- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Vezetékes FÜLhallgatók
- iPad topik
- Milyen széket vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
Aktív témák
-
reks
csendes tag
válasz Zselés #45902 üzenetére
Hello,
nekünk egy Samsung B7000-esünk volt. 3 hónap eredményeként választottuk ki. Utolsó ellenfele egy Samsung B650-es volt, de végül ő maradt. Miért? Fantasztikus mély fekete, színek, fényerő és kontraszt, a nagyon jó dizájn döntött mellette. Ez tapasztaltuk a választáskor.
Ma viszont már nincs meg, és egy B750-es van helyette. Hogy miért?
Mert eljött az este, lekapcsoltuk a villanyt és úgy is akartunk tévét nézni. Sajnos én nem tudtam elfogadni egy 400e Ft-os tévénél, hogy kompromisszumról beszéljünk. Pedig aki a Samsung LED LCD sorozatból választ, annak arra fel kell készülnie az edge technológia miatt....
1. "Felhősödés", foltosodás: a legnagyobb betegsége, a Kiemelt üzemmódot (az áruházakban úgy megy) kikapcsolva mind szenved tőle. Normál 16:9-es adásnál (teliképernyő) nem veszed észre (ott van más betegség), de amint ettől eltérő szélesvásznú(bb) filmet nézel (ma már mind "szélesebb") és alul-felül fekete sáv van, végig "élvezheted" a foltokat film közben a fekete sávban, holdként világítanak. Ha más nem, a sarki (jól látható) bevilágítások tudnak a homlokodon is felhősödést okozni.
2. Karniseffekt: mivel a ledek a tévé élén vann kb. 1-2 ujjnyira egymástól és úgy világítja be a panelt, teliképernyős adásnál alul és felül az éleknél a karnisnál összehúzott függönyre hasonlító fekete bevilágítatlan területek vannak.
3. Pásztázási függöny: nagy területek kamerás vízszintes bepásztázásánál (pl: futballpálya) mintha egy függöny mögött "gördülne" a kép.
4. Szkennelés: mivel egy digitális előfeldolgozón jön be a kép, képtelen felismerni a képarányokat, hiába a digitális adás, adástól függően állandóan nekem kellett beállítani azt.
5. Műkép: szintén a digitális előfeldolgozó miatt mire kiteszi a képet, már nem az eredeti képet adja. Így hiába 21:9-es filmet nézel, ha fényerőt adsz a filmnek, az alsó-felső fekete sávok is világosodni kezdenek, mert onnantól azok is a kép részei...
6. Autodimming: ez volt legkevésbé fájó, mert ezt tudtam és vártam, de a vártnál idegesítőbb és zavaróbb volt, hogy a filmek kezdeténél (cím felirat), a végén (stáblista) ahol alig van mit megjeleníteni a sötét háttéren, vagy sötét jelenteknél levette a fényerőt, és a fehér onnantól már csak szürke volt, és a további részletek pedig eltűntek a homályban.
7. Belátási szög: A Kiemelt üzemmódot kivéve oldalról a fekete kék. Ez megint alul-felül feketesávos filmeknél zavaró.Mielőtt valaki megvádolna hogy a mi tévénk volt rossz, elmondom cseréltünk tévét de az új(abb) is ugyanezeket produkálta...
Az általam felsoroltak szerintem egyébként az "engedékenyebbeket" nem zavarják és ajánlom is nekik akkor ezt a tévét, mert tényleg szuper USB-én keresztül akár mkv-ét nézni (nappal!) és valóban szinte 3D hatást ad a fekete mélysége. De a maximalisták csalódni fognak...Most a B750-es 95%-ban utoléri a feketében, a kontrasztban és élességben szerintem gyengébb, de fényerőben sokkal jobb. És ami a legfontosabb, a fent felsorolt hibák egyikét sem produkálja. Szép, egységes képe van. Majdnem feleannyiért... Sajnáltuk lecserélni a 7000-est, de most ha filmet nézünk, nem azon szenvedek és bosszankodok hogy eltüntessem a hibákat különböző kalibrálással, hanem élvezem a filmet...
[ Szerkesztve ]
-
reks
csendes tag
Ne személyeskedj. - dabadab
Három kalibrációs beállítással is próbálkoztam. Az egyik a hdtvtest.co.uk, a másik az avforums.com által ajánlottak, a harmadik pedig saját tesztábrák és demók alapján.
De ennek semmi jelentősége, mert a hibákat ezek nem tudják elfedni, a színhűséget és a standardokhoz való közelítést szolgálták. Egy ilyen nem válaszol prizmahibára vagy más, uniformitást rongáló hibákra.Aki többet szeretne megtudni ezekről, google-zzon rá a B7000 clouding kifejezésre... és láthatja nem csak velem fordult elő. Ilyeneket fog találni:
[ Módosította: dabadab ]
-
-
reks
csendes tag
válasz tothbe #46959 üzenetére
pl. az mkv lejátszás, de ezt már irtuk előtte is.
Akkor ki kellene törölni azokat a hozzászólásokat vagy csoda történik éppen, mert leellenőriztem... ...és ironman1080p.mkv (11.5GB) éppen megy a Samsung tévén, hálózaton (DLNA) keresztül, akadás nélkül... (play és stop megy, ffw nem)
[ Szerkesztve ]
-
reks
csendes tag
válasz DeniBoy #47412 üzenetére
Igy van, de mindenki csak a saját bőrén tapasztalja meg akkor fogja elhinni !!!
Nekem volt szerencsé(tlensége)m a Saturnban vásárolni Samsung B7000-est (és visszavinni), majd ezután webshop-ból Samsung B750-est venni.
Mindkét helyen pontosan ugyanolyan garanciajegyet kaptam. -
reks
csendes tag
válasz Khelben #47473 üzenetére
Tvstore: " A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a csomagolást felbontotta."
Oké, hogy törvényellenes, de kinek hiányzik a vita, a pereskedés?Nem tisztem megvédeni a TVStore-t, de hívd fel őket, és elmondják hogy 3 napig a felbontott csomagolás megtartása mellett a tévét probléma esetén rögtön kicserélik.
Ami pedig a bontatlanságra vonatkozik, az csak a kormányrendelet szövegében is foglalt kivételekre (már megkezdett szolgáltatás, romlandó árú, szoftver, hang- és képfelvétel, magazin, szerencsejáték) igaz. És ezekre érthető is.
-
reks
csendes tag
válasz dabadab #47478 üzenetére
Ennek semmi koze az elallas jogahoz, ami egyreszt nyolc nap, masreszt nem kell hozza problema.
Nem írhattam azt, hogy ha kell ha nem kicserélik... Nyilvánvalóan probléma esetén fogod cseréltetni (rossz, nem olyan, meggondoltad magad, stb.)
Ahogy elmondták a csomagolás sem nekik kell, hanem a Samsung ragaszkodik hozzá. Mielőtt valaki beleköt, ők mondták, nem én! Ők, nem én.... A 3 napot is...Ilyet egyreszt nem is igazan forgalmaznak, masreszt meg egyaltalan nem ezt irjak
A bontatlanságnál csak általában fogalmaztam meg mire vonatkozik a törvény, nem arra hogy céloztam a TVStore Lagzi Lajcsi CD-ét vagy kolbászt árul.... ..lehet az új bekezdés nem kellőképpen fejezte ezt ki.
De ahogy írtam, nem tisztem védeni őket, csak én voltam olyan gyakorlatias, hogy felhívtam őket, nem csak megtippeltem a fotelból mire is gondolhatnak. Mert én sem tartottam korrektnek a kiírást. De lebeszéltem velük a tényeket.
Ilyen sunyi alakokkal nem kell uzletelni, vannak normalis kereskedok is.
Ami pedig a "normális" kereskedőket illeti.. Bemegy az ember a legtöbb neves elektronikai áruházba, és akkor:
- csak 3 napig hajlandóak veled foglalkozni, és utána kjelölt szervízbe irányítanak, pedig a garancia ideje alatt csak ők intézhetik a szervízt
- de a 3 nap alatt sem cserélnek sok esetben "aránytalan többletköltségre" hivatkozva
- vagy levásárolhatod a többszázezer forintos készüléked árát kávéfőzőben meg iPodban
- vagy szervízzel próbálkoznak már akkor is
- ha cserélnek, ott is kell a csomagolás, különben megint levásárlás a vége!
- ők azt a hibát amit te látszt soha nem látják és fejcsóválva értetlenül néznek
- pixel hiba esetén azonnal az ISO-13406-2-es standardra hivatkoznak és visszautasítanak, holott a fogyasztóvédelem szerint akár a kézikönybe leírt figyelmezetés ("a pixelhiba nem befolyásolja a minőséget és nem hiba") is teljesen figyelmenkívül hagyható
- ha más hibája van, azonnal tűréshatáron belülinek minősítik és a TÜV-höz irányítanak (aki tévé esetén csak érintésvédelmi vizsgálatot végez, potom 2-300.000 Ft-ért, amit neked kell állni, pedig a szervíznek kellene bizonyítani a "hibátlanságot", de elintézik a tűréshatár kifejezéssel és ezzel nem lehet mit kezdeni, mert nincs specifikálva),
- vagy ha nem érintésvédelmi problémád van akkor az Iparkamara Békéltető testületéhez küldenek
- ja, és a Fogyasztóvédelem semmit nem tesz, mert ők mindig csak iránymutatást és javaslatot adnakSzóval én azt mondom, ha valaki talál olyan boltot vagy áruházat, aki ígéri hogy mindenféle szarozás nélkül cserél ha gond van és nem keres már az első egyeztetés alkalmával kifogásokat, onnan rendeljen/vásároljon... ...nemcsak tévét!
[ Szerkesztve ]
-
reks
csendes tag
válasz Luissimo #47516 üzenetére
monca csak, Te melyik bolttal kerültél szívóágra, hogy ennyi rossz személyes tapasztalatod van??
Köszönöm, jól látod, ezeket személyesen éltem meg, nem kitaláció. De hadd ne keltsem itt a rossz hírüket... nem azért írtam amit írtam, hanem hogy mindenki figyeljen oda, ilyen helyzetbe ne kerüljön. Ráadásul azt gondolom ez vevőszolgálat meg szervízfüggő...
[ Szerkesztve ]
-
reks
csendes tag
válasz dabadab #47521 üzenetére
Igen, egészen konkrétan ez a baj, ugyanis ez köszönőviszonyban sincs a törvényi kötelezettségükkel.
Nem tudom, hogy ezt elég világosan mondom-e, de ha nekik a torvény előírja ...Ki akar törvényt egyeztetni egy "weboldallal", vagy egy invalidus vevőszolgálatossal? Lehet itt "kötni az ebet a karóhoz" , de a törvénybe meg annak ismeretébe is bele lehet sz....ni a nagy erkölcsi elefántcsonttoronyból, ha nem lehet érvényre juttatni!
És eddig a praktikum azt mondatja velem, nem a törvényt kell velük egyeztetni és a fejükre olvasni, hanem megtudni mit hajlandóak betartani. Az ma még előrébb visz.Ugyanazt modjuk, csak máshonnan nézzük....
-
reks
csendes tag
válasz Khelben #47526 üzenetére
Ha a törvényt nem tartják be, akkor szerinted azt be fogják tartani, amit megígérnek? Ne vicceljünk már.
Nem viccelek. Egy >200e Ft-os tv-megrendelés elég nagy befektetés neki hogy elmondja mire hajlandó, vagy mire nem egy már előre "problémázó és tájékozottnak tűnő" vevőnek...
-
reks
csendes tag
válasz Khelben #47537 üzenetére
Olvass vissza. A legtöbb webshop nem ad magyar garanciajegyet
Nem értelek. Felhívod/elmész, megkérdezed mire hajlandó, és elmondja hogy:
1. ad tévét de nem ad garanciajegyet, és te mondod hogy ez korrekt és rendelsz?!
2. ad tévét, eltitkolja hogy nem ad garanciajegyet, és mikor kihozza a tévét Te gond nélkül átveszed és fizetsz?!Ne haragudj, de ez elég egyszerű képlet....
-
reks
csendes tag
válasz Khelben #47543 üzenetére
A cuccot a futár egy lezárt csomagban adja át neked, miután fizettél. Aztán ellenőrizheted, hogy milyen garanciajegyet kaptál, le van-e pecsételve
Bocsánat, hadd kérdezzem meg, vásároltál Te már webshopban valaha? Bármit, nem csak tévét? Ez nem így van ahogy írod... Vagy lehet biztos így is csinálni...
Ráadásul pont a Samsungnál a dobozon kívül van rögzítve átlátszó nejlonba a garanciajegy... -
reks
csendes tag
A másik, hogy én a Samsung Magyarországgal vizsgáltattam volna felül, mert ők nem engedhetik meg a presztizsveszteséget, és nekik is az az érdekük, hogy az ehhez hasonló belső gondokat felszámolják. Ha pedig a tudtukkal történik, akkor az lenne aztán az igazi szegénységi bizonyítvány
Tisztelt ........... ..... úr!
Köszönjük, hogy hozzánk fordult kérésével. Levelének feldolgozását követően sajnálattal tájékoztatjuk, hogy a cserével kapcsolatos kérelmét nem áll módunkban teljesíteni.
A Samsung Electronics Magyar Zrt. Központjában szerviz tevékenység nincs. A meghibásodott termékeink javítását és bevizsgálását szerződött szervizpartnereink végzik. Amennyiben Központunkba érkezik kérelem, az elbírálás kialakítása szervizeink szakvéleménye alapján történik.
Szerződött partnerünk (......) bevizsgálta a készüléket és tájékoztatásuk szerint a készülék a típusnak megfelelően működik.
Ezért a szervizünk vizsgálati eredménye és az ez alapján történt gyártói állásfoglalás értelmében nem áll módunkban teljesíteni kérését.
Amennyiben nem fogadja el szervizünk szakvéleményét, kérheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság vizsgálatát.Megértését köszönjük.
Üdvözlettel:
......... .........
Samsung Zrt.[ Szerkesztve ]
-
reks
csendes tag
Aki felrakja a 3000.2 az utána nem tud semmi régit visszarakni
downgrade nukuHello, ok, ezt a post-odat olvastam a másik fórumban is, de hogy értsem is... Ez most azt jelenti, hogy a Terméktámogatás/Szoftverfrissítés menüből kivették az visszaállás lehetőségét előző szoftververzióra?
-
reks
csendes tag
Lefrissitettem 3000.2 és utána nem látott semi régebbi fw-t tehát downgrade nuku
Ez még nem lenne baj... Nincs mit frissíteni ha a legfrissebbre egy régebbit akarsz rakni.
Az a gáz, hogyha kivették a menüből a visszaállási menüpontot, merthogy ugye a Samsungnál minden upgrade előtt érdemes visszaállni a gyári fw-re, és azt újra megupgradelni, hogy backup-ba tegye a gyári fw-t megint.És hogy most kivették az előző szoftvertverziót, üres a helye? Vagy csak nem enged visszaállni? Olyan furcsa ez....
Aktív témák
- Autós topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Ukrajnai háború
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
- CAMPFIRE AUDIO ORBIT TWS In-ear fülhallgató wireless töltéssel (Qi) Bluetooth 5.2 AptX Adaptive
- LG 65'' Qned873QB Miniled 4K TV HDR Smart /120 HZ / Gaming TV
- Vintage erősítő (1978-1979): Pioneer SX 980 eladó - 540.000 Ft
- LG 75Nano763QA 4K HDR Thinq AI SMART TV
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen