- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Raspberry Pi
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Androidos fejegységek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VikMorroHun
senior tag
Ha nem lenne 3 másik játék, amivel játszanom kellene, nekem is kedvem lenne elővenni. Azok a képek az utóbbi pár hozzászólásban...
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Dendytv #12931 üzenetére
Tower of Hadarath modba raktunk olyan cuccot, amivel lehet ide-oda töltögetni a lélekköveket, ha jól emlékszem.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
No, tegnap szétszedtem, aztán összeraktam a gépemet, majd nekiálltam a Bevilex mod listának. Mondjuk a modok fele egy orosz oldalról származik, úgyhogy azok kimaradtak (meg egyébként se sok értelme van egy 5+ GB méretű textúra csomaggal kezdeni, aztán hosszas munkával felülírni szinte az egészet). Volt pár nehéz dolog (az xOBSE pl. nem hajlandó működni, ha az Oblivion másik partíción van, mint a Steam), de egyelőre úgy tűnik, minden rendben. Volt néhány körkörös hivatkozás, és eleinte csak néztem, hogy mit is kéne csinálni, amikor 4-5 modból össze-vissza mutattak a nyilak körbe-körbe...
Végül kipróbáltam az Oblivion Reloaded modot, de valahogy nem győzött meg. 60-ról egyből leesett az FPS 40 környékére, ráadásul el is kezdett akadozni a játék (mivel ki kell kapcsolni az Oblivion Stutter Removert). Aztán (vagy előtte?) kipróbáltam az OBGE+Liquid Water modot - ezzel csak annyi a baj, hogy induláskor csúnya fekete az egész folyó a Birodalmi Város körül, de néhány mp múlva már jó lesz. Illetve összeakad a Clearer Underwater moddal (bár a Vortex nem tud róla). Úgyhogy most ezek nélkül vagyok. Hm, ENB-t még nem is raktam föl,
gyorsan pótolom... (elolvastam az egyik ENB-vel kapcsolatos problémákat, és már nem is vagyok biztos benne, hogy kell ez nekem )[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Úgy döntöttem, Cyrodiil ENB lesz Oblivion Reloaded nélkül, NAO időjárással. Nem tökéletes, de jónak tűnik. FPS marad 60 körül.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Azóta megtaláltam ezt az alig 12 éves Tweak Guide-ot, felraktam az ott javasolt Landscape Lod Replacement modokat, átírtam az uGridsToLoad értékét 9-re (BethINI már a 7-esnél is sikított, hogy nem tetszik neki), és sikerült átállítani Shader Model 3.0-ra a játékot. Így már egész jó lett.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Addig telepítgettem újra a magyarítást (menet közben valahogy elvesztek a magyarításhoz járó textúrák), hogy a játék besokallt, és már nem indul el... Az mondjuk nem világos, ez hogyan történhetett. (A beszédhangok eltűnését némi kísérletezéssel kiderítettem, melyik beépülő okozza.)
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Hát, alaposan megküzdöttünk, a Vortex meg én. Meg a magyarítás, meg a Nem Hivatalos Foltok, meg a több száz, folyton összeakadó textúra... A legdurvább az volt, amikor már úgy tűnt, hogy minden ütközést feloldottam, minden a helyén van, el tudnám indítani a játékot is, de akkor meg a LOOT kezdett szívózni, hogy körkörös hivatkozás miatt nem lehet rendezni a beépülőket. Merthogy az Oblivion_Character_Overhaul.esp előtt be kellene tölteni az Oblivion_Character_Overhaul.espt. MI VAN??? (Ez csak egy magyarítás volt, aminek simán felül kellene írnia az eredeti beépülőt. Ha bekapcsolom, hibás (a LOOT szerint). Ha viszont kikapcsolom, akkor nincs hangja az NJK-knak.) Végül sikerült megoldani azzal, hogy átneveztem (valószínűleg ez okozta a végtelen töltőképernyős hibát is), bár a mai napig nem értem, hogy ténylegesen mi lehetett a baja.
Mindegy, haladok tovább. Itt van egy éjszakai kép is:
Kicsit más szögből is jól néz ki.
Most már csak annyi a gond, hogy eljutottam Kvatchba, megjelent az első Oblivion kapu, de a körvonalai átlátszanak a tereptárgyakon.Tudom, hogy valamikor régen már előjött ez a hiba...Ok, ha kikapcsolom az ENB-t, megjavul.Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Dendytv #12949 üzenetére
A gond az, hogy - finoman szólva - elbaltázták a játék nehézségét. Én 2. szinten próbálkoztam a kvatchi ostrommal; jött ugye a 3 városőr segíteni, de hiába, mert lenyomtak minket, mint a bélyeget. Többször is.
A legegyszerűbb megoldás, ha lejjebb veszed a nehézségi csúszkát, amíg el nem jutsz odáig, hogy játszható legyen. Aztán ott van a szintezési probléma, amit Cucuska2 említett. Ha az elsődleges képzettségeid (bármilyen kombinációban) 10 pontot feljődnek, szintet lépsz (veled együtt pedig az ellenségek is). Viszont ha nem figyelsz arra, hogy optimális legyen a pontok elosztása (5-nél kevesebb jut valamire), akkor le fogsz maradni a szörnyekhez képest. Ezt némileg lehet ellensúlyozni a megfelelően összeállított varázslatokkal (pl. nem használsz tüzet a tűznek ellenálló lényekre, inkább villámot, de azt is csak akkor, ha előtte megpuhítottad őket (pl. érzékenység villámra 10-20%, 30 mp-ig). Hosszabb időn át tartó hatások jobbak, mint az azonnal max. pontot sebző/gyógyító hatások (bár a költségük ugyanannyi, ahogy nézegettem). Lehet idézni segítő szörnyeket/animálni a holtakat (bár a nekromanciát állítólag betiltották, mégis árulnak ilyen varázslatokat a Mágusok Céhében ). Célszerű Martint megtartani állandó követőnek (jó sokáig nem viszed vissza a Weynon apátságba), mert egész erős tud lenni, amellett, hogy halhatatlan.
Érdekesség: több taktikát is kidolgoztam, hogyan lehetne megoldani Kvatch ostromának problémáját. Az egyik az lett volna, hogy beszerzem a Lost Paladins of the Divines modból a paplovag páncélzatot, és azt hordva - remélhetőleg - nem fognak lenyomni az első csatában. Igen ám, de azt a modot 20. szintű karakterhez szabták. Az első szembejövő farkasember 405 ÉP-vel rendelkezik. Lopakodva meglőttem, 3* sebzés után lement 400(!) ÉP-re. Aztán hiába karcolgattam a kardommal, mert többet gyógyult, mint amennyit sebezni tudtam bele. (Hm, most így belegondolva, lehet, hogy ezüst fegyverrel kéne oda menni.)
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Dendytv #12955 üzenetére
Én könnyű páncéllal indultam, aztán rövid idő múlva kénytelen voltam átállni nehéz páncélra, mivel kiderült, hogy az előbbi csak dísznek jó. Érdekes, Skyrimban nincs ilyen probléma. Arra viszont érdemes figyelni, hogy a páncélzat rontja a varázslatok hatékonyságát.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
válasz Dendytv #12961 üzenetére
A Skyrimben is veled együtt szinteződnek az ellenfelek, de ott másként oldották meg a szintlépést, ezért nem borul fel az egyensúly. Oblivionban célszerű lejjebb venni a nehézségi csúszkát. Vagy be kell szerezni egy követőt. Nekem pl. Martin sokat segít.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
Nekem már az is komoly probléma, ha jön egyszerre 2-3 zombi vagy elsatnyult kobold. Viszont átnéztem az UESP hasznos varázslatok cikkét, és rájöttem, hogy remek lenne egy 1 mp-ig ható bénító varázslattal bombázni őket (+1 mp amíg felkelnek, aztán mehet a következő). Úgyhogy vettem egy ilyen varázslatot. Használni nem tudom, de sebaj, majd a Misztikus Egyetemen készítek belőle olyat, ami jó lesz. Kár, hogy nem jelenik meg a listában.
Jó, akkor fejlesszük az idézést. Arra viszonylag hamar rájöttem, hogy ha csak úgy elmondok egy területre ható fény varázslatot a sötét éjszakában, az nem fejleszt. Kell neki valami célpont, úgyhogy a fél éjszakát az egyik őr felvilágosításával töltöttem. (Miután az egyik varázsló megunta, és hajnali kettő felé elment aludni.)
Aztán arra gondoltam, hátha az a baj, hogy kevés a varázserő, úgyhogy elmentem a térkép szélére, át a megmászhatatlan hegyeken (lóval sem járható sok helyen, igazán kedvesek voltak a pályaszerkesztők), hogy a Mágus kövénél megszerezzem a +50 varázserőt adó képességet. Így már el tudnám mondani a bénítást. Naponta egyszer. A varázslat készítő listában persze így sem jelenik meg, úgyhogy még kb. 20 szintet kell fejleszteni az illúziót...
[ Szerkesztve ]
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
31 óra játék után megvan az 5. szint!
Valaki meg nem bírt magával, és megint készített egy dwemer léghajót. Én meg nem bírtam magammal, és megint kipróbáltam.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
VikMorroHun
senior tag
... aztán nem bírtam magammal, és megcsináltam a dwemer léghajót úgy, ahogy 12 évvel ezelőtt kellett volna. Ha valakit érdekel, itt elérhető.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Instagram matrica egyedi névvel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatricák a legjobb minőségben, több ezer minta! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gamer matricák nagy választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest