Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • grimm2015

    senior tag

    Erről a rages dologról.. már 2és féléve, amikor bejöttek a csillagőrző skinek, akkor írtam egy hiba jelentést.
    Igaz ez csak az autoattackra volt igaz, pl ha jinxel rohansz egy ellenél után, és ragebeér akkor a felkészülési idő miatt távolságot veszítesz vele, és az ellenfél kiér a rageből, a támadás abba marad, aztán ha újra beéred ugyan ez történik. És akkor meg sem említem azt, hogy vannak skinek, amik miatt kisebb hatótávolságod van, mint skin nélkül. Valamelyik Thresh skin is ilyen volt.

    A rages meg minionblokkos dolgot azóta szajkózza csak mindenki, mióta Kiss Ádám felhívta rá a figyelmet, pedig már előtte is létező dolog volt.

    Szerintem szükség is van a minionblockra. Ha mindenki áthaladhatna az egységeken, az megint az inmobilis karakterek szívnák meg. Egy ganknál nem érne semmit az, ha a minionok mögé bújva hátrálsz.
    A fantomtáncos, meg mondjuk a Hecarim E pont az egységáthaladásra szolgál.

    Más játékosok is betudnak szorítani, mondjuk valami tereptárgy mellé beállsz, és ha körbeállnak szorosan, akkor nem tudsz kimenni, csak ilyen nem igen fordul elő a játékban.

    Igazából ez a rage meg minonblock nem egy olyan sűrű jelenség, hogy azt baromira unni lehetne.

    A rankedről annyit, hogy 17buktam zsinórba, aztán feljebb jutottam 4 diviziót szinte vereség nélkül, egy rakat meccs szerencse kérdése volt, nem számított az, hogy mikor mit vittem, az elsődleges szempont az volt, hogy kihez került a lv30+ kezdő, aki S3-S1 között van.

    [ Szerkesztve ]

    Battlenet: Grimm#22690

Új hozzászólás Aktív témák