- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- E-book olvasók
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #205031 üzenetére
Nekem is tetszik és időtállóbbnak tűnt mindig is a színesfém mint a karbon, de kérdés, hogy kerékpározásra melyik rendelkezik jobb menettulajdonságokkal. Állítólag a karbon fölénye abban rejlik, hogy míg az alumíniumot (titánt, acélt stb. egyéb fémet) leginkább csak a csövek falvastagságának változtatásával (húzással/simple,double,triple, multi butted) és picit a csövek formájával tudnak különböző merevségűre és rugalmasságúra készíteni, addig a karbonrostokból álló szövet rétegek számával, egymásra helyezett rostok irányával stb. pontosan szabályozható melyik irányba legyenek egyes vázszakaszok merevek és melyikbe rugalmasak, igény szerint.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest