Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • george11

    senior tag

    válasz csaszi72 #34049 üzenetére

    A 10 év nem oszt nem szoroz.
    Ha van benne kéttömegű lendkerék, nagynyomású szivattyú, vagy PD elem, akkor pénztemető lesz belőle.
    A régivágású TD, vagy TDi motorok még jók voltak. Azok is meghalnak egy idő után, de nem horror összeg rendbetenni őket.
    Kíváncsi vagyok, hogy majd a használtpiacon miként alakulnak az árak, amikor sorra térdelnek le a csoda dízelek(amik nem mellesleg a szmogriadóért, a rákkeltő szarokért, és a levegőben lévő koromért felelősek kb 80-90%-ban).
    Az autó benzinnel megy, ez egy örök igazság, és így is marad. :DDD
    Ha meg nem futja benzinre, akkor gázt bele, és jónapot. Nem kicsit olcsóbb, mint a dízel, és nincs traktorhangja+megy, ha kell(nem csak 1800és 3000-es fordulat közt)...
    Ezé kapni fogok a ferótól, de belefér :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

  • alázógyík

    őstag

    válasz csaszi72 #34049 üzenetére

    A rizikó faktor még itt a Renault név is. ;]
    Egyébként a turbó is változó geometriás. Ha az letapad, akkor az is 100K.

    Szerk.: Dzsórzsi! Igazad van, de mikor mi vettük a Grandét, akkor ugyanannyiba került, mint az 1.4 8V. Volt 30-40Ft különbség a dizli javára lkiterenként, és 2-3 literrel kevesebbet eszik.
    Szerinted mennyit lehet(ett) vele spórolni?
    A másik, hogy dinamikára ég és föld.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák