- PC tisztítása
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Fujifilm X
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Androidos tablet topic
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
PROHARDVER!
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mezis
nagyúr
válasz #67688960 #8661 üzenetére
Üdv.!
Én egy Citroen BX-nél, meg egy Citroen C3-nál tapasztaltam azt, hogy a jobb sárvédő doblemez függőleges részén az utastérbe érkező kábelkorbács gumi védőharangja nincs a lemezen lévő lyukba bepasszírozva, így a kábelt csak a szigetelése védi. (A BX-en már a szigetelés is fogytán volt.)
Csak elméletileg: úgy saccolom, hogy az akku testelő kábele lehet vagy 50-100 mm2 keresztmetszetű. Ha ezzel még párhuzamosan kötsz egy 1 mm2 kersztmetszetűt, akkor azon fog átfolyni az áramnak 1/50-ed, 1/100-ad része. Vagyis ebbe a körbe még az önindítózáskori áramfelvételt is meg tudod saccolni egy 1000 Ft.-os műszerrel.....
mezis
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN