Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • szelidorzo

    aktív tag

    Kistarcsai internetről rendelkezik valaki infóval?
    sebesség, stabilitás, stb

    Előre is kösz

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz lke #2043 üzenetére

    Idézet az általános szerződési feltételekből:

    Jelen általános szerzıdési feltételek vonatkozásában szolgáltatás-hozzáférési pont a
    Szolgáltató tulajdonában és/vagy üzemeltetésében lévı, a Szolgáltató által kiépített
    Hálózat végpontja, amely az elıfizetıi berendezések, eszközök vagy más elıfizetıi
    szolgáltatások nyújtását lehetıvé tevı berendezések rákapcsolására szolgál, amely a
    Hálózat részét képezi és lehetıvé teszi a Hálózaton történı adat- és információcserét. A
    szolgáltatás-hozzáférési pont létesítési helyét Szolgáltató általi kiépítés esetén az egyedi
    elıfizetıi szerzıdés (felmérési jegyzıkönyv) tartalmazza. Amennyiben az egyedi
    elıfizetıi szerzıdés (felmérési jegyzıkönyv) másként nem rendelkezik a KTV
    szolgáltatás-hozzáférési pont az Elıfizetı ingatlanának határától (telekhatár) számítottan
    legfeljebb 10 méteres kábel felhasználásával kiépített 1 (azaz egy) darab csatlakozóban
    végzıdı kábelvég.


    A szerelők meg szeretnek saját zsebre ténykedni.

    Kis banánköztársaságunkban ez így műxik.
    Ha netán kisebb TV csomagot fizettél elő, akkor is félre lehet kötni ugyebár.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz lke #2048 üzenetére

    Nem kell visszamondani!

    Hagyd szerelni a mókust, s mikor pénzt kér akkor részletes számlát kérj tőle, s említsd meg neki, hogy a számlával, s a szerelésről készült fényképekkel (aljzattól a Tv-ig saját lengőkábel esetén sem lehet szemcsés a kép) /neki az aljaztba kell jó jelet biztosítania/ elmégy a Fibernethez, és a fogyasztóvédelemhez.

    Valószínű káromkodni fog, de pénz nélkül eltakarodik a fenébe.
    Persze ettől függetlenül egy meleghangú ajánlott levelet még megeresztenék a fibenethez, hogy milyen szerelőkkel kötnek szerződést

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz Gaboo007 #2351 üzenetére

    Mióta van ez a probléma? vagyis fiber?
    Az egész oldal nem jön be, avagy bejön az oldal, és csak a belépés nem műxik?
    Utóbbi esetben milyen tűzfalat használsz?

    Nálam a második helyzet van kerio esetében (ha leállítom akkor műxik), De ha másik tűzfallal is ez lesz a helyzet akkor inkább nem használom a vipmailt tovább.
    Ez inkább a vipmail miatt lehet, s nem a fiber miatt

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz Gaboo007 #2354 üzenetére

    Pedig ez sztem nem fiber hiba (na ennek ellenére utálom őket, de nincs más választásom, max aranyárban invitel lenne telefonon, ami szintén nem egy nagy varázslat)
    csak most nics kedvem telepítgetnem, mert jövő héten lesz (remélem) másik notim, amit ugy is telepíthetek.
    Ha nem felejtem el akkor visítok neked, hogy szűz géppel más felállásban mi a helyzet.
    Pomnt egy reinstall után /de a fiber is szarakodott/ vannak gondjaim nekem is a vipmaillal.
    Most meg nincs kedvem keresni a hibát, ha már ugy is gépcsere lesz.
    De ha nem oldódik meg azért igyexem majd tájékoztatni Téged is, hogy mire jutottam, na meg ha műxik akkor is.
    Ha véletlenül jövő hétvégéig nem szólnék mi a helyzet, koppints a fejemre!

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Rohadt Fibernet!
    Hetek óta azzal játszanak, hogy vasárnap délután órákon keresztül lelövik a netet. (kistarcsa)
    Persze a mailokat leszarják, az ügyfélszolgálat soha nem vesz fel telefont, üzenetre nem reagálnak.
    Kéne valami jó kis naplózó program és feljelenteni az egész bagázst. :W :W

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz Disque #2580 üzenetére

    Te választhatsz!

    Itt meg van a Fiberszar, és az invitel.
    Rendezhetnének egy versenyt melyikük a szarabb ''szolgáltató'' :W :W :W

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    De aranyosak!
    Internet mellé plusz 1200 Huf-ot kérnek mint hálózatfenntartás!!!!

    Na ezek is lesz....hatnak a fibernettel, meg az invitellel egyetemben

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz sh4d0w #3078 üzenetére

    Tetszett ez a story!
    Azt hiszem betársulok, s kezdek naplózni kicsit én is.
    Max ezek ismeretében rövidebb türelmi időket használva fordulok a felügyelethez.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Rohadt fiberszar ma is hozta a formáját az állítólagos optikai kábel problémájával.
    Ez megy heti rendszerességgel, reggeltől délutánig nincs net.

    Erre az oldalukon:

    "Ősztől újabb kedvezmények!

    Szeptembertől újabb akciókkal várjuk ügyfeleinket, érdemes lesz figyelni honlapunkat.

    Hamarosan részletesen beszámolunk róla, milyen új ajánlatokkal kedveskedünk régi és új előfizetőinknek."

    Mondjuk jó nagy szeptemberi akció lehet, mert van még két napjuk rá.
    (bár az évet nem írták)

    Nem lehetne arról szó, hogy inkább semmi akciós sávszálemelés, árkedvezmény, de a mostani szerződéseket tisztességesen teljesítik?

    Ettől szimpibb akció nem is létezhetne a részükről.
    Na kiveszem a kezem a biliből.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    [B]

    Óriási őszi fiberszar akció!

    [/B]

    Aki eltalálja mikor elérhető a megrendelt szolgáltatás (TV és Net), az előfizetési díj ellenében használhatja!

    Már teljesen szokatlan lenne, ha épp minden hétvégére nem adódna valami mondvacsinált optikai hiba.
    Bár az eddigi nethiányt, ma már megtetézték TV hiánnyal is.

    Fiberszar nevezetű szolgáltató(?) indulhatna a legpocsékabb cím elnyeréséért.
    :( :((( :O :W :W :W

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    A 10 gigabites másodpercenkénti sebesség nem volt elég, most jöhet a 100 Gbps. A mérnökök szerint a jövő internetén pár másodperc alatt lejöhet majd egy nagyfelbontású film.

    Lassan egy éve, hogy az Internet2 névre keresztelt hálózati infrastruktúrával megközelítették a 10 gigabites másodpercenkénti adatátviteli sebességet. Ideje volt valamilyen újabb rekordról beszámolni, mert a júzerek már kezdtek hozzászokni a nagy számokhoz. A technológia további csiszolgatásával immár a 100 Gbps-os sebességre készülnek a mérnökök.

    Nem alapvetően új eljárásról van szó, csak a már egy éve bemutatott frissítéséről. A rendszer lényege ugyanis a variálhatóság, a sávszélesség és a hullámhossz egyéni igényekhez szabása, ezért nem okoz gondot több 10 Gbps-os vonal egymás mellé rendezése, összehangolása, aminek jóval nagyobb sávszélesség lesz az eredménye. A mérnökök most a 20, 40 és a 100 Gbps-os vonalakon dolgoznak [1], de szerintük ennél is gyorsabb lehet az Internet2, csak az a kérdés, hogy a megrendelőnek mire van szüksége.

    Korábban csak elméleti szinten beszéltek arról, hogy az Internet2 [2] néven ismert hálózaton akár 10 gigabitnyi adatot is át lehet küldeni másodpercenként, de a Tokió egyetem munkatársai áprilisban ezt a gyakorlatban is igazolták. A hálózat operátorai tavaly decemberben már másodpercenként 7,67 gigabit adatot továbbítottak a hálózaton, szabványos kommunikációs protokollok használatával.

    Én annak örülnék, ha a fiberszar legalább 4 megát adna rendesen, s nem hébe-hóba.
    :W :W :W

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Tipp topp ez a fiberszar!

    Már a fibernet hivatalos oldala is elérhetetlen! :W :W :W :W

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz EmThor #3544 üzenetére

    Hibaelhárítási munkálatok miatti szolgáltatás kiesés!
    Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Előfizetőinket, hogy 2007. december 6.-án 11:00 órától várhatóan 14:00 óráig a fejállomás áramellátásának javítása miatt szolgáltatásaink a fenti időszakban nem lesznek elérhetőek.
    Kérjük, hogy az esetlegesen leálló modemet újraindítani szíveskedjen.
    A kellemetlenségek miatt türelmüket és megértésüket köszönjük.

    Budapest, 2007. december 3.
    Tisztelettel,
    FiberNet Zrt

    Persze lett belőle 15.30.

    Most már csak a szokásos szar formáját hozza.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Rohadt fibernet!!!

    Félóránként legalább szakad.
    És még ezek hirdetik az uj digiTV csomagjaikat!
    Dilettáns banda.
    Pedig Kistarcsán nincs is rengeteg felhasználójuk.
    Minden karbantartás csak ront a helyzeten.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    már 10-15 percenként szakad.
    :W :W :W :W :W :W

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    A Firefox nem találja a kiszolgálót a(z) www.fibernet.hu helyen.
    Ezek után milyen szolgáltatást várhatunk tőlük?????

    :((( :O :W :Y :W

    [ Szerkesztve ]

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Tisztelt Előfizetőink!

    Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2008. március 2-án szélvihar következtében Kistarcsa, Nagytarcsa, Kerepes, Mogyoród szakaszon megsérült optikai kábelünk, amit még a meghibásodás napján javítottunk.
    A további biztonságos szolgáltatás érdekében, a végleges helyreállítási munkákat szakembereink, március 6-án 8-18 óra között végezik el, ebben az időszakban előfizetőink szolgáltatás kieséseket tapasztalhatnak.
    Kérjük, hogy az esetlegesen leálló modemet újraindítani szíveskedjenek.
    Megértő türelmüket előre is köszönjük!
    Budapest, 2008. március 4.

    Tisztelettel:

    FiberNet Zrt.

    Na persze, ha nem írtak volna, akkor betudom a szokásos szolgálatkiesésnek :W :W :W :W :W :W :W

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Ezt láttátok már a fibernél?

    2. LAN csomagjaink

    Hálózatfejlesztési programunk keretében fokozatosan bővítjük a lefedett területeket. A kiépített területeken a szolgáltatás várható elindításáról és az internet csomagokról bővebb tájékoztatást kaphat ügyfélszolgálati irodáink munkatársaitól.

    Valaki tesztelőnek tapasztalata?

    Azért kíváncsi leszek a csomagjaikra-áraikra-minőségre!

    Kb hasonlót tudok elképzelni:

    alap: 256/128 3000Ft
    Haladó: 512/265 5000Ft
    High: 1M/1M 8000Ft
    Profi: 4M/4M 12000Ft

    Sebességmérés alapján a felét tudni fogja csúcsidőn kívül, 346-os pinggel :W :W :W :W :W :W

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Tisztelt Előfizetőnk!

    Az internet felhasználás dinamikus növekedése szükségessé teszi hálózatunk kapacitásának tervszerű, folyamatos bővítését, ezért 2008. szeptember 16-án Gödöllő területén hálózat- bővítési munkálatok elvégzése szükséges.

    A munkálatok következtében 2008. szeptember 16-án,
    hajnal 00 óra 30 perc és délután 16.00 óra között
    az internet- és telefon szolgáltatás átmenetileg nem lesz elérhető a következő településeken:

    Gödöllő, Kistarcsa, Nagytarcsa, Mogyoród, Szada, Erdőkertes, Őrbottyán, Kerepes, Kerepes-Szilasliget

    A munka befejezését követően a szolgáltatások zavartalanul működnek, azonban előfordulhat, hogy az internet kapcsolat nem áll automatikusan helyre. Ebben az esetben kérjük, hogy a kábelmodemet újraindítani szíveskedjen.
    Bízunk benne, hogy a hálózat-fejlesztés eredményét Ön is élvezni fogja, hiszen társaságunk internet szolgáltatását illetően gyorsabb le-és feltöltési sebesség lesz tapasztalható.

    Megértését és türelmét köszönjük.
    Budapest, 2008. szeptember 3.

    Tisztelettel,
    FiberNet Zrt.

    Na kezdek félni, még szarabb lesz mint eddig volt!

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz v.attis #5841 üzenetére

    A most fizetett díjat a hűségszerződés lejártáig fizeted, utána a lista szerinti teljes összeget.

    Ha ismét aláírsz, akkor annak lejártáig az ott meghirdetett árat fizeted.

    Midi csomag csak 3 900 Ft /hó >>>

    1 024/256 kbps

    2010. 09. 30-ig tartó hűségvállalással.

    Havidíj 2009. 09. 30-ig tartó hűségvállalással: 4 700 Ft

    Ha nem írsz alá, akkor 7080 Ft-ot fog fizetni a hűség lejárta után!!!!!!!!!!

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz flash7 #5844 üzenetére

    Szia flash7!

    Túl sok jót nem mondhatok.

    Ami a honlapon kinn van, hogy sávszélbővítés, már a jura korszakban is kinn volt, csak azóta nem vették le!
    Sűrűn frissítik aktuális információkkal az oldalukat :W

    Mivel lassan a körzet egyes részein csúcsidőben már közelíti a sebesség az aszf-ben szereplő MINIMUM szintet (ami ugye majdnem egyenértékű egy betárcsázós net sebességével (na jó ISDN), így biztosan bővítenek valamit (talán), de csodákra ne számíts.
    Maradnak a mostani csomagok (ahol kritikán aluliak a feltöltési sebességek, mai viszonyok között azért illene egy ilyen változatnak lenni: 1M/512, 4M/1M, 8M/2m, 16m/8M, de ez még fényévekre van.
    Azt se bírják teljesíteni, ami a mostani csomagban van.
    Csúcsidőkben kb a negyede a tempó a csomag értékének, 3-400-as pingekkel, csomagvesztésekkel, stb.

    Rubicom: az áraik, a sebességek jobbak, ahogy néztem, a minőséget nem tudom, itt nincs, nem használtam, de nem hiszem, hogy szarabb lenne, mint a fiber.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz GrandeP #5847 üzenetére

    Ha nem kötsz hűségszerződést, akkor ilyen "olcsó" a fiber kábelnetje.
    Na meg ilyen "gyors" is, ha épp működik, de inkább lassabb.

    A fiberlan pedig jelenleg egy virtuális csomag.
    Talán van ahol már elérhető (nem találkoztam még olyan emberrel, akinek lenne), de ez max egy két lakótelepen lesz elérhető, s csak ott, ahol a versenytársak rákényszerítik.

    Nem fognak technológiát váltani, kábeleket húzni, s olcsón netet adni, ha mindezt a meglévő infrasruktúrán drágán is el tudják adni.

    Szóval lehet, hogy bekötteted, de az nem holnap lesz, s jó eséllyel nem is fiber lesz. :(

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz szasza_xp #5851 üzenetére

    IP TV a fibernél???
    Az nem adsl technológia???
    Ammeg nincs a fibernél, csak kábel, ha jól tudom.

    (nem a digitális adásra gondoltál?)

    HDMI adás?
    Veszel másik "beltérit", vagy bérelsz (csak kicsit lesz drágább, más szolgáltatónál megnézheted hányszoros áron kínálják) :C

    [ Szerkesztve ]

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Lópikulát!

    Semmiféle kábelszakadás nem volt, már előző nap halódott valami a rendszerükön (persze mikor nem) 6-800 as pingek, a szokottnál is gyengébb tempo le és fel irányban, kb egy isdn tempot bírt, ami vicces.

    Az is eredmény, hogy javítottak, de hogy ne kelljen kötbért fizetnie ennek a tetves bandának, kábelszakadásra hivatkoznak, ami vis ,ajor, így ezt is megússzák.

    Szarjon sünt a fiber

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    A büdös k.....a....t!

    Hol hirdetnek ilyet ezek a szemetek?

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    A UPC megduplázza ügyfelei sávszélességét

    Az UPC mondta: az előfizetőknél a maximális letöltési sebesség változatlan havi díj mellett legalább a kétszeresére, de az egyik csomag, a chello bronze esetében közel a négyszeresére gyorsul. A grátisz sávszélesség-növelés fokozatosan halad, de úgy tervezik, hogy legkésőbb november 15-ig a cég minden előfizetőjénél megtörténik. „Ezt követően a speciálisnak tekinthető Start csomagot nem számítva a legalacsonyabb letöltési sebességű ajánlat 15 megabites lesz a UPC-nél” – mondta.

    Fibernet mikro csomag:
    Letöltési sebesség 256 Kbit/s, garantált 64 Kbit/s

    Feltöltési sebesség 64 Kbit/s, garantált 16 Kbit/s :W :W :W :W

    Amire ilyenkor gondolok nem tűr nyomdafestéket.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Kaptam levelet a nagyon kedvelt fibertől.

    Lejár a rabszolgaságom! :))

    Adnának kedvezmény, az eddigi 4/256-os netet 7990-ért meghosszabbíthatom egy évre!

    Szerintetek mit fogok tenni?? :W a 6/1 most 3990 :C

    Aztán felhívtam a megadott üzletkötőt, hogy ennyire hülyének néznek? Ilyen pofátlan alapján felmondom az egészet, s elleszek a mobilnettel itthon, a többit meg melóhelyen.

    Érdekes módon jön majd személyesen más ajánlatot tenni. :U

    Szóval ezzel a szemét bandával harcolni kell. :C

    Majd beszámolok az alku eredményéről! Javaslom csináljunk versenyt az alkudozásból, ne hagyjuk, hogy gusztustalanul szart kapjunk a pénzünkért.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz sfdrakex #8343 üzenetére

    Ha minden igaz, új szabály, hogy a hűség lejártával értesíteni kell a felhasználót.
    Én is figyeltem a hűséget, a fórumtársak közül elegen anyáztak már a hűség nélküli díjakról.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz F_Zolee #8347 üzenetére

    Nem fognak értesíteni!

    Ha figyelmesen olvastál volna, már levélben értesítettek

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Rohadt fibernet

    ERROR: Connection dropped by IMAP server.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Fasszopó fibernet!
    az oldalak fele nem elérhető

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Fiber levelezés ismét halott.

    Lassan nem lesz olyan nap, amikor rendesen működik náluk valami.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Basszus!

    Esett 10 cm hó. s ismét zavart okozott a fibernet működésében.
    Megint behalt a levelezés.

    Teljesen időjárás függő a fibernet.

    Szar ha esik, szar ha fúj, szar ha süt a nap.
    Rengeteg kábelen megy át a szolgáltatás, ezért ha az országban bárhol munkagéppel dolgoznak, akkor sikerül elvágni.
    Gondolom a jövő héten az ónos eső fogja elszakítani.

    [ Szerkesztve ]

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz Csabee. #8723 üzenetére

    Ott is van.
    Miért? Mert az is jár a csomaghoz.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz joe69 #8945 üzenetére

    Határozattan küldd el a hibabejelentőn aki felveszi a 3,14csába. Megfenyegettem őket feljelentéssel, követeltem vezető elérhetőségét, hogy tudjak beszélni vele (egy hét alatt nem állították át nekem sem). A telefon hatására fél óra múlva hívta (visszahívtak!!!!!!!!!!!csoda!!!), hogy elnézést, átállítottak az új megrendelt csomagra.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Azért ez nem kutyafa.za tempo! 10/2 net. Tudom csak a bixig van garantált sebesség, de ez gusztustalan. Talán kéne venni sávszélt!

    [URL=http://www.speedtest.net][IMG]http://www.speedtest.net/result/686467705.png[/URL]

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Az előbb nem sikerült, de ez az eredmény sem jobb

    [ Szerkesztve ]

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Ma az alábbi meleg-hangú levelet dobtam postára:

    Ügyfélszám: 106601…

    Tisztelt? Fibernet!
    Kénytelen vagyok panaszomat tértivevényes levélben megküldeni az Önök számára, mivel az internetes, telefonos, illetve területi ügyfélszolgálatuk egy dilettáns banda, intézkedési jogkör nélkül, valamint nem hajlandóak egy kompetens személy elérhetőségét sem megadni, aki érdemben képes megfelelő ügyintézésre.
    Kb. 3-4 éve vagyok előfizetőjük mind kábeltelevíziós, mind internet-szolgáltatásra. (az, hogy a szolgáltatásuk minősége csapnivaló, már nem is részletezném túlságosan, különös tekintettel a 2009-es évben történt kb. 8db üvegszál-szakadásra fogott internet-szolgáltatás kiesés, televízió egyes adóin hangyás kép, stb.
    Hűségidő lejártát követően mindig örömmel látogattam meg az ügyfélszolgálati irodának nevezett borzadályt egy napi hidegélelemmel és 3 doboz seduxennel felszerelkezve. Felkészültem a legrosszabbra, így nem is ért meglepetés (tél lévén pár órás fagyoskodás, mert a váróba már nem lehetett beférni, pedig nyitás előtt, annyian vártak az ügyintézésre, mivel új előfizetés megkötésén kívül semmit nem lehet intézni egyéb módon)
    Úgy bő két évvel ezelőtt is rabigába hajtottam fejem és hűségszerződés igénybevételével módosítottam az általam igénybevett csomagokat digitális családira (TV), valamint Multi (net) csomagra.
    A digitális tv nézéséhez szükséges beltéri egység az akkori akciós áron (volt ilyen akciójuk) megvásárlásra került, mivel nem kívántam havi bérleti díjat fizetni.
    Így telt el a vállalt hűségidőszak.
    Mivel hűségidőszak nélkül gusztustalan az Önök által alkalmazott árképzés, a hűségszerződés lejártát megelőzően két héttel 2009. december 16-án ismét befáradtam irodájukba (valóban nagyon fárasztó és kimerítő, egyszer javaslom, próbálják ki, hogy milyen az ügyintézésük) és a digitális családi csomagra vállaltam újabb egy év rabigát.
    Szintén hűségidőszak vállalásával szerződés köttetett az internet-szolgáltatási csomag módosítására.
    Net Multiról Net Sprintre, aminek átállítását az Önök igen kevéssé hozzáértő ügyintézője 2010. január 1-i dátummal vállalt, mivel az előző hűségidőszak akkor járt le. (az csak hab a tortán, hogy az általam előnyben részesített 6/1 megás netet nem köthettem, mindenféle üzletszabályzatra hivatkozva, de már ismerve a Fibernet nagyszerű ügyfélközpontú hozzáállását, meg sem lepődtem)
    Ha megnyugodva nem is, de beletörődve sorsomba távoztam az ügyfélszolgálatról, hogy az új évben (2010) is az Önök rabszolgája leszek s használhatom a szolgáltatásnak nevezett intézményes lehúzást.
    Külföldi tartózkodásom után tapasztaltam, hogy természetesen 2010. január elsején még a régi net csomagot szolgáltatják, de türelmes ember lévén nem reklamáltam rögtön, azzal a felkiáltással, hogy újév első napja ünnepnap és nem dolgozik senki.
    Első reklamációmat január 3-án tettem meg, mind internetes elérésükön, mind telefonon. (az automata válaszukkal az elküldött anyagot mellékelem bizonyíték gyanánt.
    Mivel semmi nem történt napokig, január hatodikán ismét panaszt tettem emailban s telefonon, ekkor már kissé emelt hangnemben, aminek legalább meg volt az a hatása, hogy életemben először az ügyfélszolgálatról valaki felvette a kapcsolatot velem, hogy átállították a megrendelt szolgáltatásra az internetelérésem.
    Óvatos örömmel vettem tudomásul, hogy rendeződtek a dolgok.
    Óvatosságom helyesnek bizonyult, mivel a tegnapi nap folyamán kézhez kaptam a számlalevélnek nevezett förmedvényt, amely az alábbi általam fölöttébb kifogásolt dolgokat tartalmazza.
    Kiszámláztak kéthavi Set Top Box bérleti díjat!
    Kérdem én, hogy milyen alapon? Az általam használt vevőegység saját tulajdonomat képezi és ezt 2 éven keresztül maguk is tudták. Kérem, sőt követelem, hogy a továbbiakban ezt a tételt a kiállított számláról mellőzni szíveskedjenek, a most kiszámlázott összeget pedig térítsék vissza számomra.
    Az internet szolgáltatást 2009. december 16-i fordulónappal Sprint csomagként számlázták, ami a fentebb leírtak alapján nem felel meg a valóságnak, hiszen Önök 2010. január 6-ig Multi csomagot szolgáltattak a számomra.
    Kérem, hogy valóságtartalommal bíró számlát állítsanak ki részemre, az eltérést pedig térítsék vissza, vagy amennyiben továbbra is december 16-tól kívánják érvényesíteni a csomag díjazását, akkor az ASZF-ben foglaltak alapján mivel feltöltési irányban nem tudtam igénybe venni a minimálisan vállalt sebességértéket, 21 napra kötbérigényemet ezúton kívánom érvényesíteni. (6*21=126)
    Amennyiben helyesbítő számlát kapok és abban helyesen csak 2010. január elsejét tekintik szolgáltatási fordulónapnak, akkor csak a számomra járó 6 napra számolt kötbérigényt kívánom érvényesíteni (6*6=36)
    Egyben tájékoztatom Önöket, hogy amennyiben levelem kézhezvételét követően 8 napon belül nem veszik fel velem a kapcsolatot, ügyemben érdemi, megnyugtató intézkedés nem történik, úgy panaszommal a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fogok fordulni, valamint az itt vázolt panaszt megküldöm az Index Tékozló Homár internetes portál részére is.
    Mellékletek: 1 db utolsó számla, 2 db előző számla másolata, előző, az Önök számára megküldött panaszok (az automatikus reakcióval, hogy célba ért)

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Még egy ilyen rohadt bandát mint a fiber.....

    Olyan jól sikerült a fejlesztés, hogy ma reggel a feltöltési sebesség már nem is mérhető.
    (Kistarcsa 10/2 Sprint)

    Ping 13-15
    le: 9,5 Mega
    fel: ? 0

    3-4 perc egy weboldal elérése

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz F_Zolee #9156 üzenetére

    Víztoronynál lakok.

    Reggeli sűrű anyázásomat követően (telefonos hibabejelentő) állították, hogy az ő mérésük szerint minden rendben, meg a szokásos, vírus, kapcsoljam ki a modemet, stb. szöveget követően mondtam nekik, hogy hagyjuk a felesleges köröket, mert a hiba a tetves hálózatukban van.
    Délután felhívtak, hogy szerintük minden rendben, de ha továbbra is rossz, akkor majd hétfőn szóljak, s valamikor kijönnek megmérni.
    Közöltem, hogy mérni én is tudok, a hiba nem itt van, a hiba azóta jelentkezik, hogy fejlesztettek, s új IP lett kiosztva számomra. Ide ne jöjjenek, mert "emberhalál" lesz, csinálják meg a hálózatot ami szerintük jó, szerintem meg rossz.
    Mit ád a jóisten, egyszer csak meggyógyult.
    Az utóbbi időben annyit telefonáltam az ügyfélszolgálatra, meg a hibabejelentőre (hallgattam zenét gazdagon, meg hogy fontos vagyok nekik), hogy szerintem már a számítógépes rendszerükbe bejelölték -problémás, hisztis ügyfél-

    Azért az a bajai tempó is elég gáz

    [ Szerkesztve ]

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Fiber és a kultúra viszonya? Röhögnöm kell.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Biztonságos böngészés
    Diagnosztikai oldal a következőhöz: kulternet.hu

    Mi a(z) kulternet.hu webhely jelenlegi listázási állapota?

    A webhely szerepel a gyanús webhelyek listáján - megtekintése árthat számítógépének.

    A webhely egy része az elmúlt 90 nap során 3 alkalommal a gyanús műveletek listájára került.

    Mi történt akkor, amikor a Google felkereste ezt a webhelyet?

    Az általunk az elmúlt 90 nap során tesztelt 22 oldal közül 3 oldal eredményezte kártékony szoftver letöltését és telepítést a felhasználó engedélye nélkül. A Google legutóbbi látogatása: 2010-02-17, a webhelyen gyanús tartalmat ekkor találtunk utoljára: 2010-01-05.

    10 domain (köztük a(z) auto-saloon.info/, dis3-antivirus.com/, find-spywarea5.com/) kártékony szoftvert tartalmaz.

    4 domain valószínűleg közreműködik ártalmas programok küldésében a webhely látogatói részére, ide értve a következő domaineket: auto-saloon.info/, heppy-new-year-2010.com/, winterkids2.com/.

    This site was hosted on 1 network(s) including AS5483 (HTC).

    Közreműködött-e ez a webhely ártalmas programok továbbterjesztésében?

    A webhely (kulternet.hu) az elmúlt 90 nap során valószínűleg nem működött közre egyetlen webhely megfertőzésében sem.

    Tárolt ez a webhely kártékony szoftvert?

    Nem. Ez a webhely nem tárolt kártékony szoftvert az elmúlt 90 nap során.

    Hogyan történhetett?

    Egyes esetekben harmadik felek kártékony kódot adhatnak a webhelyekhez, ami a figyelmeztető üzenet megjelenését eredményezi.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    A fiber számlázásáról tudnék mesélni!

    4 hónapja számláznak set top box után bérleti díjat.
    Ezzel csak az a gond, hogy kb. 3 éve megvettem, így a saját tulajdonom. Hogy mi történhetett ez év január elsején, még nem sikerült kiderítenem.

    A mailban történő panaszt leszarják.
    A telefonban azt mondják írjak levelet, mert semmit nem tudnak tenni, ők csak rögzítik a problémát.
    Tértivevényes levélben megküldött ez irányú panaszomra nem jött válasz (egy másikra igen)

    Ma többekkel üvöltöttem telefonba (telefonos droidokkal), majd levelet írtam az NHH-nak, a NFF-nek.
    Hátha az ő kérésükre válaszolnak egy kis bírsággal fűszerezve.

    Ha esetleg valaki tudna egy fibernetes vezető telefonszámával szolgálni, azt megköszönném, mert droidot hiába hívok, de szívesen elküldeném valamelyik cégvezért már a drága anyukájába.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz zoo8800 #9847 üzenetére

    Halálra fogod magad röhögni!!!!!! :C

    A mobilnetem kenterbe veri feltöltés irányba a 10/2-es fibernetem

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz intuicio #10146 üzenetére

    Lesz majd D3 a fibernél.

    Ha eléred a nyugdíjkorhatárt. :W

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Eljárási rend fiber szívatások esetére! (saját keserves tapasztalatok alapján)

    Probléma esetén tértivevényes panaszlevél fibernet részére.
    Az átvételt követő 30 nap után azonnal levél az NHH-nak és a fogyasztóvédelemnek, mellékelve a fibernek szóló panaszlevelet, és a tértivevény fénymásolatát, jelezve, hogy a fiber nem hogy nem oldja meg a problémát, de válaszolni sem hajlandó a panaszra.

    Rövid várakozás (kb 2 hét) jön levél az NHH-tól, jön levél a fogyasztóvédelemtől, kb 3 hét után jön levél a fibernettől, hogy probléma rendezve. (azért bocsánatkérésre ne számítsatok)
    Régebben telefonon, személyesen, mailban, stb már mindenkit elküldtem az anyjába a fibernetnél, ma már azonnal írok a felügyeleti hatóságoknak.

    10-én, 15-én hálózatfejlesztés??????? miatt ismét leállás lesz Gödöllő térségében.
    Már előre rettegek, hogy mit fognak elbaltázni szokásukhoz híven.

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    válasz tikodi #10415 üzenetére

    A fiberszar tempóját még a leggagyibb smc router is túlszárnyalja.
    Tulajdonképpen védik a felhasználót, nem kell költségbe verni magunkat. Erre a netre jó egy 486-os gép is, online játékra úgy is alkalmatlan a net.

    Most akkor legyek hálás nekik???? :W :W :W

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    Rohadt f...sz.pó fibernet.

    10/2 helyett 0,3/2 a sebesség.

    Hibabejelentő annyit tud, hogy országos lassulás van.
    Miért nem lehet elzavarni ezt a töketlen bandát a francba?

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

  • szelidorzo

    aktív tag

    6-án amikor a fiberszar leájult a BIX-ről, jeleztem a hibát mailban, és telefonon is feléjük.

    Szóban válaszolták, hogy országos lassulás van, majd javítják. 10/2 helyett volt 0,3/2 a sebesség a ping meg x00. :O

    Most először mailban választ kaptam a hibabejelentésre a fibertől. :C :R Ilyen eddig soha nem történt, még tértivevényes levélre is csak akkor válaszoltak, amikor a fogyasztóvédelem és az NHH megsürgette őket.(mentek a másolatok a hivataloknak a hibákról) :K
    Lehet piros betűvel megjelöltek, hogy válasz elmaradása esetén panaszkodni fogok olyan helyen, ahonnan bünti jár? :DD

    Annyira aranyos válasz kaptam, hogy bemásolom egy pici magyarázattal. :F

    Tisztelt előfizetőnk!

    2010.07.06.-án érkezett online hibabejelentése alapján Internet szolgáltatását,
    központilag levizsgáltuk, nem találtunk hibára utaló jelet. A modem paraméteri,
    sebessége a Sprint csomagnak megfelelőek, csomagvesztést nem tapasztaltunk, valamint
    ping értékei is normálisak. :Y A keddi nap folyamán országosan volt tapasztalható
    internet lassulás a hálózatunkon melyet műszaki munkatársaink a késő délutáni
    órákra elhárították. :F Köszönjük az észrevételét, amennyiben újra tapasztalná a hibát,
    jelezze ezt táraságunk felé www.fibernet.hu oldalon vagy a 1280 telefonszámon.

    Tisztelettel,

    Fibernet Ügyfélszolgálat

    Szóval: Ők megvizsgálták és minden rendben van. Semmi hiba.
    Az, hogy országosan szar volt, és javítani kellett, ezek szerint számomra nem jelentkezett hibaként.
    :W :W :W :W

    kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

Aktív témák