- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- ASUS notebook topic
- Apple notebookok
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Apple asztali gépek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
Aktív témák
-
tr00p3r
őstag
-
tr00p3r
őstag
válasz venember83 #10676 üzenetére
Én este nyomtam még egy kis edzés a Naszály hegyre Vác felett. Jó volt a felfelé a szerpentin, aztán lefelé a DH rész. Annyira nem eresztettem, mert ismeretlen terep volt, de azért így is volt 40 km/h a terepen lefelé. Jaa, és egy 18% lejtővel indít a terep, de aztán végül a max az 28% lett (16 fokos lejtő). 36 perce volt az egész és 11,5 km. Azért jó volt. Egyszer jó volna egyet csapatostul tekerni a Börzsönyben.
Más: Eladó egy ilyen bringa. 0 kilométeres, 20" váz, fehér szín. A többi adata linken. Az ára alku nélkül: 110.000 Ft. (akciósan most 134.000 boltban)
-
tr00p3r
őstag
válasz Ariadne #10685 üzenetére
Velem is volt már ilyen. Sőőőt. Volt olyan, hogy valami fémesen kopogott és nem jöttem rá mi az. De csak a göröngyös úton. Több szem többet lát: hát a nyeregcsőre fel szig.-szalagozott pót-belső szelepének fém része ütközött a nyeregcsövemmel. Mit kerestem a zaj forrását?!?!?
-
tr00p3r
őstag
válasz amargo #10810 üzenetére
Szia,
Örülök, hogy sikerült a biznisz és, hogy bejött a TFS500. A sérülések szerintem kizárólag a szállításból származnak, mert max. 15 méter van a bringában (az autótól a garázsig).
A lakatra: múltkor linkeltem egy GRANIT STRATO 61 U-lakatot. Egy tízesért elviheted. Bolti ára: 17K. Teljesen új, csak kulcs-tesztre lett kibontva.
GRANIT STRATO 61 U-lakat
Könnyű és biztonságos
Extra széles bilincs
Kiváló egyensúlya a biztonságnak és tömegnek az extra ellenálló, nagyon könnyű anyagok felhasználásának köszönhetően
Könnyen szállítható SH rögzítés, optimális tömeg.
- Belső mérete: 230 / 127mm
- 2 kulcs (az egyik világít)
- Falvastagság: 11 mm
- Súly: 998g
- ABUS biztonsági szint: Maximum Level 10 -
tr00p3r
őstag
A hétvégi Mátra Maratonra valaki innen?
-
-
tr00p3r
őstag
válasz xcbiker #10833 üzenetére
Hm... Kell az LX kölcsön? Én arra neveztem be. Asszem 2K az átnevezés. Végig nyomjuk együtt. Én is szar állapotban vagyok. Ráadásul tegnap átestem egy kisebb sebészeti beavatkozáson.
Idézem a Ferit:
Sztem bírják. Jó kerekek. Annyi, hogy a 717-esek sajátossága, hogy "hangja" van. Vmi pöcök a felnibe leesik és az néha csörög. A kerekek 2007 szezon vége óta állnak. DT küllők, réz küllőanyák. Kb 2500km futottak. 2007-es agyak. Verseny kerekek, de edzettem is vele. Sztem az agyak a lényegesek. Van aki 1 hónap alatt elfékezi a felnit, van aki 2 év alatt sem.... Érdemes átnézetni, meghuzatni a küllőket és az agyakat bezsíroztatni.Szerinted?
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Örülök, hogy bejött és sikerült szépíteni is a felfogatáson.
Használt a kerék. Lentebb írtam róla, hogy kb 2500 km van bennük. Te mit tudsz az említett Mavic 717 betegségről? Az agyak jók?
xcbiker:
Nem vitte el a srác. Hiába küldtem képet, sms-t, e-mailt. Cseszett válaszolni a srác. Valaki azt mondta neki, hogy az LX nagyon törékeny. A Feri 40K-t szeretne a kerékszettért. -
tr00p3r
őstag
Az év sportolója lettem A baloldali rájder vagyok
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
válasz amargo #10840 üzenetére
Szia,
Telefonon megbeszéltük a lakat témát.
Nyereg: hát kinek mi jön be. A TFS500 ezzel van gyárilag szerelve. Tehetsz rá másikat, de szerintem nem érdemes. Egy idő után megszokod a "gyűrődést", és már nem lesz gondod vele. Ha túl puha ülést raksz fel, azzal az lesz a gond, hogy megszokod és ha elkap a tuning hév, akkor egy újabb és könnyebb (keményebb) nyereg újra törni fogja a hátsód.
Fék: Elvileg 50-100 km után a bovdeneket állítani kell. Nálad lehet éppen gyárilag lazábbak. Nem dísz természetesen az első fék, de azért egy Avid Single Digit 5-öt ne hasonlítsunk egy olajos tárcsához. Be kell állíttatni az első bringaboltban.
-
tr00p3r
őstag
válasz raczger #10845 üzenetére
Sástón motoros találkozó lesz a Maratonnal egy időben. Mi Mátraházán, faházakban szállunk meg. Én sem tekertem szinte semmit, így egy picit tartok a középtávtól. Nem szeretnék újra 7 órát tekerni. Lehet, hogy átrakom rövidre.
Dirtyz: a kerék már nem aktuális. 2 részletben tudtam volna bevállalni a 40K-t, de erre a Feri nem kapható. Pedig biztos jó kerekek az XTR aggyal.
becuszabi:
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
-
tr00p3r
őstag
válasz xcbiker #10870 üzenetére
Sajnos nem tudok menni. Nem bringával vagyok ma bent. Mire haza érek f6 és még van 1-2 elintézni valóm. Holnap hajnalban még feltekerek Királyrétre egy ismerősömmel, de lehet, hogy nem megyünk el odáig, mert az megint 60 km oda-vissza kb. és a Mátra előtt nem biztos, hogy jó, ha elfáradok. Majd legközelebb.
A bringát nem apróztad el. Avid Ultimate fékek és karok, XTR hajtás és váltás. Én nagyon félteném a bringát, még akkor is ha tényleg csak edzésre és versenyre van.
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Itt vagyok én is! Gratulálok Dirtyznek, raczgernek és xcbikernek!
Nekem is egész jól ment, ahhoz képest, hogy az első körben azon voltam, hogy feladjam. A Kékes után a lejtőzésnél nagyon fáztam (13C). Aztán jött a köves DH rész, ami szétrázta mindkét könyököm. Aztán amikor beértünk a Rajt-Cél területre bennem volt, hogy "elég volt". De végül ment előttem egy srác aki hasonlóképpen abszolválta a lefeléket; felfelé meg én tudtam volna őt húzni, de én pihentem és mentem a tempójában. A pálya tetszett és a kijelölés is egyértelmű volt. 3 hely volt azt hiszem ahol toltam, de a többit nyeregben tettem meg felfelé. Lefelé 1 helyen szálltam le. 4 kilométerrel a cél előtt. Ez lett a vesztem is, ahol 20 percet baszakodtam az első fékemmel. Sajnos itt leszálltam és vissza akartam ülni, de átestem a kormányon, eldobtam a bringát, ami olyan szerencsétlenül esett, hogy a jobb első fékpofám bement a felni fékfelülete alá. Ezt gyorsan kiszedtem, de a bovdennel szenvedtem még vagy 10 percet mire vissza tudtam rakni. Első fék nélkül nem akartam tovább menni. Így sajnos a 4 óra 30 perces időmnek búcsút intettem, pedig a táv 2. fele, hozzám képest és a Duna Maratonos 7 óra 15 perchez képest, nagyon jól ment. A hab a tortán azért nem ez volt. Túl az idegességen és az utolsó 4 kilométeren, látom a parkot, a szurkolókat, tulajdonképpen bent vagyok már, az utolsó lejtő a célkapu előtt: száguldok lefelé, tényleg fék nélkül, egy apró murvával feltöltött gödör megfogja az első kerekem, már nem tudok korrigálni és átestem a bringán, neki a fém kordonnak. A célterület összes nézője egyszerre sóhajtott fel, jöttek segíteni felállni. Hátamon feküdtem, rajtam a bringa. Szerencsémre semmi különösebb bajom nem esett. Karcolások, zúzódások, de egyben voltam. Gyorsan vissza a bringára, lánc leesve, azt még gyorsan vissza és át a célkapun! A Szpíker: "..itt jön Machán Christian, Bringabanda SC; Christian jól vagy? Egyben vagy?" Intettem , hogy minden OK és kaptam a célkapuban állóktól egy biztató tapsot. Ha nincs a technikai malőr, 30 perccel előbb érek be kb. Így a Master 1 korcsoportban a 209 lettem az ottani eredmény lista szerint.
Végeredményben egy nagyon jól szervezett, klassz verseny volt. Sokat nem vártam magamtól, hisz az edzésem elég rapszodikus és hegyet sem látok sűrűn mostanában. A fórumos kollégáktól is minimum 1 órát kaptam, raczger és Dirtyz meg 1, 5 órával ért be előttem. Köszi, hogy ott voltatok és eljöttetek a Wilker Sátorhoz! Külön köszi raczgernek, hogy úton hazafelé még eszébe jutottam és telefonon érdeklődött felőlem.
-
tr00p3r
őstag
válasz xcbiker #10913 üzenetére
Ugyan. Az elején beszorultam egy srác mögé, Te meg jobb kondiban vagy és elmentél. Semmi gond.
A malőr után elgondolkodtam a tárcsaféken. Egy 2008-as XT szettet néztem, thez árulja a BikeMag fórumról, 35K-ért. Komplett új szett (első-hátsó), feltöltve tárcsák nélkül ugyan, de amúgy menet kész. Szerinted? Igaz így agyakat is kéne cserélnem, sajnos.
-
tr00p3r
őstag
válasz amargo #10918 üzenetére
Nincs gond. Nekem nem a fékhatással volt gondom. Hanem azzal, hogy ez így történt. Lehet, hogy a tárcsafékkel, más gondom lett volna. Csak ott, abban a helyzetben, megfordult a fejemben, hogy jobb lenne a tárcsa. Ettől még lehet, hogy nekem a V-fék is bőven elég, hiszen mekkora az esélye, hogy ugyanilyen hülyén esik a bringa....
-
tr00p3r
őstag
válasz szatocs #10929 üzenetére
Szia,
Nekem CS600-as órám van. Az ára borsos, de van olcsóbb ami hasonló paraméterekkel rendelkezik. Pl. az amit Jorus vett meg, Sigma 1607-es vagy 1706-os, most így pontosan nem emlékszem.
Dirtyz: nincs nagy gond. Horzsolások, zúzódások, kék-zöld-lila-sárga foltok, de kb ennyi. Szerencsém volt, hogy nem fejeltem le a kordont. A bringán nem tudom van-e sérülés, még nem mostam le. A tárcsán gondolkodom, mert ha tényleg új és tényleg 2008-as XT, akkor 3%K-ért nagyon olcsó. Már majdnem "furán" olcsó. Bár "thez" kolléga a Velotrade-nél dolgozik, így akár lehet rendben, mert biztos nagyon jó áron kapja. Esetleg egyéb javaslat a tárcsafékre? Juicy 7, Carbon vagy Ultimate? Hayes Stroker?
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
válasz xcbiker #10935 üzenetére
Nem értetted félre. Sajnos én felejtettem el, hogy megígértem a fiamnak, hogy megyünk erre a kirándulásra és a feleségem most emlékeztetett, hogy "ugye nem felejtetted el...." Ez persze tegnap derült ki, így ennél előbb nem is tudtam volna szólni. Ettől függetlenül, amíg jó idő van mehetnénk együtt hétvégenként a Börzsönybe "edzeni"
-
tr00p3r
őstag
válasz raczger #10939 üzenetére
szia,
ezt értem én, csak hát a súly kompromisszum.... amúgy a szett az komplett: fékkarok, vezetékek, feltöltve, menetkészen 35K. Tárcsát külön kellene vennem, de az megy okosba a sógortól. Eddig nem volt gondom a V-fékkel, de eljátszottam a gondolattal, hogy tárcsafék. Az adagolhatósága jobb az elmondások szerint. A baj csak az ráadásnak, hogy ez új kereket illetve agyakat kéne vennem.......
Jorus: Thez állítása szerint a szett tök új, első-hátsó, feltöltve menetkészen, tárcsák nélkül. Azt mondta, hogy azért adja el, mert felszámolja bringagyűjteményét Látásból ismerem, Speed-way-ben & a Velotrade-nél futottunk többször össze.
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
Hát igen. Hála a boneshaker-nek és a B.ZS.-nak így lesz. A 100K-t mindennel együtt és tárcsa nélkül érted? (gondolom)
-
tr00p3r
őstag
válasz Jim Tonic #10948 üzenetére
Szia,
Az XT tárcsák, nekem kb 7K-ba lesznek, a 15 helyett. A kerekek úgy néz ki megoldódnak. XT alá nem szívesen adom, mert béna lenne az XTR váltás - XT hajtás mellett egy Alivio mechanikus tárcsa. Amit ráadásul az Avid Single Digit SL helyből agyon vág. Itt igazából nem a villantásról van szó, hanem inkább arról, hogy gyors és technikás lejtőkön melyik fék az amivel, kevesebb adagolás mellett, biztonságosan meg tudok majd állni.
-
tr00p3r
őstag
válasz Foglalt név #10960 üzenetére
Szia,
Mielőtt félre értenéd, leszögezem, hogy nem személyeskedni akarok, de:
Míg más elcigizi, elissza, elkártyázza, eldrogozza, vagy elqrvázza a pénzét, én egy olyan bringára költök, amit kihasználok. Amatőr szintű versenyzésre, edzésre és nem utolsó sorban munkába járásra.. Lehet, hogy egy 15 ezres bringával is ellehet menni akár Horvátországba, gondolom főleg aszfalton, de ha Kékestetőről terepen legurulnál egy ilyen bringával, garantálom, hogy az első meredek köves ösvényen ketté törne a bringa. Az életeddel játszanál és itt jön az "igényesség". Nekem igenis igényem van arra, hogy olyan alkotó elemekből álljon össze a kerékpárom, amire bízhatom az életem és az egészségem. Az, hogy a pénzköltés a hobbim, az meg azért vicces, mert ha tényleg annyit költenék rá amennyit el lehetne, akkor a bringám jelenlegi értékében vennék vázat. Ez kijelentésed kicsit olyan, mintha, történetesen a PH-n regisztrált emberkék nagy részének a pénzköltés és vásárlás lenne a hobbija. Említhetném azt a számtalan topikot, ahol a kollégák a gépeik illetve azok komponenseinek sebességét mérik össze egymáséval és örülnek mint majom farkának, hogy az egyik gép 8 ponttal többet tud 3DMark-ban, mint a másik. Akikről itt, látatlanban és ismeretlenül, véleményt alkotsz, ennek a topiknak kemény és állandó magja mind 30 körüli/feletti emberek, akiknek a sport eme ágazata jelenti a kikapcsolódást, pihenést és a non-plusz-ultra sportolási lehetőséget, a dolgos munkanapjaik mellett. Kizárólag ők keresik meg és szánják rá a hobbijukra.
Csak annyit kérek, hogy ne ítélkezz úgy, hogy mit sem tudsz ezekről az emberekről és hagyd meg nekik a hobbijukat. Biztos neked is van olyan mániád, hobbid amire ők/mi mondanánk, hogy igazából túlzott pénzkidobás vagy költekezés.
Az autót meg itt ne is említsük egy lapon a bringával, mert a legdrágább bringának sincsen megközelítőleg annyi járulékos és állandó költsége, mint egy autónak. Nekünk is van, tudom miről beszélek.
@előttem szólók: számból vettétek ki a szót! Kicsit lassabb voltam.
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
A Polar CS600 Kékesnél, ami ugye elvileg 1014, 1007-et mutatott. A verseny végén, pedig 1320 méter össz. szintkülönbséget. Ez már közelebb volt a középtáv megadott szintkülönbségéhez.... " - A középtáv útvonala 58,96 km.- A szintkülönbség 1325 méter.- 14,9 km a betonút, 44 km erdei ösvény vagy dózerút"
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
-
tr00p3r
őstag
Rendben, maradok a 6 csavaros XT-nél. Bár az idei XT-t is csak CL-est láttam. Marad a 2004-es XT tárcsa......
@többiek:
Újabb lámpák, pulzusmérős és kilométer órák érkeztek:Órák:
SIGMA ONYX PRO 2DB 21.000.- / DB
SIGMA ONYX FIT 2DB 17.000.- / DB
SIGMA ONYX EASY 2DB 12.000.- /DB
SIGMA ONYX CLASSIC 1DB 10.000.- /DB
SIGMA PC-3 1 DB 5.000.- / DB
SIGMA PC-9 2DB 7.000.- / DBKilométerórák:
SIGMA BC 1706 HR 2DB 17.000.- /DB
SIGMA BC1606 L 3DB 9.000.- /DB
SIGMA BC 1606 L 1DB 6.000.- /DBSIGMA BC 906 4DB 3.000.- /DB
SIGMA BC 1106 1DB 4.000.- /DBCATEYE VELO 8 KM ÓRA 1DB 3.000.- /DB
Lámpák:
CATAYE TL-LD 150R 2DB 2.000.- /DB
CATEYE TL-LD 500R 3DB 2.000.- /DB
CATEYE TL-LD 170R 3DB 1.000.- /DBZárak:
ABUS BORDO 6100 SZÁMZÁRAS 90CM 1DB 14.000.- /DB
ABUS BORDO 6000 KULCSOS 90CM 1DB 14.000.- /DBEzek ügyében PM-ben keresstek!
[ Szerkesztve ]
-
tr00p3r
őstag
válasz xcbiker #10995 üzenetére
A Sigma 1706 nem jó? Biztos kell a pedálfordulat is?
Lehet a Cateye is, de picit többért már kapsz Polar CS400-at. Ha kell, akkor lehet, hogy tudok "jóárasítottan" szerezni a Fitness-Trade-től..
-
tr00p3r
őstag
Aktív témák
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I7-8650UU CPU, 8-16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Ga
- Dell UltraSharp U2722DE gyári garancia
- Alphacool Eisblock Aurora Acryl GPX-N RTX 3070 Gaming X Trio with Backplate keresem
- Samsung Galaxy Tab A8 tablet, nyolcmagos, 10,5", 4 GB RAM, 64 GB, 4G, ezüst
- Last of Us Part I Firefly Edition steam kód
- Made in Abyss Bondrewd gyűjtői / collector figura
- GoPro Hero 8/ 4K kamera/ 3840 x 2160/ 60 kép/mp
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs