Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
whiskey
tag
Vasárnap már kicsit jobb idő?
Melyik portál ígéri a jó időt, mert akkor inkább azt nézegetem... -
whiskey
tag
válasz venember83 #283 üzenetére
Én azt hittem, hogy a kerék mindig cankra ugyan oda ül vissza... tévedtem
Azt vettem észre, hogy nekem szinte csak akkor cincog, ha kiszedett állapotban véletlenül behúzom, megmozdítom a fékkart, és az így összezáródott fékbetéteket valami segéd eszközzel kell szétnyitnom...
Ilyenkor sem értem miért kell cincognia, de zavar nagyon .... -
whiskey
tag
Igen...
Az elméletet tudom én is, és nem is akarom behúzni a féket, de amikor egy limuzin autó hátsó ülésesre berakod-kiveszed a bringát óhatatlanul valamihez mindig hozzáér a fékkar, és ugye nem kell neki sok, hogy annyira megnyomódjon ami elég ahhoz, hogy összezáródjanak a fékpofák...
Ezért, ha csak egy mód van rá nem is veszem i a kereket, de néha elkerülhetetlen... -
whiskey
tag
OK..
Valami puhább műanyag lapot beszerzek, lehet, hogy van ilyesmi otthon is... Nem tom eddig miért nem gondoltam erre...Teasüti:: Nézz be a Csaszihoz, nála sok biztonsági cucc van bringákhoz, talán lakat is. Vagy a kórház téri Zár-lakat boltba, esetleg valamelyik Barkács cuccokkal foglalkozo mulihoz, de amit utóljára linkeltél az elég jónak tűnik...
-
whiskey
tag
Igen a Csaszi egy személy, de nem itt a fórumon. Itt találsz infót, ha nem ismered....
-
whiskey
tag
válasz ludsimon #655 üzenetére
(#655) ludsimon
(#657) dqdb
(#662) Hasaggymeg
Gyönyörű egy minőség, már 2009-ben át akarták adni, de csak valamikor 2010 évvégév sikerült nekik, azt hitték, ha rákennek egy kis aszfaltot a földre akkor abból mindjárt bringa út lesz. Többször elcsúszott, széttöredezett, nem tudom hányadik gányolás után néz így ki. Nem csak a minősége gagyi, a vonalvezetése úgy szintén, olyan emelkedők vannak benne, hogy családi bringázásra teljesen alkalmatlan, máshol meg olyan szűk kavicsos, rámosott sártól szennyezettek a kanyarok, hogy haladósan közlekedő bringások ezért nem fogják használni. Én attól félek előbb-utóbb ki fogják tenni a rendes orfűi útra a tiltó táblákat, így rákényszerülünk erre a pocsék tákolmányra.
Utána más csak az kell, hogy kiálljanak a táblák után traffipaxolni is..[ Szerkesztve ]
-
whiskey
tag
válasz ludsimon #665 üzenetére
Valami alapot csináltak neki, de nem sokat...
Ezt a telet egész jól átvészelte, (persze nem is volt komoly tél) ahhoz képest hogy a tavaly nyári esők folyamatosan elmosták, kimosták az alapját, letöredezett a széle stb...
Talán a legjobb az lenne, ha következő tél teljesen eltüntetné, vele együtt a félelmeimet is, miszerint ezt kell a jövőben használni. -
whiskey
tag
Az árak elég jól tükrözik, azt amit kínálnak az eladók....
1-es a legdrágább és a legjobb is (szvsz) , és így tovább...
Viszont a méretek elég eltérőek, ez már valamennyire szelektálja, hogy melyiket válaszd, na meg a pénztálcád..Hasaggymeg: Nekem a Te linkjeid nem működnek...
-
whiskey
tag
Egy Trek Fuel montival nyomom, 1.3"-os slik gumikkal, és országuti hajtóművel, hogy kicsit jobban guruljon.
Jól ki is hajtottam magam, mire odaértem, ezért az egész kör gyengébb lett. Szokott lenni Pécs-Harkány tekerés, és kíváncsi voltam mire vagyok képes...Lassan kész az outim, remélem tudom még fokozni kicsit a tempót.
-
whiskey
tag
Nem tudom... Én fokozatosan vékonyítottam, az első slik-em 1.9-es volt utána 1.6, és most 1.3 van. igazából az 1.6 és az 1.3 között nem sok különbséget vettem észre. Talán próbálj egy másfél coll körülit..
Érdekes az outin egyre vastagabb gumik vannak. Ott a szingós talán 17-es volt a peremesek 19 utána 20 és most 21-nél keskenyebbet nem nagyon látok... És nagyobb baj, hogy totál tanácstalan vagyok, hogy milyen típust válasszak, sehol nem találok valami jó összehasonlító tesztet... -
whiskey
tag
Biztos valamennyire megerőszakolás, de így alakult.
Amikor vettem arra használtam amire gyártották, de kb 2 éve, hogy nem terepezek, valahogy mostanában a tempós hosszabb tekerések jönnek be.
Télen nem veszem elő az outit, és hosszabb túrákra is kényelmesebb, komfortosabb egy össztelóssal menni mint az outival.
Eladni sajnálom, meg nem tom, lehet egyszer csak visszatérek az erdei bringázáshoz, és akkor visszakapja ami neki jár...
Ráadásul az outi most váz csere előtt áll, és a gumik is totál kész vannak rajta...
Szóval, bűn, nem bűn ez van, és ez vagyok én..... -
whiskey
tag
Ma meg volt az idei első 100+os tekerésem, jó időt választottam hozzá...
A windfinder szerint csak 60Km/ó széllökések voltak, nekem többnek tünt..pityaa23: Biztos kompatibilisek egymással, mert ugyanazt a linkelt illesztetted be kétszer...
-
whiskey
tag
Bal oldalon beállítod mekkora felbontást szeretnél, és go...
-
whiskey
tag
Hmmm...
Itt felénk télen nőnek a hegyek, tavaly minta nem lettek volna ilyen magasak...
Terveztem mára meló utánra 2000 szintet egyhuzamban, de 1800 lett belőle, két 5 perces pihenővel nagyon elfogytam a végére.Az útvonal elején az a vissza menés 5Km/órával egy defekt volt, pumpa volt nálam, de tartalék belső csak a dolgozóba, (így kell ezt csinálni ) ezért aztán szépen visszatol, belső csere, pumpálás a szomszéd targonca szervizben, és újra neki a hegynek...
A defekttől, és az utak állapotától eltekintve, jó volt, de azt a 200-at nagyon sajnálom, hogy nem fért bele...
-
whiskey
tag
Nem a Sport-tracker sajátja, de ugyan úgy használható...
Mivel ezeknek nincs közvetlen Sprt-tracker szerver hozzáférése, így csak web-es felületről tölthető fel az adat. A kliens GPX formátumba ment, és azt tudod feltölteni. Ennek több előnye is mutatkozik, az így kapott GPX-et nem csak a sport-trackerre lehet feltenni, hanem számos más szerverre, eszközre is. pl. SportyPal, BikeMap, GoogleMap stb... GarminGPS, stb..
Ezért az én szememben még hasznosabbak is mint a Sport-tracker saját progija. -
whiskey
tag
Nem gondoltam, hogy idevágó téma, így erről eddig csak PÜ-ben értekeztem veletek, de látom egyre többen foglakozunk GPS adatfeltöltéssel, így talán érdekes lehet mások számára is.
Én nem telót használok erre a célra, hanem GPS-loggert. Ez egy gyufaskatulyányi cucc. Általában csak egy gomb van rajta, ezt amikor indulsz be kapcsolod, ha megérkeztél ki. Elrontani sem lehet. Utána akár fórumozás közben letöltöd a loggolt adatokat az asztalira onnét fel a NET-re. Rosszabb esetben egy konvertálás még kell a két művelet közé.
Nekem egy gyári, és egy saját készítésű loggerem van. Gyári cuccok 10K körül mozognak. elég hosszú az üzemidejük, és ha lemerül sem veszik el az addig rögzített adadt. Hátránya, hogy nincs kijelzője, így menetközben alapesetben nem informál a menet adatokról.rétisün:
Amit letöltesz a sportyPal oldaláról, az valójában, tartalmát tekintve GPX-fájl, így csak annyi a dolgod, hogy átírod a kiterjesztést xml-ről gpx-re. -
whiskey
tag
Általában az órák nem mérik bele az átlagsebességbe azokat a részeket ahol áll a kerék. (kereszteződés, piroslámpa, sörözés ) A SportyPal viszont ezt is beszámítja az átlagba, egyszerűen az út és idő hányadosát adja. Ha jól van beállítva a kerékátmérő akkor ez okozza a különbséget. A megtett útra is kicsit kevesebbet számol a SportyPal mint a jól beállított óra, ennek az oka, hogy a GPS kb 0,5 sec-enként ad egy-egy pozíció adatot, így az íveket sokszögesíti, vagy a szűk íveket le is vágja ezáltal némileg kevesebb lesz a mért távolság, ami szintén rontja az átlagsebességi adatokat is.
[ Szerkesztve ]
-
whiskey
tag
Igen...
Szoftver kérdése az egész, de sajna a SportyPal nem a mozgás átlagsebességét írja, tisztán a teljes út átlagát számolja. Így hiába kapcsolom ki vagy állítom meg pillanat állj-al, a web-es felületen akkor is az indulási és célba érési időre számolt átlagot írja kiTeasüti:
Ezt írtam én is, ha nem is ezekkel a szavakkal, hogy az óra tudja, de a SportyPal nem ... -
whiskey
tag
A SportyPal kliens szoftverébe ami a telefonon fut, be lehet ezt állítani, tudom én is. Mégis ezt a web-es felülete figyelmen kívül hagyja. több alkalommal utána néztem és így van. Mindig a teljes útra számol átlagot.
Ha megnézed a Te utadon is ez látszik. a 21.7Km 57p37mp-es számolva pont az ott írt átlagsebesség jön ki. Nem számolt azzal, hogy helyenként meg-meg álltál.
Valamiért nem veszi figyelembe azt amit a kliensen beállítunk...
Talán egyszer javítanak rajta... -
whiskey
tag
Valakinek egy igazi outi?
-
whiskey
tag
válasz ludsimon #3829 üzenetére
A pozició szórás, minden tracker-nél azonos. Az csak a GPS minőségétől függ.
A poziciót nem számolja egyik tracker sem, csak simán megjeleníti a gps logolt adatait.Másik, hogy szerintem tök mindegy, hogy közvetlenül töltöd fel a telóról vagy GPX-et tolsz fel, ha hibásan számol akkor mind a kettőből hibásan fog számolni.
Amit észrevettem, és érdekes, hogy a GPX a legtöbb trackernél kevesebb adatot tartalmaz mint a telefonról feltöltött csomag. Pl. a GPX nem tartalmazza azokat az adatokat, hogy a tracker ne számolja bele az átlag sebességbe a bizonyos sebességnél lassabb haladást, amit a kliensen beállítasz. HR adatokat is csak az Endomondo konvertálja be a GPX fáljba.
Ennek ellenére én is GPX-et szoktam feltolni...
-
whiskey
tag
válasz ludsimon #3834 üzenetére
Még egy HSZ erről a témáról, a többit inkább PÜ-be...
Nekem ritkán döglik a GPS, de ha nem jól log-ol akkor mind a két tracker ugyan úgy jeleníti meg: Sport-tracker SportyPal
"Pl megállok és kb 15 másodperc mulva veszi észre, hogy megálltam és pause-zni kellene a workout-ot."
Ez azért van amit az előbb írtam, nem tartalmazza a letöltött GPX-fájl azokat az adatokat, hogy megálltál. -
whiskey
tag
válasz DopeBob #3912 üzenetére
Én is szemcsis vagyok nekem nem jelentkeztek ennyire élesen ezek a dolgok.
Valahogy mégsem jöttek be ezek a klipponos szemüvegek.
A kontaktlencsét nagyon idegennek érzed??
Nekem bejött, nem torzít kicsit sem, és olyan napszemüveget teszel fel ami tetszik.
A klipponosban elég gyenge a választék... -
whiskey
tag
válasz Thulcandra #4015 üzenetére
Biztos, hogy ezt cserélni kell?
Nekem a kép alapján úgy tűnik, hogy a fogak jól, csak egy alapos karbantartás hiányzik neki.
Durva lenne, ha ennyi kilométer után cserélni kellene, az én hajtóművemben szerintem már 13.000-nál is több van , de nem gondolkodom még a cserén.
Persze Te jobban látod az állapotát, mint ahogy én ezt erről a képről meg tudom ítélni... -
whiskey
tag
válasz rétisün #4018 üzenetére
Én is jellemzően a nagy kereet használom, de nem látszik még, hogy csere érett lenne. Pedig nem a legdrágább hajtóművem van, csak egy Tiagra szintű.
Ellenben hátsó agyat lassan kell cseréljek. Azon gondolkodom, hogy csak agyat cseréljek, vagy ha már csere akkor térjek át a 24 küllőre
Több helyen olvastam, hogy az sem gyengébb, mégis félek, hogy ezeken a pocsék utakon nem fog sokáig élni...Thulcandra:
Azt hogy mennyire vékony nem látszik a képről, és a félfogra azt hittem, hogy a váltást könnyítő "félfog" látszik....[ Szerkesztve ]
-
whiskey
tag
válasz rétisün #4021 üzenetére
Nem nézegettem még magyar oldalakon
Csak erre bukkantam rá egyszer, és innét gondoltam a 24-es hátsó kereket...
Komolyabban még nem keresgéltem, remélem ezt a szezont még kihúzza. Sajnálom cserélni őket, pedig őskövület mind a kettő, de nem kopott a fékfelülete, jól fut, csak a menetes racsni ami gáz nagyon. Nem találok menetes 8-as, vagy 9-es sort , így a hetest kell mindig átalakítgatni. -
whiskey
tag
válasz rétisün #4413 üzenetére
Nem látttam nálad mi ennek az oka, de több esetben láttam olyan rögzítést ami azért téved, mert a GPS kikapcsolásakor az EEPROM-ban benne maradnak az utolsó pozició adatai.
Ha úgy indítod a kliens szoftvert, hogy a GPS még nem pozícionált akkor az EEPROM-ból kiolvasott pozícióval inditja az útvonalad mentését. Így az út elejéhez hozzá ad egy csomo fals távolságot. Egyszer dobd fel szerkesztés nélkül, és ránézek, hátha közösen megfejtjük a hibát.Ma mentem egy 30-as teszt kört a felújított outival. Nagyon lassan készült el, de jó lett. A platform pedál csak a teszt idejére került fel. Azt hittem többször le kell szállnom állítgatni a váltón, ülésen, féken, de a műhelymunka jó lett, így csak tekerni kellett.
Legközelebb jobb minőségű képeket dobok fel, de most csak erre volt lehetőségem ..
-
whiskey
tag
Igen..
Az elméletet tudom én is, más szinten , de én is foglalkozom a GPS-ek lelkivilágával.
Ennek a rendszernek egy szegmensét építettem, és jelenleg is én végzem rajta a felújításokat, karbantartásokat.
Nem kívánok, és nem is tudnék vitatkozni veled, mert teljesen jól, leírtad az elméletet, mégis, láttam pár olyan trackerre feltöltött útvonalat ahol a kezdő pont a több nappal előbbi út utolsó pozíciója volt, onnét egy hosszú egyenes az első valós pozícióig, és utána már hibátlan a logolás. Ebből számomra az jött le, hogy az előbb leírt hiba okozhatja. Nem állítom, hogy igazam van, különösen így, hogy nem látni a logolt adatokat.rétisün
Az ülés helyzetét akkor gondolom véglegesre belőni, ha már a pedál is rajta lesz, mert ahhoz kell valami helyes beállítást találnom. Valamennyivel magasabbra kerül az biztos, és a kormány is talán lejebb, de annyira biztos nem lesz magas mint a tied. Az én magasságomhoz ilyen ülés álláshoz 40-es váz kellene...fidig
-
whiskey
tag
Ez a cella adatokkal kombinált GPS nagy ötlet...
Különösen nagyvárosokban adna jó támogatást a GPS-nek ahol a magas házak közül nehezen lát ki a vevő, és jellemzően itt a legkisebb egy-egy cella, így igen pontosan meg lehet határozni a helyzetet a cella adatok alapján...Fordított scriptet nem tudsz összedobni, ami a polár óra edzés adataiból nyerné ki pulzus értékeket és ezeket illesztené a GPX fájlba?
-
whiskey
tag
Tour de Pécs 2011 Kerékpárverseny sorozat:
2011.04.10. Tömegrajtos országúti 75 km Pécs //hegyi//
2011.05.22. Tömegrajtos országúti 94,2 km Komló //hegyi//
2011.06.19. de. Kritérium országúti 30 km Belisce //sík//
2011.06.19. du. Tömegrajtos országúti 90 km Beremend //sík//
2011.07.03. Tömegrajtos országúti 120 km Apatin //sík//
2011.07.17. Tömegrajtos országúti 100 km Pécs //hegyi//
2011.07.31. Egyéni időfutam 30 km Feked //sík//
2011.08.20. Tömegrajtos országúti 84 km Villány //sík//
2011.08.21. Tömegrajtos országúti 72 km Szigetvár //sík//
2011.09.17. Tömegrajtos országúti 114 km Pécs //hegyi//
2011.09.18. de Kritérium országúti 65 km Orfű //sík//
2011.09.18. du Tömegrajtos országúti 20 km Orfű – Pécs //hegyi// -
whiskey
tag
válasz Teasüti #5388 üzenetére
"Kétlem, h olyan nagyon edzettebb lenne, mint én..."
12,6 km/ó-s átlagnál ezt kijelenteni azért elég durva....Ez a Pécs-Orfű útvonal ha nem is egyezik a tieddel, de szintben, távolságban hasonló, igaz ebben nincs földút, csak aszfalt. Ez is Fully-s MTB-vel lett végig tekerve.
Ezen az úton érdekes, de nem tudok sokkal többet kihozni az outiból sem.. Az oka talán az lehet, hogy a rossz minőségű mecseki aszfalton jobban lehet haladni a telós géppel, másik, hogy a hidrós tárcsákkal mélyebben be merem engedni a kanyarba, rövidebb fékutakat tudok venni.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- iPhone topik
- Milyen monitort vegyek?
- LEGO klub
- BestBuy topik
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Aliexpress tapasztalatok
- Androidos tablet topic
- Macska topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest