Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pro Cambarus

    csendes tag

    válasz Vesa #29741 üzenetére

    Nem válaszoltál Duvi kérdésére. ;) Nem ismerem az EVE birodalomépítési rendszerét (tehát ezzel nem az állításodról mondok véleményt), de ebből a szemszögből egy ilyen hatalmas csata is csak egy sok szereplős skirmish (nyilván rengeteg taktikai elemmel, hadvezetési feladattal: ez nem értékeli le az összetettségét). Sok szereplős űr PVP-t (ami alatt konkrétan rengeteg playert kell érteni, ha nem is annyit, mint az EVE legnagyobb csatáiban), sok hajóosztályt, bányászatot, kraftingot, engineeringet, reverse engineeringet, hajóépítést, bázis- és városépítést, (lakberendezést :) ), nagy frakciókat, frakciós pvp-t involváló MMO-val én is sokat játszottam (jóval) korábban (SWG), de abban sem volt olyan értelemben birodalomépítés, mint az E : D-ben. Az E : D-ben a birodalomépítés nem kollektív eszközfelhalmozás a nagy pvp csatákhoz, hanem ténylegesen egy birodalom felépítése. A birodalom méretének csak a state futószalag (idő) és az emberi erőforrások szabnak határt. Persze a parancsnokok eszközellátottságának itt is van szerepe. A felkészültségük és a koordináció azonban nagyságrendekkel fontosabb. A BGS folyamatos kutatása, a változásaihoz történő alkalmazkodás még inkább. A BGS összetett és dokumentálatlan, de ettől még menedzselhető. Pont ez a kihívás benne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák