- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Milyen TV-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egérpad topik
- OLED TV topic
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Monitor hiba topik
- Projektor topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #711 üzenetére
Hosszútávon környezetbarát, de már rövidtávon is lehetne az. Azáltal, hogy egyszerűen fejlesztik, beleértve az akkumulátorokat is.
Még ha az F1-ben, ami a KERS-fejlesztések dinamikus indukátora nem is csapódik le a környezetbarátság, de viszont a jövő közúti autóinál már igen, és azáltal, hogy egyre kevesebb kőolajszármazékot égetnek el és egyre jobb és jobb energiatárolást valósítanak meg. Ne gondold, hogy környezetbarát energiatárolás szinten nincsenek fejlesztések. Már most vannak; Williams. Ne csak mérgező akkumulátorokban gondolkozzál. Továbbá környezetkímélő fejlesztési irányok kijelölése szabályalkotás kérdése, és már most megvalósítható lenne.
Ez pont kapcsolódik, de anélkül is érdekes főleg az egyik szurkolótábornak.
Egyébként a TERS is bevezetés alatt áll(hatna), Le Mans-on már jövőre alkalmazható lesz.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #711 üzenetére
A Williams rendszerében pont az lenne a lényeg hogy nem használ akksikat. [link]
Sőt a Williams a KERS miatt korábban még egy kisebb céget is megvásárolt.[link]
Ez egy egész jó írás: [link]
"Hasonlók a percenként 35 000 fordulaton pörgő lendkerék kockázatai is. Ha valami megakasztja a rendszert, akkor komoly esély van rá, hogy nagy sebességű törmelék terítse be a versenyautót, egyaránt veszélyt jelentve a benne ülőre és a közelében haladókra. A Williams tájékoztatása szerint az ő lendkerekük meghibásodás esetén is biztonságos marad. A brit csapat egy új szén kompozit anyagot használ, amit a szintén brit Urenco cég fejlesztett ki. Az Urenco urániumdúsításhoz készít centrifugákat. Az új anyagot úgy alkották meg, hogy meghibásodás esetén porrá málljon. "A konstrukció értelmében egy meghibásodásnál - legyen az egy ütközéses baleset - a lendkerékből nem marad más, mint szénszál por nagy nyomású kigázosodása" - mondta Scott. "
35000RPM/min azért már nem semmi...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Lenovo Thinkstation (Workstation) P500 upgraded CPU, GPU, RAM + DELL monitor + billentyűzet + egér
- ACER NITRO 17" 120Hz iPS, i5, RTX3060-6, 32/1024 SSD, több zónás RGB bill, erős akku szla +garancia
- HP ProBook 440 G6 (FHD 14"/i5-8265U/8GB DDR4/250GB SSD) olcsón,csak a hétvégén!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY OLED G8 S34BG850SU
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs