Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _BM_

    senior tag

    válasz Ariadne #5380 üzenetére

    "szerintem még keresgélj egy kicsit"

    Nekem a 3 napos cseregari sokkal, de sokkal többet jelent, mint a harmadik naptól kezdődő és az 1-2-3 évig tartó javítási gari (az élettartam garit körberöhögöm, de már a 2 éveset is). Számtechben az a tapasztalatom, hogy az a cucc, amelyik a harmadik napon még frankón megy, az a gari időszak végéig ugyanúgy frankón fog menni (majd közvetlenül utána esetleg beszarni). Lehet, hogy hülyeséget beszélek, de nekem ez a személyes tapasztalatom immár 20 éve, másból nem tudok kiindulni. A 3 napos témában az MM és a Saturn a legjobb, de ott kegyetlenül megkérik az árát, ezért ott szinte semmit nem vásárolok, így én is cirkuláltam a kis cégek között az ED megjelenése előtt. Garis szempontból nálam MM-ED-sufnibéték a sorrend, mert minél nagyobb egy cég, annál kisebb az esély arra, hogy sumákolásra bírják a garis ügyintézőt (protokoll, ugye). A legkisebb cégeknél maga a tulaj (vagy a hozzá közel álló, haszonban érdekelt ember) intézi a garis témákat, ami eleve halott ügy a júzerek szemszögéből.

    Az ED-nél az nem tetszett, ami a Mistralnál, hogy előbb fizetsz, aláírsz, és csak utána hozzák ki a cuccot. Ez eddig nem volt gond, most már igen. Egy 5 ezer ft-os dvd-íróval nem állok le reklamálni, hogy nem is Samsung, hanem non-name, inkább váltok.
    Összefoglalva: elvesztette nálam az előnyét az ED. Ennyi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák