- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Dell notebook topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
Mackósajt
senior tag
Attól, hogy nem jó tolvaj, még remek karakter lehet. Nem tudhat mindent. A tolvajlás úgysem olyan nagy ötlet. Csak a tolvajcéh jó küldetési miatt érheti meg.
Az atroach csillagjegyet egyébként paradox módon akkor éri meg választani, ha sokat varázsolsz. Csak legyen hozzá alkímiád. -
rhonin
senior tag
szasztok. az lenne a kérdésem hogy mire jó a telekinesis? más. a mages guildban már főmágus vagyok és van az épületben egy szoba amit csak kulcsal lehet kinyitni(orrary) és hogyan lehet oda bejutni vagy milyen küldi szól oda. hol lehet cyrodilic brandy-t szerezni? kösz előre is. szasztok.
-
Mackósajt
senior tag
1. A telekinézis, mint az a nevéből is sejthető (kb. távmozgatás), arra jó, hogy mozgass olyan célpontokat, amiket nem érsz el. Pl. le lehet vele szedni a romokban a welkynd stone-okat, hogy egy gyakorlati példát is mondjak (bár én inkább lenyilazom őket).
2. Az Orrery csak akkor férhető hozzá, ha letöltötted a hozzá kapcsolódó hivatalos fizetős modot. Akkor megkaphatod a megfelelő küldetést, és bejuthatsz a szobába, ahol egy orrery van.
3. Mindenfelé, de sajna nem tudok konkrét helyet mondani. -
HaaS
addikt
Báhh. Gondoltam Agronak majd idegbajt kap, hogy hazugság az egész könyv erre... esküszöm mindent megpróbáltam, hogy harc legyen belőle... frenzy, demoralize, charm... semmi... ott áll és várja hogy bokszoljam.
Hát így nem nagy öröm ez az Arena Grand Champion.. még hogy Dragonheart.. .. pfff.. sztem ez így el lett tolva erősen. Kár érte."a sárkány is csak ember" - oxox
-
rhonin
senior tag
upp a játéknak.
-
radament1
tag
Ma megpróbáltam magammal hordani a kis fanomat, de állandoan elfutkosott szóval inkább elküldtem poénnak nagyon jó, próbáljátok ki
Tíz+++ év után is lelkes újonc!
-
Warnen
tag
Valaki használ itt modokat?
Beteg? HÁEGYENEGY almát...
-
haky
senior tag
Megköszönném ha vki el tudná mondani, h hogyan kell az SMP-t bekapcsolni a játékban.Egy link is jó lenne..Köszi szépen
ÜdvAki másnak retyvetyutyu...
-
Csapi007
veterán
Hello
Még mindig jelen van a probléma: Játék közben egyszerűen kifagy, csak reset lehet. X1600Pro és 6.8-as Catalyst. 5let?"Csak úgy mondom"
-
Csapi007
veterán
-
Xelo
addikt
válasz Csapi007 #4119 üzenetére
a 6.8 hibái között megtalálható, hogy ha az Oblivionban nem HDRt hanem Bloom-ot akarsz használni, kifagy, instabil a game. én már 1ideje azt a drivert használom amit csurdongulus v ki ajánlott, mármint a másodikat, és nagyon jó én HDRt használok, s nállam semmi probléma
-
haky
senior tag
válasz Csapi007 #4121 üzenetére
Látjátok ezért nem vettem ismét ati-t mert mindig mindenben szarakodik.Az is már milyen, h betöltődik a windows és ugrál a kép egy párat majd minden ok.És ez X1900XTX Toxic-on is így van. Egy rakás sz.r.Nem kell most egyből nekem támadni, shader-ben nagyon erős.Nem csappannak meg annyira a frame-ek szűrők bekapcsolása után mint nvidia-nal.
Ez csak egy vélemény....Nem megtámadni..mindenkinek van véleménye.ÜdvAki másnak retyvetyutyu...
-
csurdongulos
tag
nekem még semmiben sem szarakodott.
az elején akkor ugrál a kép, ha beállítottad CCC-ben az AA meg AF-et, mert akkor alkalmazza ezeket. tényleg kellemetlen, meg néha idegesítő is, de nekem megéri. 6600 GT-nél tök idegesítő minősége volt néhány textúrának LFS-ben, biztos beállítási gond, de így volt még elfogadható az FPS. x1900gt-nél nincs ilyen gondom, ott 4xAA,16xAF-nél is bőven elég az fps, csak a proci húzza le, ha sok autó van a pályán. -
Csapi007
veterán
-
Jimmike
tag
Sziasztok!
A napokban érkezik hozzám a játék. Ezzel kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy van-e valami javítás, amit érdemes meg szerezni hozzá?
Előre is kösz!Túl fiatalon születtem, még egy éves sem voltam ...
-
haky
senior tag
MIÉRT VAN, H HA VKIT MEGKÉRDEZEK ERRŐL AZ SMP-RŐL..senki sem válaszol.Annyira nagy dolog ez??Vagy senki sem tudja mi az?
Akkor még 1X:hogy kell bekapcsolni az Oblivionban az smp-t( vmi multi core-s cucc), h használja mindkét magot.
ÜDVAki másnak retyvetyutyu...
-
haky
senior tag
Nah végre megtakáltam. Vki jó angolos lefordíthatná!!
Elder Scrolls IV: Oblivion Tweak Guide
[Page 9] Advanced Tweaking (Pt.2)
[Audio Variables]
bDSoundHWAcceleration=1 - If set to 1, uses hardware acceleration (i.e. your sound card) to reproduce audio. This provides the best audio quality, however if you are having problems such as odd crashes, you can try a value of 0 to disable hardware sound acceleration.
bMusicEnabled=1 - If set to 0, turns off all background music. This will detract from the atmosphere of the game, but can noticeably improve stuttering on some systems, as background music dynamically loads throughout the game.
bSoundEnabled=1 - If set to 0, turns off all sound effects, but does not affect music. This would be an extreme way of gaining performance or reducing crashes and is not recommended for anything other than troubleshooting purposes.
fMainMenuMusicVolume=0.6000 - The main menu music volume can't be adjusted anywhere in the game, except by using the Master Volume slider (which then affects all sound/music). To alter the menu music volume independently, change the value here.
iMaxImpactSoundCount=32 - This option determines the maximum number of channels used for different sound effects. Reduce it 24 or 16 to remove some of the sound effects in return for a performance boost and stuttering reduction. Note however that this setting can crash your system if set too low, particularly with hardware acceleration enabled.
[Memory, Loading & Multithreading Variables]
All users should implement the Memory and Loading tweaks (with appropriate values) below, but the Multithreading tweaks are best used on Dual Core or HyperThreading CPUs.
Memory Tweaks:
uInterior Cell Buffer=3
uExterior Cell Buffer=36
The above values determine how many cells (whether for interior or exterior areas) are buffered into RAM. Note that usually the value of the Exterior Cell Buffer variable is automatically set by the engine based on the size of the uGridstoLoad variable. The higher that variable is, the higher the engine will raise this value. However if you want to smooth out your FPS, try manually setting a higher value for both of these, depending on how much RAM you have. For 1GB I recommend doubling the values (6 and 72 respectively). For 2GB of RAM, I use 16 and 102 respectively. For higher amounts of RAM, try raising them higher, however note that you should also raise the iPreloadSizeLimit value below.
iPreloadSizeLimit=26214400 - This setting appears to determine the maximum amount (in bytes) of RAM allowed for preloading game data. The higher the value, the more chance you have of reducing stuttering. The default value equates to around 25MB (divide the setting by 1024 to get KB, then by 1024 again to get MB). For those with 1GB of system RAM, try doubling the variable to 52428800. For those with 2GB, try double again at 104857600 (100MB). You can raise these values even further to experiment, however note that raising this to a large amount doesn't force all the game data to sit in RAM, and can actually cause crashes. I suggest the maximum anyone should set this to should be around 262144000 (250MB), even for 2GB of RAM. Make sure to raise your Cell Buffer values accordingly (see above).
bPreemptivelyUnloadCells=0 - If set to 1, this setting attempts to unload cell data it thinks you won't need. This can help those with less than 1GB of RAM, however with 1GB or more of RAM, I recommend leaving it at 0 for greatly reduced stuttering.
Importantly: As you raise the values of iPreloadSizeLimit and the Cell Buffer variables further above, you should make sure bPreemptivelyUnloadCells is set to 0 to take advantage of such additional memory allocation, otherwise it will actively work against the benefits brought about by the other tweaks.
bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0 - If set to 1, this option removes a range of unnecessary data when you Fast Travel to another location. This can help keep memory usage down for those with less RAM, so it is recommended such people set this to 1, otherwise leave it at 0.
Loading Tweaks:
bUseHardDriveCache=1 - Although Windows should be using your hard drive cache by default for all drive operations, setting this variable to 1 should ensure it does. Note that some people report that enabling this setting can increase stuttering, so experiment to see if it helps or makes things worse for you. If in doubt, leave it at 0.
bBackgroundLoadLipFiles=1
bLoadBackgroundFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iBackgroundLoadLoading=1
bBackgroundPathing=1
Note: As of the 1.1 Patch, the bUseBackgroundPathing=1 option was also added to this section, and should be set to 1 for optimal performance.
All of the above options relate to background loading to attempt to smooth FPS and reduce stutter. I recommend setting them all to 1. This may increase some transitional loading times (e.g. loading cities, crossing indoors/outdoors), but should generally reduce random loading stutter as you wander around.
bUseBackgroundFileLoader=0 - This setting may improve stuttering performance on some machines if set to 1, but I have noticed that it can also cause crashes and long loading times for some people, so on balance I recommend leaving it at 0.
Multithreading Tweaks:
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMultiThreadedTrees=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
iNumHavokThreads=5
iThreads=9
iOpenMPLevel=10
All of the above settings seem to relate to the use of the GameBryo engine's multithreading capability (See Neat Stuff & Conclusion section). Multithreading splits tasks into 'threads' where possible, and runs them in parallel across both cores of Dual Core or HyperThreading (virtual dual core) CPUs to improve performance. Note that raising the values of the iThreads, iNumHavokThreads and iOpenMPLevel settings very high doesn't automatically mean it uses that many threads - it all depends on how many threads are actually possible based on the information being processed.
[Cell Visibility/Loading Variables]
uGridsToLoad=5 - Increasing the uGridsToLoad value (always in odd steps of 5,7,9,11 etc.) will increase the number of grids around the character in which full texture data will be loaded up and visible as he/she wanders around. This clearly improves visual quality - removing blurry distant LOD textures for example when set to 11 or above - however it also noticeably increases loading times and loading pauses, introduces visual anomalies (particularly around water areas) and reduces performance significantly. Interestingly, as uGridsToLoad increases, the system automatically increases the uExterior Cell Buffer value to accommodate the greater cell data. Furthermore, if you use an even value, the engine will automatically raise it to the nearest odd value (e.g. entering 10 means the engine will set it to 11). On balance the default value of 5 is a good compromise between performance and loading pauses.
Importantly: Instead of using the above variable to improve distant textures, particularly the blurry land textures, it is strongly recommended that you instead use the Landscape LOD Replacement Mods as detailed in the Patches & Mods section of this guide on Page 4. These mods provide far less of a performance decrease for a similar effect, and don't result in the types of glitches which altering the uGridsToLoad variable can bring with it.
uGridDistantTreeRange=15
uGridDistantCount=25
The above settings when combined can be used to increase the visibility of distant trees. Increasing the uGridDistantTreeRange setting by itself has no visible impact. Yet if you also increase the uGridDistantCount value as well, you will start to see trees further out towards the horizon, on mountain ranges for example. Very high values will reduce performance and dramatically increase level loading times. For example experiment with a value of 200 for both to see the image quality and performance impact on your system, though I would recommend you leave these at their default for the best performance/image quality balance.
uGridDistantTreeRangeCity=4
uGridDistantCountCity=4
The above settings work in much the same way as uGridDistantTreeRange and uGridDistantCount except they apply to tree visibility within cities.
fLandTextureTilingMult=2.0000 - Decreasing this value can reducing the obvious tile pattern which occurs on land textures, but unfortunately also distorts textures close to the character. You can also use this mod for a much better fix to grass tiling.
The next page continues the .ini tweaks.
http://www.tweakguides.com/Oblivion_9.htmlAki másnak retyvetyutyu...
-
radament1
tag
Hmm...amit én ebből kihámoztam az az, hogy írd be ezeket konzolba : bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMultiThreadedTrees=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
iNumHavokThreads=5
iThreads=9
iOpenMPLevel=10
Ha oda nem lehetne(és ez a valószinübb) akkor változtasd meg az oblivion_default.ini fájlban a fenti értékeket a megadottra.
Remélem sikerül, ha nem akkor bocs...nekem ennyi jött le belőle aminek van köze a dualcore-hoz.
[Szerkesztve]Tíz+++ év után is lelkes újonc!
-
Wolverine
félisten
-
haky
senior tag
válasz Wolverine #4133 üzenetére
Ezeket beállítottam meg a füvet is stb. És kb 8 fps-t nyertem a szabadban.Néhol eddig 20 fps volt most már 30 fps és nem igazán látok grafikai változást csak gyorsulást.Az egész elemzés nagyon komoly mindent leírnak vagy 10 oldalon keresztül...ÜDv és köszi
Aki másnak retyvetyutyu...
-
haky
senior tag
És ha jól látom nem a default-ot kell hanem ami a dokuban van ini-t átírni.Nem a programban lévőt. De lehet azt csak azért írták, h úgy ha vmit elrontasz vissza tudod állítani az eredeti beállításokat.Üdv
Aki másnak retyvetyutyu...
-
Elrond
senior tag
Nincs valamelyikőtöknek 1db eladó példány?
-ha mégis dobjon 1 privit kösziSSD-k rendelésre nagykeráron 1 hetes szállítással!
-
dave1234
csendes tag
Sziasztok!
Mostkezdtem el az Obliviont. Knighttal megyek. Az a problémám, hogy nem tudom, hogyan kell szintet lépni, meg megjelent valami félholdas ikon is lent a képernyő alján. Az a gáz, hogy a Morrowinddel nem játszottam, meg az előtte valókkal sem, úgyhogy még halálúj nekem ez az egész. Légy szíves segítsetek!!! -
addikt
Hali Pécsi ha van itt és netán megvan neki a Morrowind akkor lécci dobjon egy privit, köszi
-
mcwolf79
veterán
HAli!
Én hülye,vámpírrá változtattam magam a Dark Brotherhoodban.Azóta 10 emberből 1 ha szóbaáll velem(menj innen te szörny,az én véremből nem iszol,stb. ).Namármost, jól láttam az összefüggést,miszerint ha éjjel valakiből jóllakok,akkor utána jobban szóbaelegyednek,és nem félnek tőlem annyiraM?
Kösz a segítségetXbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
dave1234
csendes tag
válasz csurdongulos #4138 üzenetére
Köszi kipróbálom. Melyik a legkönnyebb karakter, fejlesztés?
-
mcwolf79
veterán
Az bug,hogyha valakinek el akarok adni pl. 2 db 900 aranyértékű cuccot,és a valakinek csak 1000 aranya van,akkor egyben nem tudja megvenni,de ha külön-külön adom el a kettőt,akkor máris ki tudja fizetni?
Amúgy ISTEN A JÁTÉKXbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
haky
senior tag
Ti milyen beállítással játszotok vele?Felbontás?Textúra méret?Minden ami a játék option/video menüjében van. %-ban ha lehet. Köszi szépen!!!Az lenne a konkrét kérdésem, h melyik az a beállítás amikor még nem igazán látok grafikai különbséget viszont gyönyörűen fut..ÜDv és köszi
Aki másnak retyvetyutyu...
-
Mackósajt
senior tag
-
pedrő
aktív tag
Az Oblivionban hányszoros a max élsimítás?
-
Tomi84
aktív tag
Most kezdtem el nyomolni a játékkal, valami nagyon jó!!
Anno végignyomtam a Morrowindet meg a két kiegészítőt, de ez a játék még így is képes újat hozni, nem csak a grafikát csicsázták fel. Mondjuk a maga idejében a morrowind is a legszebb játékok közé tartozott. Kicsit hiányolom, hogy lórol nem lehet harcolni, legalábbis nekem még eddig sehogy sem sikerült előszednem a fegyverem.
Akik végigjátszották: itt már lehet ''legálisan'' szerezni daedric páncélt?
ja, és egy kis csalás: ha valaki alszik, odalopakodtok az ágyhoz és q-val beapcsoljátok az állandó futást akkor szépen lehet fejleszteni a sneaking skillt. Az ágy úgyis megfog, nem futtok el, az alvó meg nem fog észrevenni.
Aktív témák
- Gamer PC Intel i5 9400/16GB DDR4/GTX 1660 6GB/256GB SSD/500/GB HDD/Beszámítás/Garancia/
- Gamer PC Ryzen 1600X/16gb ddr4/GTX 1660 SUPER 6gb/256gb ssd/500gb hdd/Garancia/Beszámítás/
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- G.SKILL 32GB KIT DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 NEO AMD EXPO - Alza jótállás 2032-ig
- ZEN Gamer PC - GTX 1660 Ti - Ryzen 3600 - 16GB DDR4 - 1TB m.2 SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen