- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- TCL LCD és LED TV-k
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- OLED TV topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- SSD kibeszélő
- UHD filmek lejátszása
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 19. hét: Crime Boss Rockay City, From Space
gp Extraként a Cities Skylines Remastered is kipróbálható, valamint a Destiny 2 három nagyobb DLC-je is játszható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
ph A technológia sajátossága, hogy 480 Hz-re tolható ki a maximális képfrissítési ráta, igaz ilyenkor a felbontás lecsökken.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz SystemRoot #5505 üzenetére
Igen, ez optimálisnak tűnik. Felraktam 50-re az uGridDistantTreeRange-t, de furán néz ki, hogy szinte a legtávolabbi hegyek tetején is látszanak a fák, elég fura méretarányokkal.
Ami jelentősen zavar, hogy nagyobb nyílt terepeken (Nagastani-tól keletre mondjuk) zavaróan kevés fű látszik. Játékban nyilván maxon van, ini-ben most próbálkozom ien beállításokkal:
fGrassEndDistance=10000.0000 (eredetileg 3000.0000)
fGrassStartFadeDistance=8000.0000 (eredetileg 2000.0000)meg az
uGridsToLoad=11-gyel, mert 9-cel sem az igazi.
Ehh, katt befertőzött itt mindenkit a maximalista hozzáállásával.
Nah, minnyá meglessük, csak kajálni kell vendégekkel.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest