Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • makaveli666

    senior tag

    válasz vadászcsiga #30008 üzenetére

    Igen amit mondtam, ahhoz tartottam is magam, csak odáig el sem jutottunk, hogy refurb példányt adtak volna, Westend be azt mondták, hogy ez a készülék működését nem befolyásoló hiba ezért mennyek a picsába(elvileg felhívták az apple szervízt és ezt mondta), a mammutba meg azt mondta, hogy ő most hiába mondja azt, hogy ez jó vagy nem jó, nem ő fogja eldönteni, ő elküldi, a serviz meg mondd valamit. Erre mondta barátnőm, hogy most nem jó, mert neki kell az ünnepek alatt a telefon. Nem adtam/adtuk fel, csak egy kis időre szüneteltetjük, januárban folytatódik. A pereskedésbe nem egyezett sem az anyja sem ő bele, erről Én megint csak nem tehetek.
    Amúgy a 3 napos garanciára meg nem tudtam verni magam, mármint hogy adjanak újat, mivel a t-mobile nál ottvan, csak el van dugva, hogy amennyiben a készülék kitűnő működését nem gátolja a hiba abban az esetben nem köteles ott azonnal kicserélni, hanem elküldheti szervízbe megnézik és utána kell újat adnia. Ha mondjuk a fél kijelző nem működik a 3 napon belül, akkor viszont lehetett volna pattogni. De nekik ez ott van feketén fehéren. Januárban folytatódik a dolog, csak egyelőre azt kéne elérni, hogy belássa az apple vagy nem tudom ki fogja bevizsgálni, hogy ez tényleg hibás. Westendbe nem látták be, Mammutba belátta a csávó... ez van.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák