- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- E-book olvasók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Apple notebookok
- Milyen processzort vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
net84: Szerintem olyan cégek miatt megy tönkre az informatikai piac, mint a kékhal, vagy fostrál. De úgy látszik még van belőlük jópár. A fogyvéd. tv-t most fogják módosítani, a bűntetési rendszert is aktualizálják. De mindezt általánosságra véve tudják csak megtenni. Azt nem lehet, hogy "ez vonatkozik az informatikára, ez pedig minden másra". Ilyen jogszabályokat nem lehet hozni.
A független szakértői véleménnyel kapcsolatban pedig elegendő elővenni, hogy kinek van bizonyítási kötelezettsége. Jótállás esetén a jótállás teljes időtartalma alatt a forgalmazón van a bizonyítási teher. Ha csak szavatosság van, akkor az első hat hónapban a forgalmazón, utána a fogyasztón. Annak kell független szakértői véleményt kérnie, akin a bizonyítási teher van, mert neki kell bizonyítania. A bizonyítás egyébként a bíróság előtt hatásos, addig csak meggyőző erő tud lenni, mert a hétköznapi életben nincsenek bírák. Ha a forgalmazó független szakértővel tudja bizonyítani igazát, akkor azt a fogyasztónak ajánlott, de nem kötelező elfogadnia, mehet perre ugyanúgy. Vagyis csak a bíróság előtt érdemes a szakértősdivel játszadozni.
A fizikai sérülés egyébként nem lehet alapból ok arra, hogy elutasítsd a jótállási, vagy szavatossági igényt. Ahhoz azt kell egyértelműen bizonyítani, hogy a fizikai sérülés miatt ment tönkre a készülék. Például egy leejtett (CRT)TV-nél, ha összetört a képcső, egyértelmű, hogy a leejtés miatt ment tönkre és ezért nem vagy köteles érte jótállni. Viszont ha egy karcos, kopott mobiltelefont hoznak, hogy kifagy a szoftvere, nem lehet elutasítani, hogy "azért, mert karcos". Ugyanígy van az égési sérülésekkel is. Az, hogy egy IC elemelegedik, nem feltétlen külső behatás következménye. Volt már winchester széria(emlékeim szerint quantum, de lehet, hogy más), aminél jellemző volt az IC elmelegedés. Még szerencse, hogy a tápegységek dobozban vannak és annál ha nem megy, nem keresik a számítógépszervizesek a belső égési nyomokat. Volt már nálam olyan táp, amiben a nyáktervet szúrták el a tervezők és egy pillanatnyi tápforrás helyett elemi stabilizátort csináltak vele. Ami szépen melegítette a környező kondenzátorokat, így a táp 1-2 éven belüli elhalálozása biztosra vehető volt. Ha ezt úgy javítom, hogy a gyári kapcsolást nem alakítom át, akkor újra tönkre ment volna. A panelon meg már égési nyomok voltak láthatóak és ha ez egy olyan szervizes szeme elé kerül, aki csak annyit ért hozzá, hogy "égési sérülés=no garancia", akkor emberünk dobhatja a kukába, pedig nem csinált semmit. Ugyanakkor tény, hogy égési sérülést okozhat külső behatás is, amivel az ügyeskedők élni is szoktak. Azt kell mondjam, hogy ezek az emberek miatt vagyunk nehéz helyzetben. Miattuk van úgy kezelve a többség, hogy ügyeskedik. Hozzám elég sok ember eljutott már, akit a szervizesek ügyeskedőnek tartottak, holott ténylegesen az alkatrész volt a hibás. Egyátlalán nem könnyű helyzet, de nem tudok olyan jogszabályt mondani rá, ami mindkét oldalt kisegíti.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NBA és kosárlabda topic
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Renault, Dacia topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Fotók, videók mobillal
- Suzuki topik
- További aktív témák...