- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen TV-t vegyek?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Egérpad topik
Hirdetés
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Nestor16 #137700 üzenetére
inkább a bekerülési költség ami rázósabb, főleg ha a bicó mellett pl olyasmikre is költesz mint kerékpáros ruházat (érdemes, ha sokat mész). ha van egy korrekt bringád, akkor annak a fenntartása nem vészes, évente-kétévente újrabovdenezni, illetve amit néha érdemes cserélni az lánc és gumik ha épp elhasználódtak. plusz tisztán tartani, mozgó részeket megfelelően kenni. minimális karbantartással a hajtás többi része (fogaskeréksor, hajtómű) elég hosszú életű. persze ha esel és sérül a bicó, akkor lehetnek javítási költségek.
viszont ha úgy érzed hogy kell mellé a bérlet, mert nem mindenhova ezzel mennél, akkor kvázi extra kiadás. persze egyáltalán nem felesleges, mert az egészségednek összességében jót tesz.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Nestor16
senior tag
válasz Nestor16 #165019 üzenetére
Sziasztok!
Az én sikertörténetem:
1. dilemma: Az ár. Természetesen, mint legtöbb magyar ember esetében. Beleestem abba a "hibába", hogy az itteni fórumozók és ajánlások hatására egyre feljebb toltam az árat, mint az elképzelésem, mivel hogy 200e alatt csak hulladékot lehet vásárolni. Saját példámmal cáfolnám meg, hogy nem igaz.
Először is, el kell dönteni kinek mire van szüksége. Én 80e forint körül akartam venni egy városi/trekking bringát, ami jobb minőséget képvisel egy Tesco-s bringánál. Ez volt az elvárásom. Ez pedig megvalósítható, reális elvárás, főleg ha használtan keresgélek. Így is lett.2. dilemma: Mit is akarok valójában? Sajnos itt is lekapott a "marketing", mert a cross tetszett inkább, mégis trekking/városi bringára van szükségem a városba, munkahelyre tekerni.
3. dilemma: mégis melyik éri meg akkor? Honnan is tudhatnám, ha nem értek hozzá? Úgyhogy kénytelen voltam olvasni, olvasni és tanulni. Itt is köszönöm a remek összefoglalót és a támogató szakavatott hozzászólásokat!
Elkezdtem belelátni, hogy mik képviselik a belépő minőséget, (váltó) márkanév stb. Persze még éppen csak annyira, hogy el tudjam dönteni, hogy melyik Mercedes, Mazda, Suzuki kategória bicikliben. És ez elég is ahhoz, hogy nagyjából tudjam mit veszek.
Ezentúl a használt kerékpár állapota sem mindegy. Viszont ez is hasonló a használt autó vásárláshoz: beleülsz, kipróbálod és érezni/hallani ha recseg-ropog alattad vagy épp ellenkezőleg: simán fut az aszfalton, jól fékez, vált, csendes, még ha nem is értek (még) úgy a műszaki állapotához.Alig találtam róla bármi infót is a neten, úgyhogy elég különleges márka lehet Magyarországon.
Szerintem jól választottam: épp erre van szükségem, jó minőségű alkatrészek, jól felszerelt, nagyon szép állapotú, egyszerű, letisztult design.
Túl vagyok lassan a 100km-en. Az agydinamót imádom, elől-hátul világít tekerés közben (bár érdekes, hogy a hátsó akkor is ha megállok és lekapcsolom, biztos amíg van benne töltés). Összességében élvezem, élmény vele menni, pár apróság van amit még ki kell tapasztalnom, plusz a felszerelések beszerzése (tisztítószer, láncolaj, multiszerszám, pótbelső, csomagtartó táska, lámpatartó, kulacs(tartó)). Egyedül az ülés tűnik kritikus pontnak, a dőlésszögét lejjebb állítottam, de még így is fáj az ülepem utána. Bukósisak már megvan, kerékpárklub biztosítás megrendelve.
Összefoglalva én azt mondom igenis lehet bringát venni alacsonyabb áron is, 100 ezer alatt például. Egyrészt nem mindenkinek Mercedes kategória az igénye és nem mindenki ájul el a 300km/h sebességtől, másrészt lehet találni jó bringákat is ilyen áron.
Még egyszer köszi a sok hasznos infót, ami segített a választásban!
Üdv, Dávid
-
Ringman
nagyúr
válasz Nestor16 #178415 üzenetére
én schwalbe marathon GT 365-t vettem (700x35C/37-622) hasonló felhasználásra (munkába járás, párszor földúton/téglazúzalékos utakon) , ~1200 km alatt 1 defektem volt vele (de nem tudom mitől, mert külsérelmi nyom nem volt a külsőn, csak a belső szakadt ki az oldalán).
rosebikes-on 20€ darabja.
hátránya hogy dögnehéz és a gördülési ellenállása nem a legjobb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Metal topik
- Programozás topic
- Xbox Series X|S
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- E-book olvasók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest