- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Philips LCD és LED TV-k
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Gaming notebook topik
- LG LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
Hirdetés
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
hát nekem én még nem vettem új kocsit sajnos nem tudok segíteni.
de asszem hallottam olyat hogy első 20e km-ig nem szabad olajat cserélnija és grat hozzá színe milyen lesz?
[ Szerkesztve ]
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
Integra
titán
őszintén, szerinted 11ezerért milyen tuningot kapsz?
hagy úgy ahogy van, gyári állapotban. az r18 amúgy sem egy tuningbarát blokk. egyébként az egy piszok jó motor és pont, hogy nyomatékos, sportos és jó károsanyag kibocsájtású. úgy jó ahogy van.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
semmit, szart sem ér, főleg ilyen motornál.
ezen az autón nem tudsz mit tuningolni motor kérdésben, egyszerűen nem úgy van tervezve.
max futóművet és féket tudsz, de minek? 140 lóhoz teljesen jó ahogy van.
költs inkább másra...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
BlacKSouL
addikt
Javaslom a következőt:
Szerezz valakit, akinek nem, vagy elég ritkán van lehetősége "jó autóban" ülni, és kellően érzékeny akár egy ilyen Civic gyorsulására is, magyarul nem csak les ki a fejéből, meg hümmög. Ha hölgy az illető, esetleg még jobb. Ültesd be, mondd neki hogy most kipróbálsz valamit.
Keress egy kevéssé forgalmas, jól belátható, nem túl kanyargós lakott területen kívüli utat, odáig használd normálisan, kímélő módban, gazdaságosan a kocsit, majd ha odaértél, a "kifutópálya" elején lassíts le 33 km/h-ra és tedd 2.-ba a váltót, tartsd 2000-2100 környékén, majd kb 1,5-2 másodperc alatt folyamatosan nyomd be tövig a gázt, kapaszkodj a kormányba, és élvezd a zenét 7000-es fordulatig.
Ezután már csak poénból kapcsold végig a 3-4-5-6. fokozatokat, és hagyd hogy szépen lassuljon a kocsi.
Tapasztalat, kipróbáltam, nagyon komoly. Főleg ha eddig nem próbáltad (Reakciók amiket én kaptam: "úristen, úristen", vagy: "hú de jó kiroppant a hátam" )
Én átlagos használatban ritkán tolom 4500 fölé, inkább 4000 alatt van, és bőven elég a hétköznapokra. De megnyugtató, egyben félelmetes, hogy 4000-től 7000-ig még tol rendesen, és van tartalék. És milyen hang.Egyébként szerintem a legszebb arcát ez a kocsi 4.-ben 2000-es fordulatnál lepadlózva mutatja meg. Onnan érezni a szép nyomatékot.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
Én is féltettem eleinte, de még kb 1500 km volt benne, már megkóstoltattam vele az 5100-at. Egy előzésnél muszáj volt. Aztán miután megjárta Horvátországot egy hónapon belül kétszer, úgy gondoltam kellően összejáródott már aminek össze kell. És akkor (6000 km körül) kipróbáltam a 2000-6300 2.-ben padlózva, illetve Balatonra M7-esen 4 személlyel +full csomagtartóval kipróbáltam 6.-ban a 140-190-re gyorsulást padlógázon. Teljesen jól vette.
Amúgy én is úgy használom, hogy 1700 alá, illetve 3000 fölé városban ritkán megy. 1500 5.-ben csak akkor ha sokáig tudok 57-el csorogni és nem kell gyorsítanom. De néha kihúzatom 2-3-4-ben jobban, mert látványosan bekormolódik a kipufogó az állandó alacsony fordulattól. Nekem a nyári fogyi amúgy 6,1 volt a fedélzeti szerint, és a téli meg 6,8-6,9. Ha ezek 6,6 és 7,4 a valóságban, még akkor is elégedett vagyok.De gyorsításhoz mindig úgy váltok, hogy 2000 vagy fölötte legyen kicsivel.
(civinfo.hu-na regisztrálva vagy már?)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Integra
titán
erre azt tudom, mondani, hogy az intiben teljesen gyári papírszűrő van, vagy éppen utángyártott, mert sokallom az árát a gyárinak. ennyi értelmét látom ezeknek a sportbizbaszoknak. jó móka pénzt elverni rá meg a tudat, hogy káundem luftfilter, de ha ráraknád a padra lemérni, semmit sem veszel észre.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tibi666
senior tag
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
akkor jatekor hirdetek: keretik megani az osszegt es mereteket es a jateksok eloallnak a nekik tecco joszagokkal
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
na kezgyuk nagy kedvencemmel: bbs /sajnso kizart hogy beleferjen a finacilasikeretbe:- (/
ha meg mar honda, akkor legyen algyari is:- )
meg egy de csak agyufem:
udv
neduddki
p.s. tom arban nem fer oda egyik sem, de akkor is teccik:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs