Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz donceleger8 #40910 üzenetére

    Otthon esetleg annyit lehet megnézni, hogy a lemezkezelőben látszik-e a partíció, HDS, vagy éppen saját Drive Manager - Diagnostic programja felismeri-e? De ez elmondott hiba alapján, vsz nem... Sok más egyebet nem tudsz vele kezdeni, mivel ennél is PCB-re integrált USB van, így HDD nem tehető át másik házba, valamint ha megbontod, akkor azonnal ugrott a garancia.
    Ha mechanikailag sérült az esés hatására (sanszos), akkor csak adatmentő szakember jöhet szóba, főleg ha kellenek róla az adatok.

    Garanciális csere hivatalosan a rendeltetésszerű használat (leejtés nem az) mellett bekövetkező, gyári eredetű meghibásodásokra vonatkozik. Ha nincs rajta külsérelmi nyom, akkor meg lehet próbálni gariztatni (előtte adatmentés, ha szükséges), de ezt az esés dolgot nyilván nem kell megemlíteni. :D Sok helyen tudtommal nem szokták azért olyan tüzetesen bevizsgálni, max azt ellenőrzik, hogy helytálló-e a vásárló által bejelentett hiba és valóban működésképtelen az eszköz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák