Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz Ringman #270034 üzenetére

    a Stans felnimen WTB külső volt, ami baromi lassan állt be stabilra, annyira, hogy már le is tettem róla, de végül azt is ritkánkellett fújnom. Majd valami történt, és újból minden tekerés előtt :DDD .
    Nem mondom, hogy a WTB megbízhatatlan, vagy túl porózus, de az 1 éves másik ilyen külsőm (Exposure talán) meg szálszakadásos lett, vagy szétváltak belül a rétegei, nagy élvezet volt úgy hazatekerni, hogy a hátsón egy diónyi hupli keletkezett. Épp nem volt már garis, ~12e-be került. A párja még megvan, de valahogy nem volt kedvem pótolni ugyanolyannal.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz Ringman #270034 üzenetére

    Tej ide, szalag oda, ami a levegő benntartását illeti egy minőségi gumibelsővel aligha tud versenyezni egy belsőnélküli rendszer és éppen ezért a levegő térfogatának mennyisége egy meghatározó tényező, hisz alacsonyabb nyomásnál (autó, monti stb.) és nagyobb térfogatnál (ugyanazok) az a kis veszteség ami egy belső nélküli rendszerben általános, még kezelhető. Nagyobb nyomáson nagyobb a veszteség is, ráadásul ez a kisebb térfogatú (outi, gravel) gumiknál szükséges.
    Ennek kapcsán tegnap azon agyaltam a profik az országúti világversenyeken milyent használnak? Biztos tudja valaki...na meg azt sem értem hogyan kell 7-9 bar egy gumis országútiba és 4,5 egy másikba, hisz nem csak a felütés veszélye miatt használják azokat olyan magas nyomáson, hanem a gördülés miatt it, nem?! :F Tejjel négyen úgy gurul mint tej nélkül 8-an?

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák