Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
Aktív témák
-
dbius
veterán
Sziasztok!
Hajdúböszörményben lakom, ahol jelenleg a Dolby Kft. szolgáltatja a kábeltévét és a netet is.
Olyan infót kaptam, hogy az egészet a fibernet fogja átvenni. Nézegettem - inkább átfutottam - az oldalukat, de nem találtam arról infót, hogy milyen sebességű netet, milyen áron és feltételek mellett szolgáltatnak - csak olyat találtam, amiben tévé, net és telefon is van -
Tudnátok ezzel kapcsolatban bővebb infóval szolgálni?
Sajnos ahol lakom - a belvárosban - a t-com rendszere alkalmatlan az adsl-re, így a kábeltv-s net az egyetlen lehetőségem az aránylag gyors netre és emiatt nem tudok válogatni...
Olvasom, hogy nem nagyon vagytok velük megelégedve, hát ez szomorú, de nem tudok ellene mit tenni
szerk: váááá, figyelmetlen voltam , találtam ezt: [link]
dbius
[Szerkesztve] -
dbius
veterán
Nem tudom, hogy olvassák-e, eddig nekem sem válaszoltak soha...
Ha már cc-be berakod, kezdheted úgy is az emailt, hogy első sorba beírod figyelemfelhívásként - kiemelve -, hogy a fogyasztóvédelemnek is megy egy példány belőle... az feltűnőbb...
szerk: és több, mint valószínű, hogy arra sem fogsz választ kapni
még jó, hogy pár hete olvastam az oldalukon, hogy a fibert megbüntették a fogyasztókkal való kapcsolattartás miatt (telefonos üfsz.), a hosszadalmas ügyintézés okán.... ci..ny egy banda sorry, de ez kijött belőlem, de sajnos nekem is ők az egyetlen lehetőségem a netre... bárcsak ne így lenne, mennék máshoz egyből...
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
Nekem Motorola SB5101E tipusú van. Nem közvetlenül a fibernettől való, hanem az előd szolgáltató adta, amit aztán - sajnos - felvásárolt a fibernet.
-
dbius
veterán
válasz GrandeP #6659 üzenetére
Hát nem tudom, hogy veled kivételeznek, vagy csak nagyon szerencsés ügyfélszolgálatoshoz "landol" a leveled
Nekem eddig egyetlen egyszer sem válaszoltak amikor emailt küldtem nekik.
Tegnap megint megpróbálkoztam email küldéssel, írhattam én nekik bármit (írtam is szépeket ), válasz nem érkezett még ma sem.
Pedig felemlegettem azt is, hogy emiatt már bírságolták meg őket, de lehet, hogy nem kellő mértékben és alkalommal....
Ez a cég egy kalap ....., inkább mennének csődbe, hogy valaki felvásárolhassa őket is, ettől csak jobban járhatnának az ügyfelek.
-
dbius
veterán
válasz prepared #6785 üzenetére
Természetes dolog, hogy két külön IP címet kapsz router használata esetén és router használata nélkül.
Ennek az az oka, hogy a routernek és a gépedben lévő hálókártyának más a MAC címe, és a MAC címet regisztrálja a fiber amikor bekapcsolod a gépet, és az alapján kapod az IP címet, ami minden MAC cím esetén fix, publikus IP cím (tehát ugyanazon MAC cím mindig ugyanazt az IP címet kapja minden egyes bejelentkezéskor).
Ahhoz, hogy ugyanazt az IP címet kapd router használatával is, ahhoz klónoznod kell a hálókártya MAC címét a routerben. Általában a routerek többségében van ilyen beállítási lehetőség, ezt meg kell nézned.
Jelenleg ha routert használsz, szerintem azért nem tudod elérni "kívűlről" a géped, mivel nem nyitottad meg a 80-as portot, amit tipikusan webszerverek használnak a kommunikációra.
Tehát a routerben a 80-as portot forwardolnod kell az általad írt példa esetén a router által kiosztott 192.168.0.175-re. (viszont, hogy ez minden egyes újraindításkor működjön, ahhoz be kell állítanod, hogy a gép statikusan megkapja ezt az IP címet a routertől, ellenkező esetben ha más címet oszt ki neked a router, akkor már ezzel a módszerrel sem fog működni)
Enélkül (portforward nélkül) ugyanis a router csak azt látja, hogy ő nem kért ezen a porton adatot - mégis érkezés request - és eldobja, mintha nem is létezett volna...
Értettél ebből valamit?
Igaz, hogy én Linuxot használok, de simán megy a távoli asztal és bárhonnan tudok kapcsolódni a gépemhez, router használata mellett és anélkül is.
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
Ez a leggusztustalanabb szolgáltató, akivel valaha is összehozott a sors
Naponta reménykedem, hátha csődbemennek és valami értelmes szolgáltató veszi át a területüket...
Csak sajnos a szükség nagy úr, nincs más, amire váltani tudnék net szempontjából (adsl nem lehet, más szolgáltató meg nincs nálunk, bocs, lenne mikrohullámú net, de az még szarabb, mint a fiber)
Nekem dec. közepéig 1 megás csomagom volt. Egészen addig nem volt gond a sebességekkel, az 1 megát hozta, stabilan, éjjel, nappal, délután, este, egyszóval mindig.
Gondoltam - hiú ábránd volt, azóta már tudom -, hogy váltok magasabb csomagra, így lett 4megás csomagom.
Na azóta szopok, mint a torkosborz... A 4 mega kizárólag este 11 után, vagy éjfél után van meg, ill. délelőtt. Kb. déli 12-től a sebesség irreálisan lelassul, sokszor 1 mega alá
Este 512 és 1 mega között ingadozik. Egyszerűen gusztustalan. És mindezért fizetek havi 7500 Ft.-ot. Az 1 megásért meg fizettem havi 4000-et... Kellett ez nekem???
Gyakorlatilag a netet délután tudom használni, kb. 4-5-től - mert ugye az ember dolgozik, ha élni akar, és ráadásul nem éjszaka, hanem nappal -, akkorra érkezem haza. Így most ott tartok, hogy ilyenkor jó esetben van 1 megás netem, de majdnem kétszer akkora áron, mint eddig...
Köszönöm Fibernet... Elmennek... a jó .... oda...na.
Egyszerűen látszik, hogy a hálózatuk nincs felkészítve ennyi ügyfélre, vagy ekkora sávszélességre, amit nyilvánvalóan tudnak, de nekik a befolyt összeg a fontos, különben ilyen probléma nem lenne, és foglalkoznának az ügyfelekkel, ill. a panaszaikkal...
Persze a garantált sebességek a csomagoknál olyan alacsonyak, hogy azt nem nehéz "szolgáltatni", így a panaszainkkal kitörölhetjük a seggünket.
Elnézést, de ez a szolgáltató minősíthetetlen, mind a szolgáltatást, mind pedig az ügyfelekhez való hozzállást tekintve, rettentően feldühítenek ahányszor leülök a géphez...
De legalább most egy kicsit kidühöngtem magam...
A tv csatornák annyira nem érdekelnek, kb. 3-4 csatornát nézek, ha nézek, azok meg mindig a csomag részei. Sport1 itt sincs mostantól, de sportcsatornákat soha nem néztem, nálam Discovery/Spektrum/National G. a fontos, azokat nézem, ha tv előtt vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
válasz Csabee. #6952 üzenetére
Ügyfelek számát, ill. általuk lefedett terület nagyságát tekintve lehet, hogy "nagy" szolgáltatónak tekinthető, és az is biztos, hogy az elégedetlen ügyfelek számát tekintve pedig a NUMBER ONE....
akárhol olvasok fibernetről, BÁRHOL, csak sírni látom az embereket és az ügyfeleket. Ebben a topicban is, ahogy elnézem 10 elégedetlen ügyfélre talán 1 elégedett ha jut...
Én azt hiszem, hogy egy szolgáltató "nagyságát" ebben lehet mérni
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
válasz Csabee. #6956 üzenetére
Ez nem így van
HA sok elégedett ügyfél lenne, akkor az ő véleményüknek is meg kellene jelenniük az egyes negatív véleményeket alkotó fórumokon, cikkek hozzászólásaiban, stb... (mint ahogyan itt is akad, igaz elvétve elégedett ügyfél: hozzáteszem, hogy a csomagváltásig különösebb problémám nekem sem volt velük)
Viszont amint már írtam az elégedett hozzászólások MINDENÜTT elenyészőek... szóval nem igazán kellene őket védeni. Te elégedett vagy velük, örülj neki, hogy a kivételesek körébe tartozol
Eszembe jutott még valami, ha már a számlázást említed:
csoportos beszedéssel fizetem a fibernet díját, ill. szinte mindent, amit lehet. Ehhez képest a mostani számlában késedelmi díjat számoltak fel, amit nem értek. Fedezet mindig van a számlán, erre ügyelek, tehát mindig első terhelésre le tudták vonni a díjakat.
