Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi74

    őstag

    válasz gadamer #95 üzenetére

    ''az igazat megvallva lövésük sincs, hogy hogy kellene ezt az egészet...''
    Na itt kezdődik a probléma.

    Nem szeretnék ünneprontó lenni, és pálcát törni senki felett sem.
    De az ilyen kis szolgáltatók okozzák később a legtöbb bosszúságot.

    Mindkét oldalról.
    1. Előfizetői oldal:
    Most azt mondod, hogy kb. modem sebességű lesz. Egy kis pszichológia: Először azt mondja neki, ''ááá, nekem elég lesz az....'' Nem telik el 2-3 hónap, rájön, hogy máshol mekkora a sebesség és elkezd elégedetlenkedni, verni a tam-tamot. Ugyanaz az ember, aki azelőtt azt mondta, hogy neki elég lesz. (saját tapasztalat: azt mondja, neki elég lesz egy alapgép, mert ő csak erre, meg erre fogja használni, meg pénze sincs sok, eltelik 2-3 hónap, és UGYANAZ az ember az anyámat szidja, mert nem fut a gyereknek a legújabb játék, VAGY, ajánljak neki netet, de a LEGOLCSÓBBAT, majd 2-3 hónap múlva, ez szar, mert lassú, és ÉN becsaptam).

    2. Szolgáltatói oldal:
    Kell ÁSZF-et csinálni, és kell rendelkezésreállási mutató. Még ennél nagyobb, de még mindig kis szolgáltatók is bajban vannak a hibajavítás hatékonyságával. Pl. PR-TELECOM. Nézz be itt a PH!-n a fórumba. Több napos kimaradások, hozzá nem értő ügyfélszolgálat, sé szerelői gárda. Én most pont egy ilyen 4 éves szívóág miatt mentem át a Magentához. Lehet drágábbak, de legalább szolgáltatnak.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák