Hirdetés
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
it Az ír adatvédelmi hatóság kérése miatt a Meta befékezi az AI-modellek kiadását Európában.
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Ha visszaváltás közben, benyomott kuplungnál nyomsz egy gázfröccsöt, akkor nem nagyon lesz baja.
(#53654) kiwimango123: Inkább a motoros topikban próbálkozz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Holnapra lesz az EGR-csonkhoz is tömítésem, Ajusa és 1500-ba kerül az Unixnál. Akkor már csak 1 tömítést kell kiváltanom pasztával, a csonk és az EGR-szelep közöttit.
szerk.: Ja, és egy tank erejéig kipróbáltam a 95-ös V-Powert. Kissé lagymatag lett tőle az autó, alig vártam, hogy újra 100-ast (szintén Shell) tölthessek bele. Meg is javult.
Most vagy mégiscsak tud valamit kezdeni a magasabb oktánszámmal, vagy esetleg a finomításban/adalékolásban keresendő a különbség. A kút/oszlop ugyanaz volt.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Amikor apum elkezdett napi rendszerességgel kijárni Ausztriába, akkor a WagonR-rel végigpróbáltuk az itteni 3 nevesebb kút (Shell, OMV, MOL) prémium 95-öseit egy-egy hónapig, heti tankolásokkal. A Shell tűnt a legjobbnak, ezért odaszoktunk. A többinél elég változó volt a benzin minősége, hol jó volt, hol rosszabb, pedig mindig ugyanazt tankoltuk ugyanannál a kútfejnél. A Shell viszont mindig ugyanolyan jól teljesített.
Amióta megvan a Jazz, azóta nem is tankoltam bele mást, csak Shell V-Power 100-ast (ezt az egy esetet kivéve), és a WagonR-be is V-Power 95-ös megy már évek óta.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #53674 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #53677 üzenetére
Csakhogy Jazz-ből soha nem volt dízel. Arra reflektáltam, hogy a "pici" Jazz-ben vékony biciklilánc van, holott ez nem igaz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
yodamester10 #53679 üzenetére
83.
Igaz, konkrétan nem íródott le a bicikli szó, de Neked sem kell belemagyaráznod az elámulást. Csupán meg akartam mutatni, hogy annál komolyabb lánc van benne, mint azt Te gondolod. Ennyi, semmi több.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Na, megtaláltam az utolsó tömítést is. Nem tartom valószínűnek, hogy megrendelem, mert a jövő hét elején szeretnék nekiállni, ez meg biztos, hogy nem jönne meg addig, illetve a szállítás sem olcsó Japánból.
Kérdés: Mivel aftermarket nincs ebből sajnos (csak EGR-szeleppel együtt), használjak tömítőpasztát helyette, vagy fémtömítés lévén tegyem vissza a régit?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
---Lasali--- #53685 üzenetére
Ez az EGR-szelep és a csonkja közötti tömítés. A csonk és a hengerfej közé valót megtaláltam az Unixnál, ez viszont nem kapható csak úgy.
-
tboldi
nagyúr
Most voltam az Unixnál a másik, az EGR-csonk és a hengerfej közötti tömítésért és rákérdeztem erre is. Elvileg gyári cikkszám alapján meg tudják rendelni, kb. 3600 Ft. Majd értesítenek e-mailben.
És megjött a többi szerszám is, viszont a fékdugattyú visszanyomót elfelejtették kiszámlázni és a csomagban sem volt. Furcsálltam is, hogy 112k-t fizettem 115k helyett. Na, mindegy, az nem olyan fontos most.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
kalapacsolok #53695 üzenetére
Már nincs, új a padlólemez, és a tank is visszaköltözött a hátsó ülések alá. Az előző, 9. generációban még volt Magic Seat.
-
tboldi
nagyúr
válasz
TaylorPro #53701 üzenetére
Ha a szerszámokat nem vesszük figyelembe, akkor az anyagköltség kb. 20-25k.
Csak az EGR megvan max. 15-ből is, én a szelephézagot is ellenőrizni/állítani akarom.
Rosszabb minőségű tömítésekkel még olcsóbban is kihozható, de szerintem nem érdemes.Szervizben olyan 40-50k közötti összeget szoktak elkérni érte.
(#53702) demars: Na, jó, de a szerszámokat máshoz is tudom használni, nem csak erre az egy alkalomra vettem őket.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Én 90-et fizettem a lightos polírozásért (csak a mosásból eredő karcok lettek eltűntetve) és alvázvédelemért, de nem tudom, mekkora részben oszlanak meg.
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #53741 üzenetére
Meg az enyémen van fólia is.
Egyébként a "+5 hp" matrica már elengedett a motor burkolatán. Kár, hogy rücskös, mert easter egg-nek nem volt rossz.
Mondjuk ez sem lenne rossz.Szerintem a jobboldali, mert azon jobb állapotúak a gumik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #53743 üzenetére
A hővel nem nagyon lett volna gond szerintem, a sima felületű részen teljesen jól megtapadt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Az normális, hogy nem indították be a motort, hogy menjen a kompresszor?
Azt mondta a csávó, hogy elég csak belső keringetésre kapcsolni, meg a ventilátort 2-es/3-as fokozatra nyomni. A tavalyi ózonozáson (Móvár, Greenline kozmetika) járt rendesen a motor és a klíma.
szerk.: Egyébként ki lett cserélve a gáz/olaj is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
mindenkinek!
Az aksinak semmi baja, 1 éve cseréltem + karban is tartom.
30-35 percig ment a tisztítás. A gáznak a harmada hiányzott, más baja nincs a rendszernek. 12800 forintot fizettem.
Ispy: Én évente szoktam, csakis ózonnal. A bombákban nem hiszek.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #53779 üzenetére
Tavaly nálam is volt egy pici szag, de csak pollenszűrőt kellett cserélnem.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #53784 üzenetére
Ezt ők csinálták, nagyon helyesen.
-
tboldi
nagyúr
Éppen otthon unatkozom, úgyhogy gondoltam, hogy elfoglalom magam és ellenőrzöm a gyújtótrafókat egyesével, mert a hátsók szeretnek dögleni a hőterhelés miatt. A korábban linkelt 2 részes videóból ellesett technikát alkalmaztam, miszerint egyesével le kell húzigálni a stekkert a trafókról, és ha nem változik a motor hangja nagyon (= nem 3 hengerezik), akkor a túloldali trafó jó.
Szerencsére mind a 8 működik, nem kell darabonként 25-30k-ért új trafókat vennem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Megjött a jövő hét hétfőre ígért tömítés. Ez gyors volt.
-
tboldi
nagyúr
Hosszbordás szíjból mi az ajánlott márka? Gates?
Ahhoz, hogy le lehessen szerelni az EGR csonkját, le kell lazítani a generátort, mert útban van, és értelemszerűen ehhez le kell venni a szíjat is. Én meg vagyok olyan hülye, hogy szívesebben teszek vissza új alkatrészt a régi helyére (kopó/fogyókból, nyilván a szelepfedelet pl. nem fogom újra cserélni).
Kezd egy kicsit sok lenni.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Na, mégsem kell levenni a szíjat, elég csak a generátort meglazítani, mivel ez feszíti meg, nem egy külön feszítő.
Megjöttek a Mannol cuccok is, úgyhogy végre neki lehet állni. Ha minden igaz, holnap z123456789 kolléga segítségével végre is hajtjuk a műtétet.
-
tboldi
nagyúr
Így néz ki egy (vélhetően) valós 127k km-t futott Jazz, ami mindvégig jó minőségű olajjal és prémium üzemanyaggal üzemelt.
Vezérműtengely, szelepek, himbák:
EGR-csatorna:
Viszont úgy néz ki, a gyertyákat az előző tulajnak csak kiszámlázták 9k km-rel ezelőtt, de nem cserélték ki őket. Ráadásul Denso szerepel a számlán, ezek meg mind NGK-k. Még jó, hogy vettem újakat.
És történt valami, amit szerettem volna elkerülni. Kifolyt viszonylag sok hűtőfolyadék, mert az egyik csőre nem figyeltem eléggé és lefelé állt, miután lehúztam az EGR csonkjáról.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!