Nosza, helyi irodába be, elhajtanak (nem ügyfélszolgálati iroda, nem is tudom minek nevezzem, de lehet szerződést kötni, lemondani, meg pár dolgot intézni), hogy budapest csinálja a számlákat, hívjam fel a 1280-at.
Felhívtam a mobilomról, nagy nehezen tudtam beszélni egy ügyintézővel, aki szintén nem akart foglalkozni az egésszel, azt mondja, hogy számlával kapcsolatos panaszt CSAK és kizárólag személyesen az ügyfélszolgálati irodákban, vagy postai levélben fogadnak el, mert azokat kötelesek iktatni, másra nem kötelesek válaszolni. (igen, szó szerint így mondta)
Na ezen eldurrant az agyam, elküldtem őket oda, ahová valóak (lennének)
Hozzám legközelebbi iroda Hajdúszoboszló, cirka 40 km.
Letöltöttem az ÁSZF-et, amiben viszont az van (12. pont és alpontok ha jól emlékszem), hogy kötelesek fogadni a panaszt számlával kapcsolatban is, bármilyen formában.
Így írtam egy emailt a fibernet központi ügyfélszolgálati címére, amiben egyidejűleg a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak is írtam, leírva minden aggályomat/panaszomat ezzel a t@t@ bandával kapcsolatban.
Most várom, hogy lesz-e valami az egészből...
-
dbius
veterán
-
-
dbius
veterán
Nekem most is hozza a "formáját..."
-
dbius
veterán
Azt nem tudom, hogy mindenütt ez van/lesz-e, de nálam tényleg ez a helyzet. Amíg a legkisebb csomagom volt, akkor 100%-ban hozta az 1Mbitet. (kivétel, amikor bibi volt a hálózattal és a modem is csak villogott).
Amióta váltottam 4096/512-re, azóta ez a sebesség csak és kizárólag délelőtti, vagy a hajnali órákban van meg (feltöltés ekkor is azonban csak 256Kbit körül van, 512 még soha nem volt). A többi időszakban sokszor még az 1Mbitet sem hozza
Nekem az a tapasztalatom/véleményem, hogy a hálózatuk leterhelt, nem tudják kiszolgálni az ügyfeleket a megrendelt sebességeken, és lehet hogy most sokan ezzel nem értenek egyet, de számomra úgy tűnik, hogy a nagyobb sebességű csomagokkal rendelkező ügyfelek sávszélességét csípik le, hogy mindenkinek jusson a sávszélből...
Ezt azért merem így kijelenteni, mert amennyiben nem így lenne, akkor az 1Mbites csomagnak is ingadoznia kellene - legalábbis - csúcsidőszakban... Ez viszont nem volt általam tapasztalható sohasem...
szóval elgondolkodtató, én a helyedben nem váltanék... 1 megábitért fizettem 4.000-et, "4" megabitért meg 7500-at...
Nekem ez nagyon nem érte meg, amint tudok, váltok vissza. (december... ááááááááá )
szerk: most perpillanat megvan a 4Mbit lefelé, a feltöltés viszont most is csak a fele a névlegesnek (512 vs. ~237) De most jelenleg táppénzen vagyok, máskor csak a csúcsban tudok a gép elé ülni itthon, akkor meg a már kétszer is mutatott sebességek vannak, ha vannak egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
Panaszkodj csak náluk és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál is, írj le minden nyűgödet, problémádat. Mivel Te is Böszörményi vagy, hátha komolyabban fognak foglalkozni velünk, mintha csak én panaszkodnék...
-
dbius
veterán
Esti helyzetjelentés:
4096/512:
Köszönöm fibernyet
-
dbius
veterán
válasz shabbarulez #7089 üzenetére
Szegények, már most sajnálom őket.... MÉG nem tudják, hová kerültek...
-
dbius
veterán
válasz Csabee. #7110 üzenetére
de ha a fibernél az XXMbit valójában csak a töredéke, akkor aztán nagyon ki vagy segítve azzal, hogy nem korlátozza a p2p-t....
szerk: tényleg örülhetünk, hogy nem korlátozza a fibernet a p2p-t... A fibernyet ugyanis csak a sávszélességet korlátozza...
4Mbit/512:
mellesleg ahogy írod, valóban van a upc-nél kerülőút.
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
ej, de arculcsapnám a designtervezőjüket, hogy lehet ilyen ocsmányra csinálni valamit?
-
dbius
veterán
10/x-es csomagja volt, váltott kisebbre, de elfelejtették visszaállítani neki.
Az az igazság, hogy szerintem a fiber jelenlegi hálózatán nem tudnánk élni bármilyen sávszélesség bővítés kínálta lehetőséggel, ugyanis ha ezeket a csomagokat nem tudják normálisan szolgáltatni, akkor még elégedetlenebbek lennénk, ha egy duplázás után maradna minden a jelenlegi szinten.Ahogy én látom, fibernetnél először korszerűsíteni kellene a hálózatot - a mi területünkön egész biztosan -, aztán talán szóba jöhetne sávszélesség bővítés is. Csak hát a korszerűsítés ugye nem ingyen van... a fibernyet meg ahogy tapasztaljuk nem egészen úgy szolgáltat, ahogy az elvárható lenne.
szerk sokszor:
4096/512. Majdnem a fele megvan, hurrááá....
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
Csak egy megjegyzés: Ha mindenki, aki panaszos levelet ír a fibernyetnek, vagy problémája van velük, ill. a szolgáltatással, jó lenne, ha egyben a levelet a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak is továbbítaná, valószínűleg a sok panaszbejelentés hatására jobban a körmükre néznének, mint csupán egy-két bejelentés alapján...
-
dbius
veterán
Pár helyen karbantartási munkát végeznek a napokban, hátha valami fejlesztéssel párosul és jobb lesz a helyzet.... [link]
A remény hal meg utoljára...
-
dbius
veterán
Nálunk (Hajdúböszörmény) ma hajnalban volt "karbantartás". Nem tudom hogy fog alakulni ezután, remélem jobb lesz az eddigieknél.
Most hozza a 4 Mbit-et, de hogy mi lesz tartósan, majd kiderül
-
dbius
veterán
A speedtest főoldalán van egy settings fül. Ezen beállítástól függ, hogy kinek hogy jelzi ki a speedtestes eredményeket. Tehát a mért eredmény megjelenítési módja attól függ, hogy te a saját gépeden állítottál-e be valamit.
Én például beállítottam, hogy a dátumot magyar formátum szerint jelezze, valamint, hogy a távolságot is km-ben, ne pedig mérföldben, valamint a sebességeket pedig KB/s formátumban mutassa.
Emiatt az én gépemen MINDENKINEK a mért eredménye, amit ide belinkel, az általam beállított formátumban jelenik meg!
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
válasz killer1203 #7466 üzenetére
De, lehet. Ha használsz routert, akkor annak a MAC címét kell módosítanod, ha nem használsz, akkor pedig a hálókártyádét. Tucatnyi program található a neten MAC cím módosításra win alá, Linuxhoz pedig nem is kell külön program.
-
dbius
veterán
Nem akarok semmit sem elkiabálni, de amióta a nálunk karbantartás volt, azóta jobbnak tűnik sebességileg a net, többnyire hozza a maxot, csak a pingeket kellene javítani, mert az oldalak betöltése általában lassú.
-
dbius
veterán
Nézte valaki mostanában a fiber árlistáját?? A "nem akciós" árak mintha nem igazán piacképes kategória lenne. Ez a cég egy utolsó m@csk@os, szem@tl@d@ g@n@jtúró egy valami...
Azzal kényszerítik az "ügyfeleket" (szándékosan, mert nem ügyfelek, hanem inkább nevezhetnénk őket kényszerbetegeknek) a hűségre, hogy ilyen árakat találnak ki.
Egyszerűen nem hallottam még olyan szolgáltatót ezen a bagázson kívűl, hogy ha lejár a hűséged, akkor a nem akciós áron kapod tovább a szolgáltatást, feltéve, hogy nem kötsz újabb hűséget.... (vagyis hogy gyakorlatilag határozott idejű szerződést kötsz velük, és ezt folyamatosan ismétled, ilyet máshol még láttam)
Szerk: és még van képük mikro csomagot szolgáltatni.... eszem......-om megáll..
[ Szerkesztve ]
-
-
dbius
veterán
22. kerületből úgy emlékszem vannak itt... Tőlük kérdezném, hogy a Tenkes utca közelében nem tudjátok mi a tapasztalat fibernyetnél?? Egy haverom költözik fel oda júliustól, őt érdekelné a helyzet...
thx
-
dbius
veterán
Na, eddig tartott a fejlesztés után a "jólét". Most per pillanat tetű lassú a net, a böngészés szinte használhatatlan egy-egy perc kell, mire bejön egy oldal, a PH is tetű lassú.
4 mega helyett ennyi, de a helyzet sokkal szarabb, mint a kép mutatja, szinte lehetetlen netezni...
-
dbius
veterán
Tegnapelőtt este 8-tól 11-ig nem volt net. Hogy mikor "jött" vissza, nem tudom, mert lefeküdtem aludni.
Tegnap reggel kb. két órát volt net, úgy de. 10.00-től egészen este 11.00-ig megint nem volt. Ekkor szintén mentem lefeküdni. Ma reggel láttam a modemen, hogy elvileg minden ok, de nem volt időm megnézni, hogy ténylegesen van-e már net.
Az ehhez fűződő gondolataimat nem írom le, mert új nicknéven újra kellene regisztrálnom magam...
-
dbius
veterán
válasz Csabee. #7697 üzenetére
Nálunk mostantól lehet kitet és telefont rendelni a szórólap szerint. Na, mondom gyorsan megnézem a kites csomagokat, mert korábban pont azt néztem, hogy sokkal jobban megérte, mind csak a net, vagy tv magában.
Hát az általad linkelt csomagok majd kiverték a szememet, kellett pár perc, mire felfogtam, hogy mi is ez. Ezekre a KIT csomagokra egyszerűen csak a minősíthetetlen jelzőt lehet mondani
Nálam az elmúlt héten pár alkalommal - több napon keresztül - pár órára elment a net. Most meg ingadozik szokásához híven a sebesség.
-
dbius
veterán
Aki rendszeresen olvasgatja a topikot, az olvashatta korábban, hogy elég sok problémám van/volt a céggel, bár hozzá kell tennem, hogy valamikor májusban vagy júniusban volt hálózatbővítés településünkön, azóta hellyel-közzel hozza a sebességet.
Kb. március körül panaszkodtam Fibernetnél minden fórumon - több gondom is volt, nem csupán internet sebesség -, majd mivel fittyet hánytak az emberre, ezért a fogyasztóvédelmi hatóságnak is elküldtem részletes panaszomat.
Most június végén, ill. július elején a fogyasztóvédelemtől kaptam két levelet a panaszommal kapcsolatban. Ezekben igazán konkrétum nem lett leírva, de:
Július elején - tehát a fogyvédők levelei után - felhívtak egy reggel a fibernettől, hogy küldenek szerelőt, hogy megnézzék az internetes problémámat. Én mondtam, hogy nálam semmi gond a telepített eszközökkel, azokban nincs hiba, csupán a saját hálózatuk van/volt túlzottan leterhelve. Mondtam, hogy a legutóbbi karbantartás óta hellyel közzel rend van a sebességben is, így ki ne merje küldeni a szerelőket, valamint megemlítettem erősen durcásan, hogy az időzítés nem igazán a legjobb, mivel hónapokkal korábban jelentettem be ezirányú panaszomat, amivel korábban nem foglalkoztak...
Tegnapelőtt pedig kaptam egy írásos levelet a fibernet központjából, amit be is illesztek ide, tanulság miatt.
Mézes mázos szöveggel leírják, hogy mennyire ügyelnek mindenre és hogy köszönik a fogyasztóvédelemnek elküldött kéréseimet (nem panasz, ááá dehogy) és mivel nekem kellemetlenséget okoztak, ezért 2 havi internetet díjmentesen fognak szolgáltatni!
Nem akartam hinni a szememnek, de végre valami pozitívum is történt a sok panaszkodás után. Nyilvánvaló, hogy a fogyvédőknek küldött panasz miatt van az egész, szóval csak azt tudom mondani, hogy akinek problémája van és úgy tapasztalja, hogy nem foglalkoznak vele az ügyfélszolgálaton, az ne legyen lusta írni a fogyasztóvédőknek egy kellően részletes, alapos levelet (én még ezt a fórumot is belinkeltem nekik, hogy olvassanak bele, mert fognak pár szaftos történetet látni)
Az általam kapott levél pedig itt olvasható:
[ Szerkesztve ]
-
dbius
veterán
Aktív témák
További kérdésekkel az Invitel topikba fáradjatok!
- Motorolaj és szűrő topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Subaru topik
- OTP Bank topic
- Projektor topic
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Autós topik
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.