- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mini-ITX
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
Akciófigyelő: leárazott strapamobilok az EB meccsei mellé
ma Június 17-től június 23-ig a cég hivatalos AliExpress boltjában akár jelentős kedvezménnyel szerezhetők be telefonok és táblagépek.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beladon
aktív tag
Sziasztok!
Garanciális problémával fordulok hozzátok. (remélem jó helyen teszem) Tehát adott egy Razer Deathadder 2013 4G egér ami a Media Planet -ben lett vásárolva ez év májusában. Két év garanciával. A termék egészen tegnapig működött gond nélkü. Gondoltam ma felkeresem az üzletet (nem személyesen mivel elég messze vagyok onnan) tehát maradt az email és telefon. Két telefonszám van megadva az oldalon egy vezetékes és egy mobil. A mobilon hangposta fogad a vezetékesen meg előfizető nem kapcsolható bla-bla... Írtam email-t is természetesen válasz: 0. Az oldalon ez a felirat fogad: Cégünk határozatlan ideig a rendeléseket nem tudja teljesíteni. Nagyon jó... Kérdezem én mit tehetek ez ügyben? Fordulhatok a termék gyártójához? Egyetlen futár által adott számlám van amin az üzlet neve nem szerepel, valamint a vásárlásról tájékoztató email-ek is megvannak. Külön garancialevél nincs, de az oldalon ezt írják:
Minden általunk forgalmazott termékre az adott termék adatlapján feltüntetett garanciális időt vállaljuk. Ez minden esetben feltüntetésre kerül a számlán (vagy külön garancialevél mellékelésével!).
Ha külön jótállási jegyet nem adunk, a számla ebben az esetben, jótállási jegyként is szolgál.Remélem van valakinek hasznos tanácsa az ügyben. Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdvözlettel: Beladon
-
Beladon
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10826 üzenetére
Köszi megpróbálom majd bár nagy reményt nem fűzök hozzá mivel nem ott lett vásárolva, de egy telefont megér.
-
Beladon
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10826 üzenetére
Felkerestem a pixel-t sajnos nem tudnak segíteni az ügyben mivel több mint egy éve nem állnak kapcsolatban a Razer-el. Egyébként a szervizes elmondása szerint nekik is tartozik a Media Planet méghozzá nem is kevéssel. Esetleg más üzleten keresztül lenne lehetőségem ha igen kinél, vagy marad a nemzetközi Razer support?
-
Beladon
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10835 üzenetére
Nagyon köszönöm az infót A Computeremporium.hu-nál vállalják a garancia érvényesítését. Szervizzel beszéltem állításuk szerint ők a magyar Razer disztribúció. Holnap küldöm is hozzájuk a terméket. Még egyszer köszi a segítséget.
-
Beladon
aktív tag
válasz Biznisz Elek #10837 üzenetére
Szia!
Mai napon vissza is érkezett a termék. Kicserélték újra. Még egyszer köszi a segítséget.
Kellemes Ünnepeket neked és szeretteidnek valamint minden kedves fórumtársnak.Üdv: Beladon
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude E7250Touch - i5-5G I 8GB I 128SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I Win I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- DJI FPV Racer Combo drón +Fly more Combo FMC +Motion Controller
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Felújított Asus rog strix G15 G1512LI + ajándék, 2025.02.20-ig garis! /INGYEN FOXPOST!/