Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FireKeeper

    nagyúr

    válasz Nestor16 #137700 üzenetére

    inkább a bekerülési költség ami rázósabb, főleg ha a bicó mellett pl olyasmikre is költesz mint kerékpáros ruházat (érdemes, ha sokat mész). ha van egy korrekt bringád, akkor annak a fenntartása nem vészes, évente-kétévente újrabovdenezni, illetve amit néha érdemes cserélni az lánc és gumik ha épp elhasználódtak. plusz tisztán tartani, mozgó részeket megfelelően kenni. minimális karbantartással a hajtás többi része (fogaskeréksor, hajtómű) elég hosszú életű. persze ha esel és sérül a bicó, akkor lehetnek javítási költségek.

    viszont ha úgy érzed hogy kell mellé a bérlet, mert nem mindenhova ezzel mennél, akkor kvázi extra kiadás. persze egyáltalán nem felesleges, mert az egészségednek összességében jót tesz.

    steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

  • arcitec

    addikt

    válasz Nestor16 #165019 üzenetére

    Oszt ha már van rajta sárvédő és csomagtartó, miben fog különbözni egy trekk-hez képest?
    Mivel neked az kell.... ;) Szerintem ... No meg még világítás, mert így csak a bozótosba szabályos, vagy oda sem ...

    [ Szerkesztve ]

  • Nestor16

    senior tag

    válasz Nestor16 #165019 üzenetére

    Sziasztok!

    Az én sikertörténetem:
    1. dilemma: Az ár. Természetesen, mint legtöbb magyar ember esetében. Beleestem abba a "hibába", hogy az itteni fórumozók és ajánlások hatására egyre feljebb toltam az árat, mint az elképzelésem, mivel hogy 200e alatt csak hulladékot lehet vásárolni. Saját példámmal cáfolnám meg, hogy nem igaz.
    Először is, el kell dönteni kinek mire van szüksége. Én 80e forint körül akartam venni egy városi/trekking bringát, ami jobb minőséget képvisel egy Tesco-s bringánál. Ez volt az elvárásom. Ez pedig megvalósítható, reális elvárás, főleg ha használtan keresgélek. Így is lett.

    2. dilemma: Mit is akarok valójában? Sajnos itt is lekapott a "marketing", mert a cross tetszett inkább, mégis trekking/városi bringára van szükségem a városba, munkahelyre tekerni.

    3. dilemma: mégis melyik éri meg akkor? Honnan is tudhatnám, ha nem értek hozzá? Úgyhogy kénytelen voltam olvasni, olvasni és tanulni. Itt is köszönöm a remek összefoglalót és a támogató szakavatott hozzászólásokat! :R
    Elkezdtem belelátni, hogy mik képviselik a belépő minőséget, (váltó) márkanév stb. Persze még éppen csak annyira, hogy el tudjam dönteni, hogy melyik Mercedes, Mazda, Suzuki kategória bicikliben. És ez elég is ahhoz, hogy nagyjából tudjam mit veszek.
    Ezentúl a használt kerékpár állapota sem mindegy. Viszont ez is hasonló a használt autó vásárláshoz: beleülsz, kipróbálod és érezni/hallani ha recseg-ropog alattad vagy épp ellenkezőleg: simán fut az aszfalton, jól fékez, vált, csendes, még ha nem is értek (még) úgy a műszaki állapotához.

    Egyszóval ő az: Victoria 2.7

    Alig találtam róla bármi infót is a neten, úgyhogy elég különleges márka lehet Magyarországon.

    Szerintem jól választottam: épp erre van szükségem, jó minőségű alkatrészek, jól felszerelt, nagyon szép állapotú, egyszerű, letisztult design.

    Túl vagyok lassan a 100km-en. Az agydinamót imádom, elől-hátul világít tekerés közben (bár érdekes, hogy a hátsó akkor is ha megállok és lekapcsolom, biztos amíg van benne töltés). Összességében élvezem, élmény vele menni, pár apróság van amit még ki kell tapasztalnom, plusz a felszerelések beszerzése (tisztítószer, láncolaj, multiszerszám, pótbelső, csomagtartó táska, lámpatartó, kulacs(tartó)). Egyedül az ülés tűnik kritikus pontnak, a dőlésszögét lejjebb állítottam, de még így is fáj az ülepem utána. Bukósisak már megvan, kerékpárklub biztosítás megrendelve. ;)

    Összefoglalva én azt mondom igenis lehet bringát venni alacsonyabb áron is, 100 ezer alatt például. Egyrészt nem mindenkinek Mercedes kategória az igénye és nem mindenki ájul el a 300km/h sebességtől, másrészt lehet találni jó bringákat is ilyen áron. :K

    Még egyszer köszi a sok hasznos infót, ami segített a választásban!

    Üdv, Dávid

  • ivana

    Ármester

    válasz Nestor16 #165986 üzenetére

    Ok, de ezt használtan vetted, nem? A 200 alatt nincs semmi az konkrétan újra vonatkozik. Használtan 5000-ért is vettem már egészen emberi állapotban bringát. :)

  • Ringman

    nagyúr

    válasz Nestor16 #178415 üzenetére

    én schwalbe marathon GT 365-t vettem (700x35C/37-622) hasonló felhasználásra (munkába járás, párszor földúton/téglazúzalékos utakon) , ~1200 km alatt 1 defektem volt vele (de nem tudom mitől, mert külsérelmi nyom nem volt a külsőn, csak a belső szakadt ki az oldalán).

    rosebikes-on 20€ darabja.

    hátránya hogy dögnehéz és a gördülési ellenállása nem a legjobb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák