Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
Aktív témák
-
bbazsy
őstag
-NoVa-:
Szted 10-12k -ért egy zsírúj XT sor v egy új (9-10k) SRAM 9.0 éri meg jobban?
Mennyire van köztük különbség, stbstb.. ?
kösz..
-
Drótszamár
őstag
-
Mennyi?
aktív tag
- Dombos, vagy viszonylag síkabb területen használod a bringád?
Is-is. Főként sík aszfalt, és van emelkedős is ... (Bkv-pótlék, melóba járás főként, de lehessen vele elmenni túrára is)
- Oda tudsz figyelni a kátyúkra, padkákra és vigyázni a bringádra?
Persze igyekszem, de ez nem azt jelenti, hogy egyszer sem sikerült még elkapni a kátyúkat! És még pl. ugye, ha főúton tekersz és nyomul melletted a busz és esélyed sincs kikerülni a lukat! Ezért vettem ''masszív'' bringát, mert előtte egy egyszerű, mezei trekkingen 2-3 havonta cserélgetthettem a felniket és hetente a küllőket!
- Mi pénzt szánnál rá elsőre, és mennyit kb. félévente karbantartásra?
Hmmm. Igen! Az a gáz, hogy most lenne egy nagyobb beruházás másra és kényszer lenne a kiadás. De most(!!!) van egyrészről lehetőségem a Gepida cuccokra (de azt szerintetek akkor nem érdemes), másrészről ami nagyobb baj, hogy most nagyon szenvedek vele tekerésnél tehát a láncot és a fogaskereket mindenképpen cserélni kell, de viszont nem tudok élni nélküle(!!!) és nem tudom nélkülözni egy napra sem!
Visszakérdezek: szerinted mennyi lenne az ideális összeg, amit érdemes lenne rászánni egy kátyúbíró, masszív, gyors, megbízható keróra?
[Szerkesztve] -
Drótszamár
őstag
válasz Drótszamár #2204 üzenetére
Ja és lemaradt: A hajtóművel asszem cserélni kell, mert a tányérokat nem lehet leszedni.
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
-NoVa-
addikt
válasz Drótszamár #2204 üzenetére
Olvasd a bikemag.hu fórumát sokat. Na meg bringázz sokat, némi műszaki érzék sem árt, előny ha bringaboltban szerelsz . Ha már a 3., 4. bringát építed magadnak, és konkrétan tudod alkatrészenként, mi kell neked, akkor már kezdesz érteni hozzá.
Új deore négyszögtengelyes hajtómű 11k ft. A négyszögtengelyre szintén csak tippelek, ebben az árkategóriában igencsak valószínű. De ha már hajtóművet cserélsz, inkább egy jobbat tegyél fel. FSA V-Drive 17k körül, hozzá egy isis-es monoblokk 8k körül, nagy előrelépés. Persze nem kötelező cserélni, ha a mostani hajtóműved megfelel, és cserélhetők rajta a lánctányérok, akkor menj el egy boltba, érdeklődj, mondanak árakat. 5-30+ ezerig/db általában mindenfélét tudnak hozni. -
bbazsy
őstag
más:
11-32 van hátul, elől 22-32.
milyen kanalas váltót érdemes? (gondolom XT-Saint lesz, HONEbol 1fajta van)
nem akarok hosszut, féltem ds-4x -re, de nemtudom h többi milyen..
ha esetleg tudsz segíteni
mod: bocs, h igy elhalmozlak hülyeségekkel, de úgylátom vágod a témát
[Szerkesztve]..
-
-NoVa-
addikt
válasz Mennyi? #2205 üzenetére
''szerinted mennyi lenne az ideális összeg, amit érdemes lenne rászánni egy kátyúbíró, masszív, gyors, megbízható keróra?''
60k+. Ez nem az ideális, hanem a minimum.
De kifejtem: Sok pénzt és gondot megspórolhatsz, ha elfelejted a váltókat. Egy single speed bringának sokkal kevésbé árt a téli sár, hó, sózott latyakszar. Nincs váltás, olcsóbb, könnyebb, kevesebb hibalehetőség. Városba gyakorlatilag ideális, sokat jártam be egysebességessel dolgozni (50km/nap), ebben van pár leküzdhető komolyabb emelkedő, de nagyrészt síkabb (Gödöllői dombságtól a budai oldalig). Ide a váltó szinte fölösleges dolog.
A kátyúgondjaid miatt az országúti kerekeket és vázat elfelejthetjük, merev montiváz, akár egy normális merevvillával, hiszen aszfalton használod a bringád. Egy olcsóbb telóval csak rosszabbul jársz, hiszen nem mozog rendesen macskakövön, viszont cserébe nehéz. Ha kifejezetten egysebességes hátsókereket veszel, erősebb lesz. A kerekeken nem szabad spórolni, 20k alatt nem érdemes gondolkodni. Márkás küllők és jó felni sokat segít. Pl ha 75 kiló alatt vagy, tudom ajánlani a bbazsi által árult cc kerekeket. Fölötte az első kereket át kéne küllőzni, a radiális fűzés efölött már nem olyan tartós (5-6k fűzéssel, normális küllőkkel egy szervizben).
Gumikból nagyobb, 2.1'' körüli slicket lenne érdemes, abból is valami vastagabb, túrázásra való dolgot, a lényeg, hogy legyen benne elég sok vízelvezető borda rossz idő esetére. A többi alkatrész mehet olcsóbb, Bike+ márkájú cuccokból, azok már nem rosszak.
Ha mégis ragaszkodnál a váltáshoz, nem lesz olyan olcsó móka. Shimano Alivio, más semmi. Váltókarnak markolatváltók. Még így sem jössz ki 20k alatt a váltásra. Mindenesetre ez már egy tényleg jó alapbringa, amit imádni fogsz. Óriási, elmondhatatlan lesz a különbség a mostanihoz képest. Na meg feleolyan nehéz lesz.
Esetleg nézz be egy olyan bringaboltba, ami a mindennapi városban tekerésre van szakosodva a futárok miatt: Hajtás Pajtás Kerékpárbolt. Ott használt cuccokból olcsóbban kijöhetsz. -
Drótszamár
őstag
válasz Mennyi? #2205 üzenetére
Visszakérdezek: szerinted mennyi lenne az ideális összeg, amit érdemes lenne rászánni egy kátyúbíró, masszív, gyors, megbízható keróra?
Nekem egy Caprine Highlander van (mint feljebb írtam). Ez annó 73e Ft-ba került. Ez egy merevvázas bringa, alivio cucokkal felszerelve. Én jelenleg 150+ kiló vagyok. Amikor vettem akkor kb 105 voltam. Kb 120-ig birták a küllők, utána elkezdek sorba törni. Ekkor cseréltettem felnit, és újrafüzettem acél küllőkkel. A bicikli viszonylag jól bírja. Eddig 6500 km van benne. A leg komolyabb hiba az volt, hogy szarrá ment a kazetta -> agycsere (Deore).
Én is azt tanácsolom , hogy szánjál rá 60-70 e FT-ot egy új merevvázas biciklire, és sok fejfájástól fogod megkímélni magadat.( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
Mennyi?
aktív tag
Ez tök jó! Nagyon köszönöm az eddigi segítségedet és ha nem terhes számodra kérném a további helpet is! Értem ezalatt, hogy: Segítenél - elméletbem - összeállítani konkretizálni az alkatrészeket?
Azt mondtad/tátok, hogy komplett bringát vegyek inkább, de ennek ellenére itt egy - számomra - teljesen jó kezdőlökést írtál részletezve. Én ezen a vonalon haladnék inkább és így talán az anyagiakkal is jobban tudok variálni (pl. a felnit, most átmenekítem és beruházok nyárron egy komolyabba)
A váltóról sajnos nem tudok lemondani /sztem még többet is váltok, mint kellene / egyrészt lustaságom kényelmességem miatt is, másrészt az emelkedő nem sok, de meredek és azért nem vagyok annyira combos gyerek, harmadrészt meg azért más télen kabátba, pulcsiba megküzdeni egy emelkedővel. Nagy előny, amit írtál, hogy szinte nem is árt neki a dzsuva, de sajnos nem tudok róla lemondani.
Váz: Már meggyőztek, hogy merevvázast fogok venni (bármennyire is szerettem ezt és a hátsómat szétrázták a kátyúk) Az össztelós inkább csak esztétikailag tetszett nagyon, és jól csillapított de már megismertem a hátrányait is bőven. Tényleg azt hallottam... na de ezt majd az ülésnél! Gondolom, de azért nyugtassatok meg, hogy az alu váz is van olyan masszív mint ez a brutál acél!? Jah igen 75 kiló vagyok! Itt szvesen fogadnék egy pár konkrét javaslatot!
Villa: egyelőre (anyagi megfontolásból) maradnék a sima (asszem' Ballistic) rugós mezei villámnál és később cserélném!?
Ülés: Szintén későbbi csere. És itt kérdezném meg, hogy hallottam, hogy van valami ''zselés'' nyereg, ami már-már annyira csillapít mint ezek a tescos öszzteleszkóposok? Erről tudsz valamit? Mennyire elérhetők, megfizethetők ezek? Érdemes-e? Vagy ha túl drágák, van-e valami ''középút''?
Kerekek, felnik, küllők, első-, hátsó agy: Szintén nyári csere. Viszont érdekelne, hogy mi a véleményed a csillagküllős felnikről és a tárcsafékekről? Érdemes-e ilyen használat mellett gondolkodni benne?
Maradék:
/Amit ugye akkor most kellene!/
Váltó(k): Zokszó nélkül hiszek neked és veszem is az Alivio-t!!! (Kérdés, hogy ez első, hátsó, komplett szett, vagy... Igen-igen néhány alapfogalommal is bajban vagyok!
Váltókar: Mire figyeljek? Javasolt márka ebből van?
Első-, hátsó fogaskerékagy: Erről nem írtál, vagy ez is szettben van (Alivio)?!
Az ilyen 9 fogaskerekesekhez valami spec váz kell már?
Most nagyhirtelen ennyi.
Sry Mindenkitől, hogy ilyen hosszú voltam! -
-NoVa-
addikt
válasz Mennyi? #2216 üzenetére
Na akkor apránként:
Váz:
Mali Vipernél olcsóbbat (20k) nem érdemes (Bővebben: link)
Inkább érdemes használtan nézni egy jó aluvázat, 20k-ért tudtam múltkor pl Magellan Pyxis vázat (Bővebben: link), de ennél néha még olcsóbban is kapni.
Villa:
Dobd ki a 'csába azt a ****, de komolyan. Főleg hogy az új vázadba nem tudod majd szerencsére betenni, mivel kihalt már az 1''-os fejcső a normálisabb bringák között. Szóval veszel az új vázba egy Magellan telópótló magasságú merevvillát, jobban jársz sokkal. 3-4k ft.
Kerekek:
Agyat legalább hátul cserélj, + küllőzés (Bike+ agy, DT küllők), olyan 15-ből kijön. A mostanidon menetes racsni van, az a lehető legrosszabb. Pótolod normális kazettás hátsó sorral, új lánc, tartunk eddig ~45k-nál. Nyeregcső bilinccsel (az új vázhoz illik egy normális, persze a régi bele sem megy)), nyereg, stucni + kormány, mind Bike+, úgy 15k. Eddig 60. A lehető legolcsóbb normális hajtómű úgy 8k, pedálokat átmentjük a régiről egyelőre, és mivel a régi hátsó váltód rögzítési szabványa is kihalt dolog, azt is venni kell. A teljes váltást lehet úgy 20k-val számolni. Fékeket majdnem elfelejtettem, legalább 8k a normális. Ez eddig 88, és akkor még nem minden új rajta.
Ezért is mondtuk, hogy lehet jót építeni, de egy újjal olcsóbban jössz ki. Olyan szintű bringát, amit most felsoroltam, 50-70k ft-ból kapsz teljesen újat első telóval. Mivel a gyártók nagy tételben rendelnek be alkatrészt, lényegesen olcsóbban kapják, te is olcsóbban jutsz hozzá, ha komplett bringaként veszed. Megteheted, hogy addig a régire ráköltesz 4-5k ft-ot (lánc, racsni + szervizdíj), csak hát kidobott pénz. Ásd el a kertben, és felejtsd el. Ahogy ráülsz az újra, tudni fogod miért.
9-es rendszer Deore-től fölfelé, és a hajtóműnek is kompatibilisnek kell lenni vele. Szóval az egy jó 50-60k beruházás. -
pampika
őstag
Szia!
Mennyi lenne a Polar X vázad?
Még egyelőre csak informálódom,hogy mennyibe lenne egy ilyen váz
Milyen idős?Van rajta törés/repedés? Ugye jól látom,hogy van rajta tárcsa felfogatási lehetőség?A festés milyen állapotú? (az egyik képen láttam asszem egy nem vészes kis kopást a bowden vezető szemnél).Adnád vele a kormány csapágyat is?Milyen magas a váz?
Igazából nem annyira kemény felhasználásra lenne,inkább városon belülre,meg néha bicótúrára.Viszont a strapabírása fontos,mivel szoktam ugratgatni (patkáról fel-le,ritkán erdős túra),de 'ésszel',szal nem megpatkázom,hanem felugrom rá
A vásárlási szándék inkább ''jólenne'',de azért informálódom,hátha
mod: kicsi,triálos váltót kb mennyibe lehet venni használtan?A mostani nagy A kicsi is ''kezeli'' a hátsó 8-as racsnit?
[Szerkesztve] -
Mennyi?
aktív tag
No most össze is zavarodtam és értetlen is vagyok!
Futtassunk két szálat:
- Mit javasolnátok komplett bringában? (Mondjuk olyasmit, mint amit Drótszamár mondott, alivios cuccokkal, vagy ami megfelel az igényeimnek)
- Rakosgassunk:
Te akkor ezexerint nem komplett Alivio szettet javasoltál, hogy ennyire részletezed a fékeket meg láncot, stb.? A kb. ára még mindig érdekelne? (Megkérdeztem egyik ismerősömet, hogy tud-e Aliviot, de nem tudom hoyg mikorra lesz válasz--> tehát ez függőben)
- Villa: Látom ki kell dobnom! Ha esetleg első telóban is mernék gondolkodni? Mit javasolnál?
- Fasza vehetek nyerget is! A ''zselés'' nyergekről nem nyilatkoztál?!?
Kérdés:
- Mi az a menetes racsni és a kazettás racsni?
- A DT milyen márkanevet takar? -
pampika
őstag
Aham,értem
Nekem nem gond,ha brutális,de azért nem gyilkolom én annyira
A mostani bicóm 2001-es,épített,Akkor volt 120k az anyagköltsége,bár sajna nem mindenben lett a legjobb választás (egy ismerős csinálta, ''csak bízz rám mindent'' jelszóval.Így hiába értettem hozzá valamennyire,kész tények (alkatrészek ) elé lettem állítva sajnos.Így lett akciósan 13 rugós utcai váltóm,mikor láttam akkoriban triál váltót 8-ért (kisebb,könnyebb).)A váz ránézésre meridára hasonlít(szép varratok,a homlokcső és az alsó cső találkozásánál van egy plusz erősítő lap heggesztve),asszem 17,5''-os,hátsó tárcsaelőkészítéses.
Szóval ha majd egyszer lesz rá cash,majd egy kis vérfrissítés jó lenne neki.
Néztem a merida terepszínű vázát (asszem UMF),ami olyan 35k körül van,meg volt vmi olaj zöld váz is,aminek a felső csöve hajlított volt,az is 35 magasságában.
Ezek eddig álmok,aztán remélem,nyárra valóság lesz belőle.De persze jó nekem egy kicsit használt,de tuti váz is -
pampika
őstag
-
pampika
őstag
Semmi gond Szívesen veszem az ötleteket.Régebben sokkal jobban vágtam a bicós dolgokat,mostanság sajna kevesebb idő jut rá(eltolódott az időráfordítás a gépezés felé ),meg a technikai részét annyira már nem tudom követni De azért mindig rácsodálkozom 1-2 gyönyörű példányra,meg a tuti triálos oldalakra
Pár éve még sokat bicóztam,mostanában ez inkább nyárra összpontosul,de már dolgozom az ügyön,hogy az egyetemre is tudjak vinni vmi normális bicót.Az egyik kedvenc ágam a triál,de sztem sajna nem leszek már nagy triálos így 20-21 környékén.Viszont műkedvelői szinten szívesen csinálnám egy kicsit és ezért tetszene vmi masszív és alacsonyabb váz.A hosszú nyeregcsőt kihúzva meg lehet tekerni túrán is vele
Szóval ezért kéne nekem vmi hasonló kaliberű váz majd,de ha van jobb ötleted,szólj! -
bbazsy
őstag
na, lenne egy mity 3 óra (cc-mt300), csak nincs hozzá más, csak a computer.
lehet rendelni cumókat, nem tudja valaki? srác aztmondta lehet, napokba meg is kérdezem....
-
bbazsy
őstag
válasz pampika #2226 üzenetére
igazi triálgéppel nem fogsz elmenni te sehova túrázni..
1, egy pici (értsd: 22 -es) tányér van elől
2, versenyracsni hátul, ''felgyűrt'' h.váltóval
3, ülés ált. nincs, csak egy ''darab''
Nézd meg pl. ha ennyire ragaszkodsz a témához a pl. a polar-x/UMF gyárit, tetszeni fog...
-
pampika
őstag
Hajjhajj,UMF gyári nagyon is tetszik Csak az ára nem annyira..ha mondjuk 3-mal elosztanánk,annyit még össze is gyűjtenék rá de 200k-t nemigazán tudnék rászánni,meg értelme se lenne,mert nem lenne kihasználva a tudása.
Nagyjából vágom,milyen egy ''igazi'' triál gép.PONT olyan nem kéne,mert nem tudok triálozni.Viszont egy hibridszerűség az jó lenne
A 3 dologból a kicsi hátsóváltó kéne,de előre menne egy 1-2-3 tányéros hajtómű (vannak azok a fajták,ami 3-as,de nem olyan nagy,mint a tecsó bájkon,szal a mostanin is kb. a legnagyobb tányér akkora,mint a tecsóson a középső),de tetszenek azok is,ahol egy közepes méretű,de 1 db első tányér van.
Ülcsi azért nem lenne hátrány Meg ugye egy relatíve alacsony váz (14-15'') -
-NoVa-
addikt
Nyálcsorgassatok:
Bővebben: link
Bővebben: link -
bbazsy
őstag
úgyvolt, hogy megyünk mi is, csak hát a hó meg influenza...
bár nemtudom, minden évbe egyre szarabb volt, ha ez nem változott, akkor nembánom.
bikemag, author, merida, magellan stand miatt mentem volna elsősorban, de tavaly is volt pár inyencség (ÉNY -i sarokba, meg mellette a 661).
jóvolt ?..
-
pampika
őstag
Lenne egy nagy kérdésem (régi ötlet) :
Hogy lehet 1 kerekű bringát építeni?? Egyszer már nekiálltam elmélkedni,hogy a régi,klasszikus kék-fehér csillagos bmx-et kéne reinkarnálni
Ránézésre annyi lenne a dolog,hogy egy első villára kell ráoperálni egy nyerget,valamint a tengelyt olyanra csinálni,hogy közvetlenül lehessen hajtani a kereket a pedállal.Az első még nem is olyan bonyolult,de az utóbbi rövid belegondolás után is húzósnak tűnik
Van valakinek ilyen bringája?Lehet így házilag,alkatrészből építeni,vagy speckó alkatrészek kellenek (honnan,mennyiért?)
Átlagos felhasználó vagyok,átlagos szervízparkkal,szal olyan szerszámokkal,ami átlagos,házi szereléshez kell.Nem tudok a garázsban tengelyt esztergálni,de ha ez kell,lehet,hogy tudnék találni vmi ismerőst.Csak segítsen vki,hogy mit is kellen csinálni
Mennyire nehéz meglovagolni egy ilyen bicót? -
-NoVa-
addikt
-
Mennyi?
aktív tag
Sziasztok!
Mivel totál használhatatlan már a váltás, elvittem cseréltetni, de végülis csináltattam egy komplett hátsó kereket, ami kompatibilis ezzel a tesznyó+1 szinntel (értsd: belemegy a vázamba), átmeneti megoldást és használhatóságot nyújt(remélem ) a nagyobb beruházásig, és persze bízom benne, hogy később is használható!?
Ez lett belőle:
Fogaskoszorú:
Shimano HG30 7-es Bővebben: link
Hátsó agy:
Shimano Altus (FH-RM40-8) Ezüst Bővebben: link
Felni:
Vuelta Typhoon
Küllő:
(DT?) Sapim (264)
Szívesen venném a véleményeteket!
[Szerkesztve] -
Mennyi?
aktív tag
Az igazi hardcore városi bringás 20k ft-ból összerakott félhibrid géppel jár, ami valamiféle országúti-trekking-MTB ötvözet. A fő ismertetőjele, hogy úgy néz ki, mint amit összehánytak, úgy megy, mint egy országúti bringa, annyira karbantartásigénytelen, mint egy olcsóbb MTB, és ha ellopják, 2 napon belül pótolható.
Jééé! ''Igazi Városi Hardcore Bringás'' vagyok!
[Szerkesztve] -
dannnnn
aktív tag
hi alle. nekem lenne egy olyan kérdésem hogy mostanaban ülést akarok venni. és a kérdés: hogy milyet? én eddig trialoztam hébe hoba ... ugyhogy valami ilyesmi üléseket várok ajánlóba
██ сәгтеук ыекшлу™ ██
-
-NoVa-
addikt
-
-NoVa-
addikt
válasz Mennyi? #2243 üzenetére
Sokmindent nem lehet hozzáfűzni. A Sapim nem DT, az más márka. Viszont mindkettő jó.
Sorból vehettél volna 8-ast, ott még csak a szélességben van különbség, a fogaskerekek távolságában nincs. Annyiból jártál volna jobban, hogy ha 1-2 hónapon belül átépíted a bringát, nem kellett volna hátsó sort cserélni. Addig meg valamelyik végén egy fogaskereket mellőzöl. -
Mennyi?
aktív tag
Aham! Köszönöm!!! Ha minden igaz még ki tudom holnap cseréltetni a sort mert az agy 8-as. Javasolsz valamit? Ma hazafelé rájöttem, hogy hiányozni fog a hátsó legnagyobb tárcsa (amit én ''hegykeréknek'' hívok! ), ilyet nem lehet vhogy hozzáapplikálni? (Eddig vmi Megarange volt)
Poén, mert így írták a munkalapra: DT Sapim (bár azt mondta a szaki, hogy ugyanolyan minőség)
A legjobban a felniről érdekelt volna a véleményed, de arról nem nyilatkoztál és én sem találtam semmi infót!? (4K volt és duplafalú)
[Szerkesztve] -
-NoVa-
addikt
válasz Mennyi? #2245 üzenetére
Felniről szándékosan nem nyilatkozok, csak úgy, mint az agyról. Olcsó cucc, nem tesco, használható.
Azt meg ugye nem gondolod komolyan, hogy tényleg szükséged van a megarange óriás fogaskerekére? Használod az első váltót? Ha elöl kistányéron, hátul pedig a megarange óriástányérján KELL tekerned, akkor már nem tapad a gumi, hátraesel minden mozdulatnál, vagy gyorsabb gyalog. Lehet kapni persze megarange sort, és hozzá való hátsóváltót, csak éppen szükségtelen. -
Mennyi?
aktív tag
-
Janesz
őstag
válasz Mennyi? #2247 üzenetére
én is annyit fűznék hozzá,hogy felesleges a 34-es fogaskerék...én még a 28-ast sem használtam szinte soha...amikor azzal tekersz már az csak szenvedés és akkor gyorsabb gyalog..(persze ez versenyző hozzáállás de tényleg..) mondjuk én is mindig bicajon nyomtam ugyanis észrevettem,hogy ha leugrok a bicajról és valban gyorsabban feljutok valahova kiesek a ritmusból és nehezebb lesz utána tekerni...úgyhogy én amikor tehettem tekertem...bár nem is voltak olyan pályák ahol ne tudtam volna feltekerni..csak othon miskolcon a bükkbe)
1szó mint 100 felesleges akkor is a 34-es kerék ugyanis akkor már nem tapad a gumi rendesen és nehéz irányítani is a bicajt olyan tempónál...nekem még a bánkúti sipályára sem kellett a 34-es még oda is sok volt egy 24-es első fogaskerékkel...
Aktív témák
- Apple MacBook Pro 16,2" M3 MAX - mrw33mg/a, új, bontatlan gyári garancia
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs