Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
sok balesetmentest
Én nem tudom, vezettem ilyen rio-t, meg volt i20, meg kia ceed, meg i30, meg vezettem stonicot is, nekem nem tűnt fel ez a kuplung probléma. Mondjuk én 2.-ban, de még 3.-ban is el tudok indulni gond nélkül
Anno egyszer, mikor még tanultam vezetni, 4-en ültünk egy corsaban, ami 1,2, vagy 1,4 szívó volt és elindultam 3.ban, oktató mondta, hogy Ő már most oda adná nekem a jogsit
Ahol kézifékes elindulást kellene alkalmazni, ott is kézifék nélkül szoktam elindulni, mondjuk most már nem kunszt, mert mindenben van visszagurulásgátló. (2015 i20, 2013 i30, 2018 fiat tipo, 2010 ibiza-ban van)
A fogyija nekem is nagyon tetszett, az 1,25-nek sokszor kinyomtam a szemét, de akkor is 6,5 alatt maradtEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
-
Akula
őstag
kinek a pap, kinek a papné.
nekem pl. sokkal jobban tetszik a régi G Astra kasztnija, mint a Toyota CHR, pedig a két kocsit nem is lehet egy lapon említeni.
a vágyam meg egy Telluride lenne, persze céges autóban, ahol mindent finanszíroznak nekem."Akula Sub, ready for the deep!"
-
molnarpeter
nagyúr
Desztillált vízzel tölteném után, aztán pl tankolásonként érdemes ránézni, nameg fényképezni a vízállást. Valamennyi fogyás elfogadható, ki kéne puhatolni, mennyi a határérték... Illetve lehetne írni egy mailt is, csatolva fotót, hogy legyen írásos nyoma. Újabban sok gyártónál hallani ezt, nem egyedi jelenség - tippre az alacsonyabb fogyasztás miatt csökkentett súrlódás állhat a háttérben szerintem
-
user2
csendes tag
Sziasztok! Volt itt korábban egy hozzászólásom, a fogyatkozó hűtőfolyadékkal kapcsolatban (remélem, látszik előzményben). Azóta a következők történtek:
Infogyűjtés:
Megkérdeztem két márkaszervizt, szerintük normális. (Szerintem nem, de ők a szakemberek... )
Arról is ki lettem oktatva, hogy olvassam el a kézikönyvet, benne van, hogy időnként pótolni kell. (Szerintem nem ez van benne, hanem hogy ha fogyott, töltsem után a ÉS vegyem fel a kapcsolatot a szervizzel.)Megkérdeztem a KIA ügyfélszolgálatnál is, hogy normális-e, illetve milyen dl/km határig. Persze nincs ilyen limit. Ha fogy, akkor töltsek és márkaszerviz. Hát köszi...
Amit az autó(val) csinált(am):
Még akkor pótoltam a hiányt, 4dl ment bele. Szerintem ez sok 10e KM alatt. Azóta futott kb 3eKM-t, és fogyott is valamennyi. Még nem pótoltam, szeretném látni, hogy pontosan mennyit kell majd töltenem a hamarosan esedékes éves szerviz előtt. Bejelentkeztem, jeleztem újra gondot, szerintük normális. De úgyis átnézik, szóval...Nagyon nézegetem/nézegettem az új i30-at, de úgy érzem, elengedem. Ezek után nincs sok bizodalmam a Kiában/Hyundaiban, mint korrekt cégben (vagy csak a szervizeik ilyen #&@?!). Nagyon remélem, sosem kell megtapasztalnom, hogy egy komoly problémával mit kezdenének garis keretek között. Ugye kuplung kérdésben is csak a hárítás ment...
Az autót egyébként szeretem, jó vele menni, nagyon. Ez az egy szerencséje, ha nem ilyen lenne, már nem lenne meg.
Más: Éves szervizre 53 ezer Ft kicsit sok nem? Pláne, hogy az olajon+olajszűrön kívül mást nem cserélnek...
Ja, és úgy tűnik, külön meg majd kell küzdenem, hogy láthassam, mit csinálnak a saját autómon az általam fizetett időben. Szánalmas.Bocs, hogy hosszú lett és bocs, hogy ilyen lehangoló. Nem ez az első új autóm, nem ezek az első márkaszervizes tapasztalatok, de nagyon ráerősítenek, hogy egy megbízható privát szerelő mennyivel... őőő... megbízhatóbb.
Szerviz után jelentkezek. Addig is, ha van ötlet, vélemény, szíves veszen.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Szerintem sem normális annyira a jelentősebb fogyás.
Az ár nem sok éves szervízért.
Melyik márkaszervíz ez amúgy?
Ha esetleg teheted kereshetsz másikat is a "közelben", nem kötelező mindig ugyanoda vinni.Hát igen, sajnos elég változó, hol engedik, hogy ott legyél, és hol nem... ez van.
Bár, ha belegondolsz lehet te se szeretnéd, ha valaki ott lenne melletted és nézné mit csinálsz mindig amikor dolgozol. Kicsit azért ez tudja stresszelni az embert a jószándék ellenére is.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
bandika0626
senior tag
Erre annyit tudik mondani, hogy asszony céges octáviája is ette a vizet. Kb 15000km alatt a maxról minre. Meg a főnöke superB je is. Ott is azt mondták semmi gond. Pedig mind a kettő új autó volt.
AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
user2
csendes tag
Hi! Ígértem, hogy jelzek, ha megvolt a szerviz. Megvolt (első év/15eKM). Jeleztem a gondot (felvették a munkalapra), persze-persze megnézik, de ez természetes, etc, etc. A lényeg, hogy körbenézték és nem találtak semmi rendelleneset. Őszintén szólva, jelenleg úgy vagyok vele, hogy elhiszem amit mondanak. A kiegyenlítő tartály tetején egy pattintós kupak csücsül, simán lehet, hogy ott tényleg el tud párologni. Most úgy vagyok, hogy rendben, ez ilyen, figyelek rá, pótolom ha kell. Nem ér annyit, hogy feszüljek rajta, pláne ha felesleges is. Ha esetleg rosszabb lesz, van gari. Remélhetőleg nem kell tesztelnem, mennyit is ér.
A szerviz, ahol voltam, a váci kia/hyundai/suzuki szalonok szervize. Én meg vagyok velük elégedve, a munkafelvevő és a szerelő srác is maximálisan segítőkész és normális volt. Ha akartam volna, be is mehettem volna műhelybe, de nem akartam, mert egy üvegfalon át 2-3 méterről nézhettem végig az egész, kb 1,5 órás folyamatot. Olaj, olajszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő cserék (utóbbi kettőt én kértem, elvileg nem lenne kötelező), átvizsgálás, akkuteszt, hibakódolvasás, összesen 61 ezer volt.
Megint jól körbeszaglásztam az új i30-at. Nagyon tetszik, nekem a (jaj, de kommersz dolog!) az ötajtósok a kedvenceim, ez különösen tetszik. Le kellene szerveznem egy tesztkört valahol. (Esetleg valakinek egy jó karban lévő elsőgazdis H Astra 8év/75eKM-rel? )
-
kisza25
félisten
rioról, meg tipórol írtam, de itt fórumban írtam i20-ról is.
amúgy 1,5 dpi-ről már akad 1-2 teszt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
80ezret futott autot teljesen felesleges cserelni, az meg kb uj. Nyilvan eltelt azota 17 ev, hogy kijott a HAstra, de ha amugy problemamentes peldany es az igenyeket kielegiti, biztos nem olnek ennyi penzt a cserebe. Foleg, hogy ahogy irod, elsodlegesen a Riot hasznaljatok napiban, ez csak a nagyobb utakra es B opciokent van, ha a Rio foglalt lenne. Ebben az esetben en biztos nem ilyen autot vennek, ha egyaltalan, hanem ha az megfelel az igenyeknek, valami “alkalmi autot”, eroset vagy rongytetoset
-
Dare2Live
nagyúr
Logikusan: Hülye lennél cserélni.
De lehet neked a "szerelem" az megér e 5-6-7millió forintot.Ha nekem lenne: Ennyi pénzből rengeteg élményt, szabadságot lehet kapni. Mondjuk jól szervezve 10éven keresztül minden évben 1hónapra el lehet menni összel-télen windsurfolni. Garda/Rodosz/Karphatos összel, télen El Medano.... de más a túrázásra vagy a sziklamászásra vagy a síelésre vagy az akármire hörög. Vagy/és lehet fizetni a gyerek különtanárát, egyetemét, takarítónőt... tudomisén.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kisza25
félisten
Ha van pénzed most vedd meg, pár év és nem lesz új belső égésű, most értékvesztés sincsen, mert annyit kell várni az új autókra.
Én is vettem egy új autót, már 500 eFt többet ér, pedig nem lenne muszáj új autó, nyáron vettem egy futkozós seat ibiza sport 1,6 szívót, egyszer élünk, mindig vigyorogva szálltam kiEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
Csak nézz rá egy év autója választásra, 67autóból 34teljesen elektromos, a többi plug in, vagy hibrid és valami 8db ami simán csak belső égésű.
A tipo kerül most a használt piacon 5M Ft-ba, 4,5M Ft volt névre írva
Fater meg egy kia niro-t vett, az már 1M Ft-al többe kerül[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
drsanya
aktív tag
Azért járok ide, mert útba esik munkába menet, így nem kell szabit kivennem. Első blikkre és az ajánlatban is nekem is több volt jósolva, és ez minden alkalommal így van. Plusz ugye itt már azért ismerem a társaságot, jófejek voltak most is, bementem és már tolták is elém a papírokat mielőtt bármit mondtam volna . Csereautónak is lefelezték a napidíját. Minden szervízt meg lehet próbálni, nekem pillanatnyilag ők beváltak, nem kukacoskodnak velem sosem, a hülye kérdéseimet is megválaszolják röhögés nélkül . Viszont továbbra is keresek valakit, aki megendoszkópozná a motoromat, mert tartok a kokszosodástól én is, és ugyan nincsenek utaló jelek rá (még), de azért jó lenne tudni mi újság.
I am iRacer
-
[CS]Blade2
addikt
Ez 2018-as Rio, én majdnem végig városban járok, csak pár km 70-es és 90-es szakasz van néha, és úgy néz ki, hogy 7,5 felett lesz a fogyasztásom. Nyári gumi, klímával is nyomtam a fűtést néha. A Mutató ma felment 6,4-ről 6,5-re.
Persze a visszatankolás lesz majd a tuti, de úgy nézem, hogy 8 rovátka van a mutató-s verziónál és abból a felet már elhagyta több mint egy féllel. A fél az 22,5 liter, a 1/4 1/2-e meg 2,8 liter, szóval 25,3 liternél több hiányzik a mutató szerint.
338km-t mentem a teli tank óta. Az 7,4852 liter/100km.
Felette, hogy még mennyi van hátra, az a tankolásnál 600 körül volt, most meg 255km körül mutat ami kb. annyi is, ergó az meg úgy néz ki, hogy tudja, hogy 7,5 a valós.Focus-nak 8,7 volt a könyv szerint a városi, ennek valami 6,1, így azt hittem, hogy kevesebb lesz, maximum 6-6,5, mert a Focus ugyanezeken az utakon 7-7,2-7,7-8-akat evett nyáron és télen.
-
[CS]Blade2
addikt
Ja, ez így teljesen torzít. Ha az általad vezetett 1.25MPI-s példány pontosan ugyanúgy fog, akkor lehet, hogy én kiszállnék abból az Astrából, hogy ennek valami szorulása van, te meg kb. félnél a mi volt Focusunkban, mert az aztán majdnem úgy gurult, mintha üresben lenne, és mellé a fékje is az a fajta amit taposni kellett, nem az, mint amit egy újabb Tranzit Connect-ben vagy egy Caddy-ben tapasztalok, hogy kicsi fékre hirtelen nagyot fog.
Ebből szempontból nekem a Rio fékje pl. az most pont közepes, pont jó, de vlaszeg ez is olyan, hogy ki milyet szeretne és ahhoz képest túl sok vagy túl kevés neki. -
[CS]Blade2
addikt
De, csak ugye ment a varia, hogy egyesek szerint van benne, egyesek szerint nincs, aztán ezen gondolkodtam, hogy, ha a regenerálást kérő icon gyújtásnál felvillan, akkor marha egyszerűen be tudnánk a későbbiekben azonosítani.
De tboy93 elmondása alapján akkor ez a jel úgy működik, hogy amikor már kritikus a lerakódás és kéri a regenerációt, csak akkor hozza fel.[link]
Nekem úgy néz ki, hogy ez a meleg oldali 3 módú katalizátor (WCC) van a leömlőnél és alatta már vízszintesen a kipufogón egy másik katalizátor (UCC).
Bárdi-nál találtam is hozzá mindkettőből:
AS (ASSL25146) első katalizátor - 245.836 Ft
AS (ASSL25147) hátsó - 154.989 FtA GPF gondolom így néz ki egy 1.0 T-GDI Rio-n:
-
Akula
őstag
-
Akula
őstag
-
kisza25
félisten
Abban dobfék van hátul, talán az 1,4 kapott, tárcsát hátra, meg az 1.0t
Amúgy dobfék sokkal igénytelenebb ilyen szempontból és ilyen 1000-1200kg-os autókhoz felesleges hátra a tárcsa[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Akula
őstag
A gumi és a felni két "majdnem" külön dolog.
A gumi váltóméret arról szól, hogy tudod úg helyettesíteni az eredetit, hogy az eredetit közelítse a cseregumi átmérője. Így a kilóméter órád azt mutatja, amit mutatnia kell, mert egységnyi fordulatra az eredeti táv jut.
A felninél sok bibi lehet, ET szám, kialakítás, stb. Valahol itt lentebb kisza mutatott olyat, hogy milliméterek vannak a féknyereg és felni között. De ahol te megnézted, ott lehet utánajárni, vagy szervizben megmondják, hogy mi kell rá, hogy jó legyen. (vagy nem: én a márkaszervizekben egy ideje már nem bízok)"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Ck.
addikt
Ha csak hiszti lenne...errefelé (UK) már több márkakereskedés be sem számol egyáltalán dieselt, rendeléseket pedig nem teljesít, hiába lenne az adott jármű elérhető gázalajos erőforrással is.
Amúgy apósom Szegeden is hasonlóan járt, egy benzines Merivaja van, kíváncsi voltunk mennyit kapna érte, 2 kereskedés is elsőre annyit kérdezett telefonon, hogy diesel-e, mert akkor nem kell.
De nem csak ezek miatt írtam...
Egy pár hete látott autós műsorból idézve "2023-ban ha valaki ugyanannyi pénzből, ugyanolyan evjáratban, hasonló méretben és felszereltségben tudna venni pl. hybridet (direkt nem mondtak elektromosat a töltési korlátok miatt számos háztartásban) és ennek ellenére köti az ebet a karóhoz, hogy "csakagázalaj" és megveszi helyette ugyanúgy ismét a dieselt, az szimplán rossz ember" .
A fent vázolt feltételek fennállása esetén maximálisan egyetértek a kijelentéssel.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
Egyterű méret az alap stonic meg crossoveres suv. Rá kell nézni jó nagy eleje van. Stonic tökéletes példája a kívül nagy belűl kicsi autóknak.
Egyértelmű legyen pl most egy IX20(kia megfelelő: venga) van használatban. Az IX20 8cmel rövidebb a Stonicnál miközben nagyobb a tengelytáva, jóval nagyobb belül. Ha számokat nézünk jól jellemzi a méretbeli difit, hogy Stonic csomagtartója 352liter IX20é meg 434liter. Nem kicsit nagyobb az IX20 miközben rövidebb.
SX4 Scross belűl kb egyméret az IX20al csomagtartó is kb egyezik. Viszont 22!cmel hosszabb. Crossover/SUV egytrűkhöz képest: Kívül nagy belűl kicsi.
btw suzuki vszeg a belsőn kiesik nagyon műanyag fekete. Ezen a vonalon az IX20 se villogott pedig ott extra barna belsővel vettük.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Ocean
tag
Nincs is értelme (más sofőr) fogyasztását firtatni...
Amúgy ha ez valós, akkor teljesen rendben van. Nekem a BC 5,1 körül hiteget, a valós 5,7 körül szokott lenni.
De tudok úgy vezetni, hogy 4,6 meg úgy is, hogy 7 liter
Pl. én tisztán látom az adataim között, hogy teszem azt egy május, amikor még nincs klíma 6,1 liter, majd június, amikor már full klíma van, az meg 5,7. -
[CS]Blade2
addikt
Nekem elképesztően fogja a klíma. Akkor lehet a legjobban észre venni amikor télen bekapcsolom reggel indulásnál, és rögtön egy dombról kell legurulnom, és nem is gurul le a dombon a kocsi gáz nélkül, hanem jó, ha tartja a sebességet.
Ekkor az első szélvédő gomb van benyomva, az nyomja a klímával mindent maxon.50km/h körül már kicsi a különbség, kb. hasonló gázállással elmegy. Előzésél én még nem próbáltam, hogy padlógáznál tényleg kikapcsolja-e, de, ha így van, az fasza, mert akkor a lényeg megoldott.
-
kisza25
félisten
Nulláztad valaha? Mert ha nem akkor a teljes időtartamot mutatja
Nálam be lehet állítani, hogy tankolás után mikor nullázzom a távolságot, akkor nullázza a fogyasztás átlagot isEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
[CS]Blade2
addikt
Az átlag fogyasztás oldalon nyomni kell pár másodpercig a RESET gombot a kormányon, ugyanúgy, mint az A és B lapon a trip nullázásához.
Legalább is nekem így van 2019-es Rio-n.Kútról lassan indulva van, hogy 15liter-t is mutat, és kell egy 3km mire 6 körülit mér.
Ellenben k.ra csal, legalább is nekem olyan 0,7-el kevesebbet mutat, mint a valós. Mostanság 5.1-et, holott a legalacsonyabb valós az 5,7.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
1-2gen i30/ceed szerintem 1.6 crdi-vel ajánlható jó szívvel.
3gen-ben egyenlőre az i30-as 1.5 dpi-je nem tűnik rossznak, illetve i30/ceed 1.4-1.5 tgdi-ről sincs sok panasz (bár ott is előfordul gyári hibás injektor és trafó). Az MHEV + dízel az időzített bomba, kerülendő.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Nekem volt 1,25 i20, 1,4 g4fa 2db is 2011- es kia pro ceed és 2013- as i30 és most egy i30 1,6 mpi 120 cw
Az 1,25 és 1,4 pörgős, rövidebb váltóval. Az 1,6 kicsit kelletlenebb, nyomatékosabb és hosszabb a váltója. Az 1,6 120 lovas 1 literrel kevesebbet eszik, mint az 1,4- es és kicsivel eszik csak többet, mint az 1,25
Most van benne 106 ekm és utóbbi 7000km alatt 5dl olajat evett. Ennyit a zsír új tipo is benyalt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg