Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • manchester85

    addikt

    Ma lemerült a telóm, és muszáj lett volna telefonálnom. Épp a Westend mellett jártam (nem tudtam hazamenni, mert nem volt nálam kulcs) úgyhogy bementem a nagy T-be. Egyedül egy ügyintéző, és egy biztonsági őr volt benn. Állok oda a kiállított 4S-hez, dugom rá az enyémet mikor odajön az őr: maga mit csinál? Mondom neki, amint látja, szeretnék életet lehelni a telefonomba. Hát azt nem lehet! Kérdem, miért? Mondja, mert ez szabály. Az ügyintéző picsa is jött a szabályaival. Mondom nekik, akkor nem engedik, hogy a prémium kategóriás (mondjuk ez teljesen mindegy) telefonomba életet leheljek, hogy aztán azt az önök hálózatából használjam. Bár nem volt vészhelyzet, de fontos volt, hogy legalább bekapcsoljon a telefon egy gyors hívásra. Mondtam is nekik, hogy akkor majd az iStyle-ból töltöm, ahol iPhone-t se lehet kapni, mert a debreceni üzletükbe nem egyszer mentem már be, és mindig megengedték. Így is történt, egy 10/9-es csaj volt ott, megkérdeztem, hogy tölthetem-e kicsit, mondta, nyugodtan. Tehát a mai tanulság:

    Az iStyle-ban, ahol iPhone-t se kapni, tölthetem a nem ott vett telefonom.

    A Telecomnál nem tölthetem a bekapcsolás erejéig sem a nálunk vett telefonomat én, mint aranykártyás ügyfelük (nem mintha bátmilyen más ügyfél esetében nem lenne hasonlóan felháborító) azért, hogy az ő hálózatukról telefonálva növeljem a forgalmukat. És akkor még embertársi segítőkészségről ne is beszéljünk, mert bár nem volt életbevágóan fontos a hívás, de akár az is lehetett volna. Meg is mondtam nekik, hogy egy világcégtől ez egy szánalmasan undorító viselkedés. Kár, hogy a panaszkönyvet nem kértem el, lehet, hogy holnap visszamegyek, és megteszem. Csak szerintem felháborító ez?

    [ Szerkesztve ]

    i6 Silver

Új hozzászólás Aktív témák