- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
gp Az előzetes információk szerint a játék első 90 perce ingyen elérhető lesz bárki számára, a teljes verzióért természetesen fizetni kell.
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tlac
nagyúr
Folytatom az garaciális történetet.
Sikerült kicserélni az ipon-nak több mint egy hónap alatt a tápegységet. Persze az alaplapot azt nem.
Múlt hét csütörtökre volt megbeszélve (most péntek van), hogy akkor meg lesz. Egy másik típusú tápegységben egyeztünk meg telefonon (fsp -> corsair) és hogy kb. 3000Ft-ot kell fizetnem a vételárra. Aztán vhogy nem lett meg a tápegység, megbeszéltük, hogy akkor a héten csütörtökön hozza a futár, de előtte értesítenek, hogy meg van-e (előtte a többi napon nem vagyok otthon és én akartam átvenni).
Kedden küldtem egy mailt, hogy akkor meg lesz-e. Semmi válasz nem jött. Ekkor ismét elküldtem szerdán, erre már válaszoltak, hogy igen meg van. Örülök, de eszembe jut, rákérdezek még egyszer az árra, hogy pontosan tudjam. Megjött a válasz mailben, hogy 6200. Erre írtam is vissza a mailt, hogy mitől ilyen sok és, hogy szerintem 2800-nak kellene lennie. Órákon át semmi válasz, felhívom őket, aki intézi a garanciát, azt nem adják a telefonhoz, mert nem ér rá, de megígérik, hogy visszahívnak, nem tették meg.
Csütörtökön reggel jött a futár, hogy 6200, nem vettem át a tápot. Újra mail, közlöm velük, hogy mailre nem válaszolnak, telefonon szintén nem hívtak vissza, futártól nem vettem át a tápot. Kis idő elteltével jött is a telefon, hogy azért ennyi, mert az előző tápra amortizációt számoltak és, hogy 100%, hogy ez így van a törvényekben a számtech cuccokra. Mondom tudom, hogy nem így van és ezt Ön is tudja. További vitatkozás, végül rákérdezek melyik törvény ez. Hallom a telefonban kicsit durkál a papírok között és halkan mondja, hogy a francba. Aztán válasz az volt idegesen, hogy most nem találja, és megadta a fogyasztóvédelem számát és vmi olyasmit mondott, hogy ő is felhívja (ez a rész nagyon nem volt tiszta, nem bírtam követni, hallatszott, hogy nagyon ideges volt). Utána folytatattam volna tovább a vitát, de egy köszönömmel lerakta a telefont.
Megkerestem az idevonatkozó törvényt
(PTK 309.§ (2) Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.)
és hívtam újra őket, nagy nehezen újra sikerült beszélnem az illetővel, és szinte egyből közölte, hogy 2800, és, hogy többet erről nem hajlandó beszélni.Ma meghozta a futár a rendes áron a tápegységet és szerencsére működik, a számlán viszont az előző ár szerepel. (Remélem ez nem gond.)
[ Szerkesztve ]