Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • czakof1946

    tag

    válasz Gudi #12273 üzenetére

    Üdv!

    Azt írod, hogy az FS9-et is használod. Ebben is repülsz PMDG 747-400-al? Mert ha igen, akkor ott lehet a DEP/ARR gomb megnyomásával az induló és érkező eljárást is megtervezni a LEGS-ben. Eddig Ok!? Vagy ott sem?
    De az FSX-ben a 747-400-at nem lehet?
    Csak konkretizálni akarom a problemát. :)
    Előfordulhat, hogy ennek a gépnek ez a programozási módja!?
    Akik ezzel repülnek biztosan tudnak megoldást adni

  • Cypresss

    senior tag

    válasz Gudi #12273 üzenetére

    A PMDG 747-400 esetében a DEP/ARR gomb megnyomására csak a címsorban a departure eljárások kiválasztására van lehetőség (persze először az induló RWY-t). Az arrival eljárásokat itt nem lehet kiválasztani.

    De ki lehet, akár egyetlen legs nélkül is, elég csak a két reptér ICAO kódját megadni a Route oldalon. A hiba minden bizonnyal nálad lesz, elképzelhető, hogy rosszul programozod az FMC-t, vagy valamilyen beállítási hiba adódott. Végig vehetünk egy komplett útvonalat közösen, ha az segít. Keress meg magánban:

    A STAR programozásáról pedig néhány szóban; az A3xx, a 737-xxx modellek mind úgynevezett medium haul útvonalakat teljesítenek, ennek megfelelő hatótávval és repülési idővel. Négy óránál többet nem szoktak a levegőben tölteni. Egy idő alatt kevés az esély arra, hogy a célállomáson szignifikáns időjárás változás történjen, de a valóságban még ezeken a gépeken sem gyakori az indulás előtti STAR programozása, sőt. A 747-777-es modellek ellenben long haul járatokat teljesítenek (10-14 órás menetidővel). Szóval miért akarunk fél nappal korábban érkezési eljárásokat programozni az induló reptéren, miközben ennyi idő alatt, akár egy komplett monszun is megérkezhet a célállomásra.

    [ Szerkesztve ]

    A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!

Új hozzászólás Aktív témák