Hirdetés
-
Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
ma A jóval drágább és többet tudó testvérek farvizén próbál a Honor 200 Lite vásárlókat behúzni, a független piacon most sem versenyképes.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #217307 üzenetére
Hibakrol tapasztalatom nincs szerencsere, csak amit olvastam a BMW topikban H. Ezredestol es bimmerposton, alapvetoen megbizhatonak tartjak a B48/B58-at. Elmeny szempontjabol abszolut rendben van a 2 literes, jol megy, elvezheto karakter, es nem fogyaszt rosszul. A 3 literes meg nem vezettem, szoval az meglepetes lesz jovore.
Viszont a Z4 viszonylag keson kapta meg ezt a motort, csak a 3. generacioban, szoval az gyanus, hogy az arban nem baratsagos. A korabbi benzinesekrol nem sokat tudok, parom csaladjaban vannak BMW-k, de dizel mind.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #217534 üzenetére
Csendessegre milyen? Gumik hangja, szelzaj, stb.
Terdrogzito: Szalagszakadas?
-
brumi1024
veterán
Napi sztereotípia: előző gen S8, fekete, sötétített minden, 20-as felni és egy Kumho téligumi. Lehet, hogy ennél az autónál elgondolkodtam volna egy eggyel magasabb polcos abroncson.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Elém egy egerészölyv repült be az M1-en. Koppanás és a következő lehajtóig vittem szegényt, úgy kellett kihúzni az egyik légbeömlőből.
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #217713 üzenetére
:/ Itt csak nyaka szorult be, nem volt kicsi amúgy a madár, az utolsó pillanatban repült be elém középről.
Jut eszembe tegnap Felsőörsről a Füredi úton épp a 73-as előtt volt fékproba, két őz gondolta úgy, hogy mindenképp pont az egyetlen arrajáró autó előtt kell átfutni.
-
brumi1024
veterán
Boldog karácsonyt mindenkinek!
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #218932 üzenetére
Egyebkent en meg attól félnék, hogy ha kijön a szilárd elektrolitos akku belátható időn belül, akkor a jelenlegi villanyautók értéke jelentőset fog esni nagyon rövid időn belül.
Szemeztem az i4-gyel (meg a Model 3-mal) az ICE 4-es helyett, de ez volt az egyik komolyabb érv ami miatt nem ugrottam bele. Érdekelt volna valószínűleg annyira, hogy elfogadom a töltéssel járó macerát (mondjuk ez is autófüggő, iPace töltése pl elég bugos volt), de a vonóhorgos biciklitartós 20% hatótávcsökkenés, illetve az, hogy nem mindenhol tudom tölteni eldöntötte a kérdést. -
brumi1024
veterán
válasz tboy93 #220550 üzenetére
Mondjuk én inkább ergonómiai előnyét látom a fizikai gombos klímapanelnek, mint megbízhatóságiját. A gomb ugyanúgy valamelyik vezérlőnek küld jelet, szóval a szoftveres hibalehetőség ugyanúgy megvan. Mivel lassan a kenyérpirítókban is érintőkijelző van tudják azokat megbízhatóra gyártani.
Az pedig hogy a fedélzeti rendszerek szoftveresen nem stabilak, hát autóipar… Egyszer talán ők is elérnek a 2000-es évek IT világába.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Reggie0 #220622 üzenetére
Nincs is jobb annál, mint a kivett szabiból a márkakereskedésben ülni, mert lefagy a rádió, ha némítás után tekerem a hangerőt. Vagy térképet frissíteni. Esetleg a postagalambot ne hozzuk vissza? Rengeteg létező megoldás van IT-ban normális OTA frissítésekre, csak az autóiparnak ki kell mászni a barlangjából. Hibátlan szoftver nincs, a jobb kód írásra nem az egyszeri kiadás a megoldás, hanem a felhasználói visszajelzések. Ha nem jó, nem kell megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #220637 üzenetére
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz szabonagyur #220793 üzenetére
Persze, az segithet, de a napelem sem korlatlan, a tegnapi napos idoben az itteni 4.8 kWp-s napelem termelt 10kWh-t, az 50km egy M3-mal. Eleg nagy rendszer kell ahhoz, hogy kijojjon a matek (vagy nagyon olcso a villany es/vagy be van epitve a berleti dijba).
-
brumi1024
veterán
válasz CactuS #221290 üzenetére
Ha már villany én iX-ben üldögéltem ma, igényes, élőben sokkal kevésbé furcsa. Menni nem lehetett vele, az egyetlen tesztautó be van táblázva.
Más: Mindeközben bekerült egy közel azonos konfig az általam rendelthez a szalonba. Meggyőződtem a színválasztásról. Egyelőre úgy néz ki sínen van az eredeti szállítási dátum, sőt, szülőknek az X5 megjött volna hamarabb, de módosult a típus.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Jaja, legtöbbjük le van. i4 M50 pl 400kW, de 220-ban limitálták a végsebességet (mondjuk azt hamar eléri, 12.5 sec körül van a 0-200), iX meg 200 ugyanekkora teljesítménnyel. Gyanítom melegedés is közrejátszik a dologban.
#221471focvis: Ismerős a szituáció, Miniben 160 a küszöb (a tőle ajándékba kapott Hungaroring nyílt napra nem jött el ), G7-ben 170-180, számít a Mininél lévő rövidebb tengelytáv, kemény futómű és az alapvetően hangosabb felépítés (amit tetéz a keretnélküli ablak, hangos gumi).
Vmax egyébként óra szerint 258 körüli, azt tudja, szabályos körülmények közt kipróbálva.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Reggie0 #221481 üzenetére
Igen, a vegattetel lehet, meg piaci pozicionalas, a csupan nagyobb akksis es magasabb teljesitmenyu M60-at siman elengedik 250-ig. A felfuggesztest nem hiszem, nem ma kezdtek a gyors nappalik gyartasat, az X7-ek kb ugyanezek sulyban, csak nagyobbak, gyengebbek, magasabban van a tomegkozeppontjuk, aztan megis engedik 250-ig. Egyik belsoegesut sem korlatozzak 250 alatt, szoval amelyik tudja teljesitmenyben, az mehet annyival.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #221872 üzenetére
Hektár? Van ez az SI, elég jó dolog, használjuk. Szerencsére a sebességet sem öl/szidonikus hónapban mérjük.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #222075 üzenetére
M3/4-ből volt esetleg G széria is? Mennyire kemény a mindennapokban?
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #222322 üzenetére
Na kiraly, akkor mar csak el kell hozni.
Mas: Voltam bent erdeklodni mi a helyzet a rendelt 4-essel, semmi hir, es most jott egy ujabb csuszashullam, besorolt autok kerultek ki a gyartasi listabol. Ennek oromere valtoztattam a modellen, ugyhogy nagy valoszinuseggel csak jovore lesz belole auto.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #222359 üzenetére
Alapvetően nem sürgős a csere, és úgy voltam, hogy vagy várok szeptemberig a 440i-re, vagy jövő ilyenkorig az M3-ra, akkor inkább az utóbbi. "Használt" piacon sem igazán vannak (2021-es a G80), ami van, az meg vicces áron. Nem dobnám el a szervizcsomagot+garit sem ennél.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #222371 üzenetére
Most jön LCI a 3-asból júniusban, lesz elvileg új DRL és iDrive 8.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #222380 üzenetére
Egyszer allt mellettem egy egy kempingben par napig, zsenialis a szinhaz amit muvel.
bulikavagyok: Bimmerposton nezegettem a pletykakat, "szerencsere" egy darabig meg biztos nem kerul gyartasba, szoval valoszinuleg befut addig az LCI.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #222388 üzenetére
Frozent nem akartam bevallalni a javithatosaganak nehezsege miatt. Brooklyn szurke, kek belsovel es igen, M3, foleg a praktikum miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Gaming notebook topik
- E-book olvasók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Micro Four Thirds
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
- XIAOMI MI 2K PRO HOME SECURITY CAMERA 360 BELTÉRI KAMERA
- Aqara T2 mini 2 áramkörös relémodul, fogyasztásméréssel, motoros redőnyvezérléshez (Zigbee)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen