Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
-
-
brumi1024
veterán
válasz stickermajom #214361 üzenetére
Teslas csoportban latom sokat, ott el tudom kepzelni, hogy jobb ajanlatokat ad, mint netrisken keresztul.
-
brumi1024
veterán
válasz pit stop #214445 üzenetére
Én béreltem egyszer (utólag belegondolva lehet nem véletlen volt olcsó ), elég sokat szívtam a töltéssel azalatt a 4 nap alatt. Vezetni jó volt, meg igényesen volt belül összerakva, de ennyi az összes jó tulajdonsága. Zavaróan lassú volt a belső rendszere (pl parkradar "indításkor" elkezdett csipogni ha közel álltál meg parkoláskor valamihez és fél perc volt eljutni odáig, hogy sikerüljön kikapcsolni), a gombos irányválasztót használja a kitalálója Y-ozás közben, az alap ledlámpánál meg tetszőleges normális halogén többet ér.
-
brumi1024
veterán
válasz szabonagyur #214475 üzenetére
Na ez jo kerdes.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #214692 üzenetére
Nem, a vétlennek a kötelező térít, a casco meg a saját ügyed (hogy igénybe veszed-e vagy sem).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #214899 üzenetére
Köszi, én még a választás előtt nem jutottam el oda, hogy megnézzem a faceliftet, de nem bánom utólag.
Feature-ként állítják be a műbőrt, így lehet vegán az autó, szerintem nem várható, hogy bőröset adjanak. Ez tűnik a trendnek amúgy, a BMW i4-nél ugyanannyi "nembőr" opció van mint bőr, ez korábban nem így volt. Bár ezt is lehet jól csinálni, lásd etron GT vagy BMW iX egyes változatai.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bandus #214916 üzenetére
Elkeveredtem a szálakban, azt hittem a Model 3-ról volt szó.
focvis: Egyetértek. Vannak teljesen jó anyagok, amikből lehet üléshuzatot csinálni, de akkor ne műbőrnek hívjuk őket. Lehet bármilyen finom egy zöldségleves, de ha vegán húslevesnek hívjuk az eleve elrendeli, hogy mihez fogják hasonlítani. -
brumi1024
veterán
válasz focvis #215077 üzenetére
Ajánlom, meg is van még a méretre vágott háló, de nem annyira aktuális jelenleg, mert az főleg motorteret védi, oda viszont most nem fér be (szűkös a Miniben a hely pláne a “nagymotorral”). 4-es első blikkre hasonló. A3-nál mindig használtam, mert ott láttam kezdeményezést az egyik vezetéken.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #215126 üzenetére
Kíváncsi vagyok, de valszeg ez érinteni fog.
-
brumi1024
veterán
válasz stickermajom #215225 üzenetére
Hatótáv ilyen fogyasztással hogy néz ki?
-
brumi1024
veterán
válasz Vismajor01 #215326 üzenetére
En csak a hibridrol tudok, ami kb egy Prius.
Qru: PHEV volt kint belole?
#215320 Puma K: Elsore nekem sem jott be, de eloben idovel megtetszett a 4-es.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz CactuS #215333 üzenetére
Lett egy nemreg ismerosi korben, hat tenyleg nem nagy. De nekem a CVT a legfurcsabb benne, a begetes gyorsitaskor nem tul inspiralo.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #215396 üzenetére
Mondjuk a pazarlás az bőven megvan hajtásfüggetlenül, ~60-140kg húst 2.5 tonnás dobozzal mozgatunk.
rbalint88: +1.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Qtya123 #215443 üzenetére
Meg jol hangzik a lokalisan nem szennyezo auto - mondjuk szallo gumiporra nem ad megoldast az elektromos auto, sot ront is rajta a tobblettomeg miatt, es ez mar jelenleg is magasabb, mint amit a belsoegesu auto kibocsajt - de ez csak egy eleg kis resze az egesz problemanak. Etrendvaltoztatassal pl sokkal tobbet lehetne tenni, mint az elektromos autozassal*, csak utobbit konnyebb eladni es kevesebb gazdasagi problemat okoz.
*a lokalis kibocsajtas fontos persze, de jelenleg nem az a tendencia, hogy az Euro0/1/2 autokat cserelgetik villanyosra, hanem az Euro6d Tempekbol lesznek 2.5 tonnas villanySUVok. Varosi kozlekedesre pedig egyik sem elheto, tavolrol sem.
Egy jo video a temaban (angol).
#215451 Qru: +1, egyaltalan nem banom, hogy a homeoffice miatt megszunt a napi ingazas. Ha autoba ulok altalaban a legrovidebb uton elhagyom a varost, egyebkent pedig gyalog+molbubi+eroller+esetleg kozossegi autozas.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #215891 üzenetére
Arra gondoltam csak nem sikerült befejezni a mondatot.
-
brumi1024
veterán
válasz Puma K #215987 üzenetére
Mondjuk a cikkben ossze vannak mosva a technologiak. Most a hidrogen uzemu motorok alatt a hidrogent egeto belsoegesu motorokrol beszel, vagy a hidrogen uzemanyagcellaval taplalt villanyautokrol? Musk az utobbit kritizalta, ertheto modon, eleg sokat fektetett egy konkurens technologiaba (BEV) .
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz tboy93 #216551 üzenetére
A gond az, ha lejtőn/emelkedőn nem áll a féken, hanem hagyja hogy a kúszás tartsa meg egyhelyben az autót.
Ezt sosem értettem amúgy miért csinálják páran, sem automatánál, sem manuálisnál.Sokszor lehet amúgy érezni amikor szétold megállás után féken állva.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #216858 üzenetére
+1, Hollandiaban mar tavaly is ilyesmi volt, nem kellett sokat keresgelni a toltoket. Csak a szallasnal pont nem volt megfelelo appom/kartyam...
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bandus #216862 üzenetére
A Tesla Supercharger halozat zsenialis. Mukodik, gyors, nincsenek kompatibilitasi problemak es kenyelmes. Ilyen aprosagok, hogy az autok toltocsaltakozojat ugy alakitottak ki, hogy nem az auton pihen a nehez esetlegesen poros/koszos toltokabel, illetve effektive eler a kabel az autoig. Schmee videoit nezve a Taycannal pl minden tolteskor centizni kell, hogy elerjen a toltokabel az idiota helyre rakott csatlakozohoz. Illetve multkor lattam egy norveg kepet, ahol egy etron 2 toltohelyet foglalt el a megnyitott Superchargerekbol, mert igy tudott csak odaallni.
En inkabb ugy kerdeznem, hogy miert alternativaja a c merci a teslanak, ha a toltohalozat problemassagat kellene megoldani?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- eFootball
- Tudományos Pandémia Klub
- Milyen processzort vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen