Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grass

    aktív tag

    válasz lorcsi #2233 üzenetére

    Minden óra végén alá kell írni egy ilyen kis könyvet, hogy aznap hány órát vezettél. A könyvre pedig rá is van írva hogy egy tanóra 45 perc (vagy talán 50 már nem emlékszem).
    A legjobb, ha az autósiskolánál rákérdeztek, hogy akkor hogy is megy ez. Nem kell hagyni hogy átbasszon a tanár.

    "Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting

  • Xantomas

    őstag

    válasz lorcsi #2233 üzenetére

    Nekem a rutin általában ~2x 35-40 perc volt. Volt, hogy csak beszélgetés, napi első teendők alapos vizsgálata, elvégzése, biztosok szemétségének kivédése céljából. Emiatt itt hőbörögtem is. Forgalom már kicsit máshogy megy. Ha Olyanja van az oktatómnak, vagy látja rajtam, hogy a pokolba kívánom a dolgot, akkor 1,5, ha beugrunk valahova akkor 2, ha meg utolsó vagyok, vagy nincs követlenül utánnam senki jól megy, figyelek mindenre, akkor volt hogy 3,5 órát vezettem, egyhuzamban, cirka 90Km-t.

    Tegnap vezettem két órácskát. Katasztrófa volt. Nem is volt kedvem hozzá, fáradt voltam, fájt a bokám, a bal tenyeremen a bőr a sittől, maltertól és vakolattól be volt repedezve. Rajta egy vödör Atrix. Csúszik, izzad a tenyerem, legalább a kormányvédőn megmarad.
    Pályáról ki, alig mentem 300métert a második kereszteződésnél egy kamion index nélkül ~20-szal fordult be jobbról, amíg a STOP táblánál várakoztam. Ha az oktatóm nem reagál, szerintem levitte volna a Yaris elejét.
    A stadionoknál, a szőnyeget valahogy sikerült begyűrnöm ''S'' alakban a kuplung pedálra, a fék alá, és a gázra. (le van csavarozva, ezért nagy szó) Félre akartam húzódni, kapkodtam, bepánikoltam, azt se tudtam hol a fejem. Ki is ment a fejemből, hogy ezért van mellettem az oktató, hogy ilyenkor segítsen. Elakadásjelző ki, ő kezeli a pedálokat, én meg húztam vissza a szőnyeget.
    Utánna elrontottam egy hátrafele parkolást, elfelejtettem a tükröt lenyomni, és úgy beállni, valamint, későn kezdtem visszafele tekerni a kormányt. Nem figyeltem, hogy bokrok mellé állunk, és nem 30 cm-t kell hagyni a padkától, hanem jóval többet. Drága a fényezés, félig kiáltam kezdtem újra. Utánna meg a tükröt felejtettem el visszaállítani.
    Volt két lámpás indulásom is. Egyes 12ig, kettes 38-ig, négyes. Oktatóm csak fogja a fejét, én meg a kormányt. Oktató sohajt. Én is. Másik lámpa, hármasban, motorfékkel gurulok, 36-ról, elöttem sor. Zöld, megindulnak az autók, szépen távolodnak, leváltok kettesbe 29-nél.
    Csodálom az oktatóm türelmét, hogy ennyire higgadtan tudja kezelni a hülyeségeim.

    Igaz, kapom a leszúrásokat, hogy lasabban váltsak. Pontosabban csak azután nyomjam a gázt, hogy a kuplungot felengedtem. Megfigyeltem, hogy miután teljesen leveszem a lábam a pedálról, egy jó fél centit, még lassan, (kb egy másodperc alatt) feljön magától. A folymatos bokasérüléseimtől, a bal bokám fölfele, egy jó 5°-kal kevesebbet mozog mint a jobb. Lehet, itt jön ki a baj. Ahol kényelmes a lábamnak, ott túl alacsonyan ülök, és nem érzem a kocsi sarkait. Ha csak 3cm-t hátrébb lehetne húzni az ülést...

    Csak a 45°-os emelkedőkön való kézifékes, lábfékkel segített elindulás, és a magas padkás parkolások a mumusok. (emelkedőn, pont a bal lábam miatt néha benyomom a féket, ami miatt roszabb esetben lefullad a motor) Na meg egy kicsit a forgalmas, lámpa nélküli kereszteződések, ahol senki nem tartja be az előírásokat. 60 fele kell figyelni, óvni a kocsit, gyalogosokat, és bicikliseket.


    Mod:
    Grass: 50 van a papírra írva, de iskolai órával számolnak.

    [Szerkesztve]

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák