Hirdetés
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #11200 üzenetére
Ismerősnek van, 12 litert simán bekap városban az is... Igaz az övé automata.
Rivaul: Nekem is egyszer elöntötte a sz@r az agyam így. Egy L200-as próbált előzni... hát nem jött össze neki.
Am marha balesetveszélyes, ne csináld.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #11219 üzenetére
Egyről. Nálam már 4000 környékén nyit igaz 6200 fölé nem is forog.
Haver Celica-ja is vhol 6000 környékén nyit ha jól rémlik, igaz az elforog 7000 fölé is vidáman.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #11233 üzenetére
Ahhoz nem kell átlépni a határt. A Mátrában is rendszeresen botlok bele berepülőpilótákba. Múltkor egy TSi Octi úgy beszúrt mellém a kanyarba, hogy semmit nem látott, hogy jönnek-e szembe. És ha jön a gyöngyösi járatos busz, vagy egy faszállító pótos Ifa...
Azt letojom hogy ő fűbeharap de rámvágja a busz/ifa a szarát és én is fűbeharapok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #11237 üzenetére
Hát igen, tőlünk kultúráltabb országokban azért jobb a közlekedési morál. És nem feltétlenül az északi vagy a nyugati országokra gondolok itt, hanem már pl a horvátoknál is sokkal kultúráltabban megy ez az egész saját tapasztalataim szerint.
És még a benzinük se ilyen pancsolt szar mint amit itt adnak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Azon gondolkoztam, hogy ha a sima xenon lámpatesteket is lopják akkor vajon a hipi-szupi csillió Ft-ba kerülő LED-esek mennyire lesznek kelendőek?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #11267 üzenetére
Valld be, hogy nyitott 60-as rendszert pattintottál be a gép alá!
TaaT: Omg, az szép összeg. Sima halogénesem van, nekem már a xenon is űrtechnika.
Declare: Lehet de kollégám autójából a sima xenonost is kioperálták egy szép nyári este a körútnál. Ezeket úgy is rendelésre viszik.
tresh: Neked ígértem a Mazzag 6 mk1 1,8i fogyi adatokat?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #11272 üzenetére
Kipuffal nekem sincs szerencsém, hiába szerváltam gyári WRX kidörgőt, kiderült nem megy fel az enyémre.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Dióval a koksz ellen: [link]
Hát érdekes de láthatóan működő dolog. Herceg tulajok hajrá!
mod:
tresh: Vidék
nagykisvárosi használatban jellemzően rövidebb távok normál használat (nem lámpától lámpáig gyorsulgatva): 8 liter / 100 km[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #11295 üzenetére
Vagy van vadrács a kocsija elején (és hamis/lopott rendszámmal jár).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #11298 üzenetére
"Viccet félretéve, soha eszembe nem jutna" - oda menni tankolni...?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem volt egy SuperB-em (mk2 pfl). Annak belétől hánytam konkrétan annyira olcsó műanyagból volt összerakva, pedig Lada/Skoda/Trabi és japó autókon szocializálódtam tehát nem vok/voltam elkapatva ilyen téren. Amúgy működött rendben a kocsi, az ajtóhatároló lazul ki egyedül meg a hűtővízszint ingadozás volt probléma (hidegen maxon volt melegen min alá beeset és sípolt a fed. comp miatta).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #11386 üzenetére
Nálunk ugyanez, 50-nél 5.-ben nyomja, szegény 1,2-es moci meg fulladozik 1300-as fordulaton. Néha elkötöm (általában hó végén mikor nincs pénz tankolni a nagy vasat ) és megjáratom, utána érezhetően jobban megy.
Hiába mondom, hogy nem kell 160-al csapatni csak pár km-t menjen 3000 rpm-el az már jó.mod:
Ha már Volvo: C70 2,4T - ez mennyire lehet roller?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Legszebb öröm a káröröm, mert abban nincs irigység.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kalmanchris #11398 üzenetére
Azért egy turbó és/vagy kettős tömegű cserét aligha bocsátanék meg hiába a forma...
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Rivaul #11435 üzenetére
M3 bevezetőn egy e36-os a belsőben egyszer csak fogta magát és megállt (látható ok nélkül) és nem toltam meg, szépen betapad a gumi. Szóval jól tapad vizen, de ugye A-s a vizes felületi fékút minősítése.
Mivel ez alapvetően nyári keverék inkább a téli tudására leszek kíváncsi. Már ha idén lesz tél mert az elmúlt két évben nem volt.Itthon még nem volt kapható így Csehországból rendeltem. Egy hét alatt ide is ért futárral.
26k/db (házhozszállítással).#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #11442 üzenetére
Erről talán majd ma lesz képem, eddig a családot fuvaroztam vele így nem volt mód huligánkodásra. Arra kíváncsi vok hogy ezzel is visszakapar-e hármasban vagy azt csak a kőkeményre öregedett Potenzákkal tudta. Tekintve a ménes számát sztem az utóbbi...
XL-es sztem nem lesz gond az oldaltartásával.
Érdi emelkedőn óvatosan, havernak ott szakadt el a vezérlése (Thalia 1,2i), nyomott egy padlót felfelé az meg beadta a kulcsot. Drága multaság volt mondjuk...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #11448 üzenetére
Neki túlfutott már és cserélnie kellett volna. A hengerfejek elgörbítették a szelepeket, szépen összeütötte őket, mivel a Thaliaban a hengerfejben vannak a szelepek ezért kompletten cserés volt mind a 4. Ezért nem szabad elsóherkedni a cseréjét a szíjjnak mert sokkal nagyobb kárt okoz ha elszakad mint amennyibe maga a csere fáj.
De ha nagyon nagy mázlid van akkor megúszhatod, hogy ne verje össze a szelepeket de az ritka.Én is most cseréltettem szíjjat, gyárit kapott belőle (hosszbordásból is). Görgőből meg Ruvillle-t. Kezd nemzetközi lenni a kocsim, a fancia olaj után már német alkatrészeket is tartalmaz.
mod:
tomcsi23: Költői túlzás, igazából csak nyikkan egyet még hármasban is. De mondom a 100 éves gumival szóval...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #11459 üzenetére
Nem érné meg. Akkor érdemes alapból WRX-et venni vagy vmi lestrapált STi-t.
A gumis beszólt. Kérdezi, hogy siettél? Mondom mert? Azt mondta mert még kesztyűn át is megégette a kezét a tárcsa.
mod:
SzlobiG: Reméljük sült menyét lesz a holanpi menü...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Háát, a WRX 230 ló 350Nm (mk3) azért az már szépen szedi a lábát (1,4 t) de fogyiban valóban nincs messze az STi-től ezért sztem is inkább STi vagy ha fontos a fogyi akkor 2.0i.
A lestrapáltat nem ara értettem, hogy egy lerúgott darabot, hanem egy öregebb MK2-est pl.
Hmm, ránézek. Rendeszeresen járok a Mátrába, akkor majd teszek erre egy kis kitérőt.
tomcsi23: Neem, ez akkor volt amikor a Misik felkerültek a kocsira múltkor.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Igen komolyabb a STi technika minden szemponból. De a fogyija is komolyabb.
WRX-ben is ugyanaz a váltó és a diffi szett is mint a szívókban, elöl-hátul részlegesen önzáró (sperr) középen meg egy teljesen önzáró. STi annyiban más ehhez képest, hogy a hátsó diffi picit nagyobb.
Illetve az újabb STi-kben már nem full automata hanem kézzel is állítható a nyomaték eloszlás a középső diffinél.Ja és a wrx/sti-ben nincs felező mint a szívókban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SzlobiG #11483 üzenetére
Áá azt megoldották, a 301 literes csomagtérbe ugyanis nem fér be sok cucc.
mod: Emlékeztetőül: A Jazz csomagtere 380 literes és méretben nem egy kategória a két kocsi.
Pályán az a baj ezzel az 5 gangos váltóval (ami a wrx-ben is van meg az enyémben is), hogy olyan az áttételezése, hogy 120-nál már vált a vezérlés és látványosan megnő az étvágya.
Tőlünk északabbra és sokkal nyugatabbra ez ok, mert ott 110-el mehetsz a pályán (azok az elsődleges piacok ugye) de itthon... A 130 már a bőven a nyitási rpm felett van így ott eszik rendesen.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen