Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_Sci
őstag
válasz venember83 #23389 üzenetére
Hát jó azoknak, akik pár évente megengedhetnek maguknak egy szettet, csak azért mert elkoptatta a fék. Nem mostanában fogok új bringát venni, de amikor eljutok oda, nagyon remélem, hogy elterjedt lesz már a hidraulikus tárcsa. Mondjuk egy német diszkont márka Ultegra Di2 (vagy 105 Di2? ) bringájában én szívesen lecserélném a gyári Ksyriumot egy openmold karbonkerékre. De addig biztos nem, amíg nem bír legalább annyit mint az alu.
Miért fejlesztenek aero irányba? Mert ez a divat, jobban el lehet adni, jól néz ki. Marginális különbségeket jelent egy Venge légellenállása egy Tarmachez képest (nyilván ha geo különbségektől eltekintünk). Az, hogy mennyire húzod be a fejed, mennyire hozod közel a vállaidat, milyen magas a fejcső stb. ezerszer fontosabb dolgok. Egy aero sisakkal többet nyersz mint egy ilyen vázzal. Egy féknyereg aztán eszméletlen módon megdobja a légellenállást. Mondjuk valóban nem könnyű, de idén kezd elterjedni, van még mit fejleszteni.
A kinézet szerintem elég relatív, nekem tetszenek a tárcsák. A stílusidegenséget meg tudom érteni, nyilván vannak akik még mindig acélvázas országútikkal tolják, mert hát az igazi abból van..(#23388) Cathfaern: Vészhelyzetben felső fogásból blokkolni lehet mind a két kereket. Tavaly volt egy húzós esetem, egy embertelen meredek lejtőn száguldottam, és amikor átbuktam a tetején, azt láttam, hogy előttem egy bringás srác ledobta a vasmacskát, és a kormányba kapaszkodva tízzel csorog lefelé (Ketten ültek a kerékpárján, ő meg a Majré - by Sipi). Kikerülni nem tudtam, mert a birka barátnője éppen a szembe sávból (értsd menetiránnyal szemben haladt ott) kanyarodott jobbra. WTF? Felső fogásban a 90 kilóm megállításában nem a kifejtett fékerő volt a korlátozó tényező, hanem a gumik tapadása.
Hosszú lejtőkön, forgalomban viszont tényleg nagyon kellemetlen felsőben sokat fékezni.(#23380) venember83: Di2 simán válthat lassabban mint a bovdenes verzió, ugyanis (ha jól emlékszem 5 lépésben) programozható a sebessége, a kímélőtől egészen a verseny állásig.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Router gondok
- PlayStation 5
- Politika
- Linux kezdőknek
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alkoholista nevelde
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen