- Projektor topic
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Raspberry Pi
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen videókártyát?
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #205035 üzenetére
Bár nem néztem végig (csak bele-bele tekertem), és első látásra tényleg túlzásnak is tűnhet a kerékpárt repülőgéphez hasonlítani, az analógia szerintem teljesen helyénvaló. 1. Tulajdonképp mindkettőnél az alumíniumot váltja a karbon kompozit 2. A videó pontosan arról beszél amit korábban írtam, vagyis, hogy az anyag mintegy rétegenkénti felépítésével, pontosan tervezni tudják annak tulajdonságait az adott szekciónál...ráadásul az infó forrása (az a You Tube csatorna) is megbízhatónak tűnik. 3. Mind2 esetben a fáradásos törés az ami veszélyt jelent, gondolom erre gondolt mikor az "idő kicsinálja" szavakat használta, még akkor is ha mondjuk egy kerékpárnál még akár a hegesztéses kötéseknél valamelyest ridegebbé, ergo törékenyebbé vált részeknél is csak hosszú idő és terhelés során lehet ilyenre számítani.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz balintbaba #205035 üzenetére
Egyáltalán nem az, a régi acél kerékpár csöveket még a repülőgép ipar használta, bár ott emlékeim szerint a kerékpár volt előbb. Az alu vázak spéci ötvözetei szintén onnan jönnek.
A titán váz különleges, meg drága. De beszámolók alapján nem jó, kolbász feeling. Nem véletlen nem használja senki. Egy touron bőven lenne rá pénz, ha lenne értelme.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen