Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz net84 #940 üzenetére

    Nehéz kérdés. Ha jól értem, a gyár feltételei alapján hibátlan a cucc. Na ez az a nehéz eset, amire szerintem nincs igazán megfelelő jogszabályi háttér. Ha szigorúan a szabályt nézzük, akkor a fogyasztó szerint hibás, te nem tudod bizonyítani, hogy nem gyári hibás - részedről bukta. Node számolni kell azzal a helyzettel is, amikor szegény fogyasztó tudatlan/rosszindulatú, és olyan hibával jön, ami nincs is.

    Az adatra nincs jótállás, de a jótállásra kötelezett (elvileg) köteles megtéríteni azt a kárt is, amit a hibás cucc okozott (pl. hibás táp miatt leég a ház...), ez alapján az adatmentés grátisz lenne. De azt kell mondjam, nem tudom, mi a jó megoldás, hiszen akárhogy is vesszük, a gyári tesz alapján hibátlan... Nincs más, további ellenőrzési mód, mondjuk nagykernek, gyártónak visszaküldeni, nézzen már rá?

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák