Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #42456 üzenetére
Normál kivitel szerintem nincs, ha jól tudom, akkor van Comfort, Sport, Executive meg a Type-S, Type-R.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #42458 üzenetére
Szerintem a Typeoknak sincs nagyobb "szoknyájuk", mint a többinek, legfeljebb jobban vannak ültetve (illetve más a lökös formája, de szerintem ugyanannyira ér le). Mindenesetre én a Sport változatnál is már szívok egy-egy magasabb padka esetén, mert elől a gumis koptató ér le, hátul meg a vonószem.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #42460 üzenetére
Azzal inkább ne vegyél UFO Civicet, 1.8 alá ne add szerintem! 1.8 is eléggé vérszegény alacsony fordulatszám tartományban (2500 alatt), az 1.4-re viszont még rosszabb véleményeket hallottam. Nem hiába mennek érezhetően magasabb árkategóriában az 1.8-as UFO-k, mint az 1.4-esek.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #42464 üzenetére
Nehogy 1.4 ufo civicet vegyél De komolyan, NE! Baromi brutál lomha lesz, egy ezres swift körbe fog autózni. Nagyon nehéz ez a bódé ilyen "pici" motorhoz. Az előző 2 generációban még elmegy az 1.4, de a 8genbe már semmiképp
-
Jaffa75
őstag
válasz Segnior_Barthez #42456 üzenetére
Hagyd a tdci-t... Most menekültem el a Fordtól (109 le) egy 2007-es 1.8-as Civichez... Nyomaték alul jó, bár nem megy... Ha tolni akarod 4000 fölé kell húzni, ott jobb, viszont ha alul jársz vele, akkor 6-7l között megáll! 100-110-es tempónál meg 6 alatt! Hagyd az 1.4-est, azt erőltetni kell, pont semmivel nem fog kevesebbet kérni, és még pörgetni is kell!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #42468 üzenetére
Ne tedd! Az első tulaja a Civicemnek is 1.4-et választott újonnan. Csak agglomerációban (Törökbálint-Budaörs) használta, településen belül. Fél éven belül cserélték az 1.8-asra, mert nem ment az 1.4.
Egyébként meg:
Nyugi, az 1.8-assal is lehet nyugdíjas stílusban vezetni. Annyi a lényeg, hogy válts úgy, mintha egy átlagos 15 éves szívóbenzinben lennél és ne menjen a fordulat 2500 fölé!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #42470 üzenetére
Igen, esélyes az emelkedőn előjövő probléma, a Civicem előző tulaja is pont egy dombosabb részt hozott fel példaképpen az 1.4 alacsony teljesítményének alátámasztásaként.
De a próba lesz a biztos, vigyél el egy körre egy 1.4-et, meg egy 1.8-at is!
Ami többeknél gond szokott lenni még az UFO Civic kialakításával kapcsolatban, az a hátralátás kérdése. Viszonylag vaskosak a C oszlopok, illetve az osztott hátsó üvegezés sem könnyíti meg a hátralátást feltétlen (ráadásul még ablaktörlő sincs). Szerintem nem annyira zavaró, bár a tolatóradar jól jön, de simán megszokható a dolog. Mindenesetre ilyen szempontból is érdemes majd felmérned a helyzetet véleményem szerint, ha még nem ültél UFO Civicben. -
Snoop-y
veterán
válasz Segnior_Barthez #42545 üzenetére
485 kategoriajaban a legnagyobb a csomagtartoja. Ha nincs potkereked akkor lejjebb lehet rakni a csomagtarto aljat.
Nagyon jol pakolhatoNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #42583 üzenetére
Egy apró kiegészítés; azon az oldalon nem mérések alapján készülnek a görbék, csak szimulációk eredményei, ha jól tudom. Így szerintem nem érdemes etalonként kezelni, csak valamiféle iránymutatásként.
És én biztos, hogy nem a szintetikus eredmény alapján ítélnék. Egy előzést, egy emelkedőt nem könnyű definiálni fizikai-matematikai szabályok alapján, legfeljebb némi pontatlansággal, egy-két paraméter elhanyagolásával. Én azt javasolom, hogy ülj bele egy 1.4-es Civicbe és menj vele ki próbakörre egy országútra. Ott már érezni fogod, hogy mit tud 90-100 km/h-s tempóig és Neked (+ utasoknak) az mennyire elegendő.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz Segnior_Barthez #42583 üzenetére
Mérlegeld a fogyasztást is,mert az 1,2-es clio-nk többet eszik mint a jelenlegi 2.2 dízel accord
-
demars
addikt
válasz Segnior_Barthez #42583 üzenetére
Ha mindenképp civic-et akarsz akkor 1.8!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
audi100td
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #42583 üzenetére
Hali,
nem a teljesítménybeli visszalépéssel van a gond, sokkal inkább a nyomaték fog hiányozni a kis 1.4-esnél, főleg egy dízel után. Nekem 3 ajtós 7 gen-es van 1.4-es motorral, ami könnyebb és talán még nincs annyira megfojtva a környezetvédelmi normák miatt, de így is kicsit alul motorizáltnak tartom, igaz legalább jól fogyaszt.
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #42587 üzenetére
Semmiképp se vegyél 1.4-es 8 gent. Megpusztulsz annyira lomha lesz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Z0mbi
senior tag
válasz Segnior_Barthez #42583 üzenetére
szerintem itt nem sokan fognak 1.4 re szavazni. Az se rossz de az nem tul dinamikus. nekem az 1.8 is visszalepes volt de azert annak egy elfogadhato dinamikaja van (csak soha ne engedd 4000 ala )
fogyasztas szempontjabol meglepne ha nagy lenne a kulonbseg. . -
Jaffa75
őstag
válasz Segnior_Barthez #42587 üzenetére
én 8 gen 1.8-at vettem, ha nem nehéz a lábad, akkor 6,5 alatt marad a fogyi (50-50% M0+város nekem 6,3 lett legutóbb, ráadásul téli gumi van rajta ! ennél lényegesen kevesebbet az 1,4 sem kérne, ráadásul azt még erőltetni is kellene, hogy haladj!
[ Szerkesztve ]
-
mugencivic
tag
válasz Segnior_Barthez #42583 üzenetére
Szerintem semmi nem szól az 1.4-es mellett, használtan még csak nem is sokkal olcsóbb, fenntartása sem különösebben olcsóbb... fogyasztásban lehet egy minimális előnye. Én max. asszonynak venném, főként városba, vagy olyannak, aki nagyon nyugodt vezető.
Dinamikában még az 1.8-as is inkább az elvárható minimum, amit ebbe az autóba való, nagyon szét kell forgatni, hogy rendesen menjen.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #42604 üzenetére
Légy türelmes! Itthon történő autóvásárlásnál sajnos enélkül már szinte biztos, hogy valahol probléma lesz szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Segnior_Barthez #42673 üzenetére
Modelfuggo de ez nagyszerviz!
Olajcsere,gyertyak,valtoolaj,fekfolyadek,benzinszuro,ha van legkondi akkor annak tisztitasa,vezermulanc inspekcio,vizpumpa,szervo szij.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #42690 üzenetére
Attol fugg milyen alkatreszekkel, mekkora kedvezmennyel, mennyi szervizdijjal. Lehet boven tobb is mint 150! Nekem a 7g-ben ugy volt majd 80 a vezerles csere, hogy csak a gorgo lett gyari, a tobbi utangyartott. Valto olaj csere 20+, nalam egy olajcsere 30+ (gyari szurokkel), uzemanyag szuro horror ha gyari stb... Plusz ugye kinel mennyi a munkadíj.
-
Snoop-y
veterán
válasz Segnior_Barthez #42690 üzenetére
Hat ezt passzolom fogalmam sincs a Mo-i arakrol. Nalunk egy major service £500 korul van (de ugye itt magasabb az oradij is)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Jaffa75
őstag
válasz Segnior_Barthez #42696 üzenetére
a sebváltógomb az enyémben sem jobb, bár jóval több van benne (2x annyi)... kb 9-10e tétel egy JDM-es szoknyával az e-bayről, szóval nudli!
A törött kézifék idomról nem tudok nyilatkozni, az enyém hibátlan! Mennyi van az autóban? Szervizkönyv van hozzá? -
BlacKSouL
addikt
válasz Segnior_Barthez #42715 üzenetére
Mikori évjárat? 2008-tól volt egy apró modellfrissítés, tapasztalatom szerint a kuplungot kicserélték. A 2005-2007 közöttiek felkeményednek, a 2008 utániak nem jellemző.
De az említett autókat nem ismerem "kuplungilag"Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Snoop-y
veterán
válasz Segnior_Barthez #42723 üzenetére
He
Ufo es a kemeny kuplung? En majdnem kirugtam az aljat mikor eloszor beleultem. (2009 80k)New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #42761 üzenetére
Jo szar kep, de grat a gephez zsir a felni
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #42761 üzenetére
Najsz, sima utat kis fogyasztást kívánok
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Jaffa75
őstag
válasz Segnior_Barthez #42761 üzenetére
Gratula! Balesetmentest! Üdv itt!!
-
z123456789
addikt
válasz Segnior_Barthez #42761 üzenetére
Üdv! És gratula!
-
LógaGéza
addikt
válasz Segnior_Barthez #42811 üzenetére
Amennyiben megmondod, hogy milyen autóról van szó, akkor még lehet segíteni is tudunk
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #43332 üzenetére
Rossz a link.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
demars
addikt
válasz Segnior_Barthez #43334 üzenetére
Ne zárd be éjjelre a kutyust a kocsiba!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Segnior_Barthez #44787 üzenetére
Autófóliás műhelyt érdemes megkérdezni, nekik valószínűleg többféle erősen tapadó fóliájuk van, és ha lámpa meg tükör meg karosszéria fóliázást vállalnak, akkor csak az ajtóélek sem jelenthetnek gondot. Mondjuk kellően vastag fólia a kisebb behatásoknak ellenáll, de ha valaki járdára nyitja az ajtót, beülnek 4-en, és az ajtó ráül a járdára, az ellen, meg atomtámadás ellen nem véd
Viszont mivel a fólia átlátszó, nem feltűnő.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #44817 üzenetére
Lehet szetesett a kuplung szerkezet... Aygoban volt hasonlo, egyik reggel csunya hang es nem vette be a fokozatokat.
-
Winner_hun
félisten
válasz Segnior_Barthez #44817 üzenetére
Nekem eszer volt ilyen a VTi-ben, épp szervizbe mentem egy másik kocsiért és csak pár utcára tőlük jött elő a probléma. Állítólag légteleníteni kellett a rendszert és ennyi. Azóta se volt baja.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #44820 üzenetére
Teljes kuplung csere.
-
Winner_hun
félisten
válasz Segnior_Barthez #44820 üzenetére
Kuplung folyadékát nézd meg hogy a szint rendben van-e.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
honda23
aktív tag
válasz Segnior_Barthez #44829 üzenetére
Az gáz, ott a hiba.
Munkahenger nem enged vhol?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #44871 üzenetére
200k eleg soknak hangzik kuplungra Benyas vagy dizel?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #44873 üzenetére
Exedy kuplung keszlet kosarba rakva 65.000Ft fn2-hoz a fekmester.hu-n.
Sachs 108k, Luk 85k.
Innen nezve kicsit soknak tunik a 200k huf.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz Segnior_Barthez #44873 üzenetére
erre írtam, hogy FD7-re 70 körül van.. oké, abban erősebb kell, de nem ennyivel!
-
Bibby
addikt
válasz Segnior_Barthez #44922 üzenetére
És szelephézagot is állít? Mert ok hogy olcsóbb, de a 120-as szerviz az nem csak olajcsere.
Ελευθερια η θανατος
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #44926 üzenetére
Nem meglepő, rugalmasságban még mindig jobbak a dízelek, mire elér a benzines a jó tartományba, te már szinte 2 fokozattal feljebb vagy. A nyúlmókusokkal nem szabad viccelni
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Segnior_Barthez #45026 üzenetére
Azert ez igy sokkalta korrektebb mint az elso blikkre 200k csak a kuplungra
-
yodamester10
őstag
válasz Segnior_Barthez #45026 üzenetére
Én is LUK kuplungot nézegetek itt de még nem jöttem rá mi a különbség a márkán kívül köztük Még nincs gondja,de jobb ha itthon áll a polcon aztán majd jöhet a kettős tömegű is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Segnior_Barthez #45110 üzenetére
Csomagtér ajtón leszeded a két műanyag szerelőnyílást, majd a rendszámtábla világítás dugóját elfordítod negyed, vagy nyolcad fordulattal valamelyik irányba és kihúzod. Ezt követően kiveszed az izzót, berakod az újat, visszadugod, visszaforgatod.
Manualban ez van:
Kellemes karácsonyi ünnepeket minden topiklakónak!
[ Szerkesztve ]
-
Rolvik
csendes tag
válasz Segnior_Barthez #45397 üzenetére
Koszi a valaszt. Igazabol csak az asszony vette eszre ebben a hidegben amikor kint allt de ma kiprobaltam ahol 9 fok volt, es mar ott is kezdte, de ez max 1 mp volt kozvetlenul ahogy beindult es utana el is allt. Mentem fele utana ketszer is megkellett allnom de semmi nem volt. Holnap kiprobalom.
[ Szerkesztve ]
-
Rolvik
csendes tag
válasz Segnior_Barthez #45400 üzenetére
5ekm kibir azt mire erted? Hogy utana is csinalni fogja vagy vegleg be fog halni es cserelni kell az egeszet. Ahogy neztem 100ehuf egy uj onindito.
-
Rolvik
csendes tag
válasz Segnior_Barthez #45417 üzenetére
Koszi az infot akkor elvitetetem szerelohoz mert asszony kinyir ha nem tud elindulni. Azt hittem ezzel egyutt lehet elni csak nyikorog.Tudnal kuldeni linket ahol nezted az alkatreszt?
-
honda23
aktív tag
válasz Segnior_Barthez #45400 üzenetére
Nem felújítani kell. Nekem felújítás után is xar volt. Ki kell takarítani a helyét.
5E km? Jó vicces lehetett, semmi baja nem lesz, csak idegesítő.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Jaffa75
őstag
válasz Segnior_Barthez #45806 üzenetére
az sok érte, nagyjából 5k körül meg kell hogy álljon az iridiumos! Nekem 21 volt cserével együtt... Látom nem pesti vagy, így nem biztos hogy érdekes hol csinálták nekem.
Egyébként az kell bele, olyan 90 ezer km az élettartama!
[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
válasz Segnior_Barthez #45806 üzenetére
Nekem az Accord kézikönyvében két konkrét típust említenek ami belerakható, az egyik NGK a másik Denso. 5-6000 körül van darabja ha jó helyen veszed és elvileg 120.000km az élettartama. Én maradnék az NGK-nál és keresnék olcsóbb helyet a beszerzésre.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- 5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Villanyszerelés
- Fotók, videók mobillal
- Assetto Corsa Competizione
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nagyrobogósok baráti topikja
- HP notebook topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen