- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LG LCD és LED TV-k
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- HP notebook topic
- Raspberry Pi
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz MPowerPH #59003 üzenetére
Agyváltó esetén ugye csak egy-egy fogaskereked van elől-hátul, szóval nem egy sort kell cserélni, hanem csak 1-1 kereket, ami filléres tétel egy sorhoz képest. Plusz ezek jóval vastagabbak (a lánc is, meg a kerék is), szóval drasztikusan nagyobb az élettartamuk még egy 8-as sorhoz képest is. Lánccsere meg többletsúly, illetve minden egyes szétszedés gyengíti a láncot. Szóval ha nem a költséghatékonyság az elsődleges, hanem a minél kevesebb karbantartás, akkor ez messze ver bármilyen lánccserélgetős módszert. De megkockáztatom még költséghatékonyságban is.