- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Autós kamerák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
gp Hamarosan végre bárki belevetheti magát a két fős csapat alkotásába.
-
Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
ph Az AMD új, Ryzen AI 300 sorozatára épül a most bemutatott, 16 hüvelykes, rendkívül vékony noteszgép.
-
Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
ma Igaz: sok adatot nem tartalmaz a július közepére várt óráról.
-
PROHARDVER!
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #957 üzenetére
Szerintem amúgy sokmindentől függ ez. Rendes cockpitban pl. puhábbnak érződik a fék azért, mint forgószékből (még rögzítve is).
Bár én Wheel Standdel játszottam és annyira nem volt kemény még a T-LCM sem a fekete+piros rugókkal. Két piros az egy kicsit igen, de szerintem cockpitban még az sem az az extrém kemény cucc.
-
fatal`
titán
Az UE nem tudja ezt a fajta reflectiont, ha minden igazezért lekódolták a saját implementációjukat, de lassú.
Továbbra is azt mondom, hogy nem lett volna gond a rövidebb szakaszokkal, hiba volt UE-re váltani. Normális élsimítás sincs. Értem, hogy az MSAA lassú, de ez a TAA meg egy raklap szar.
Nem lehet tovább várni, mert gondolom még a szezon vége előtt ki kellett adni a licenc miatt.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
Úgy tűnik jön a Central European Rally a következő patchben
-
fatal`
titán
válasz PapírVilla #1026 üzenetére
Nem a hibajavításokat aposztrofálják így, hanem a Central European Rallyt.
-
fatal`
titán
válasz petikeh #1077 üzenetére
Minden rally 1 hosszú szakaszból áll és azok vannak darabolva, itt 1 cseh szakaszt választottak, csak azért raktak német feliratokat, hogy hozzon egy kis német hangulatot is az egyébként cseh pályára. Szóval ez nem hiba, szándékos.
Érdekes döntés, de amúgy érthető
Egyébként szerintem jó szakasz lett, sokkal jobb, mint a horvát.
-
fatal`
titán
válasz gabesz.1986 #1079 üzenetére
Ismert hiba, nem tudni egyelőre, hogy javítják-e (tudják-e vagy elcsesztek valamit a migrációval) vagy ezek a mentések elszálltak.
-
-
fatal`
titán
Köszi a kiegészítést, nem volt karrier mentésem, úgyhogy ennyire nem figyeltem.
Jó lenne viszont, ha a Chileben lévő bugot egy hotfix-szel megoldanák, redditen írta a community manager, hogy ki van már javítva és a következő patchben benne lesz, csak azt nem tudni azt mikor adják ki...
-
fatal`
titán
€29.99 lett a sale alatt, ha valaki meg akarja venni.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #1118 üzenetére
Nem hiszem, hogy lenne, de pl. a VR-ra kiváncsi leszek majd, mert elvileg OpenVR lesz (Steam), ami alapvetően egy hiba szerintem. F1 pl. nem tudom működik-e.
Más kérdés, hogy akkor se venném azon a hulladék platformon, ha nekem fizetnének, de ez személyes vélemény csak.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #1123 üzenetére
Ezt nem hiszem, Steam mellé se kell semmi.
-
fatal`
titán
Én próbáltam, a hangok szörnyűek és a gáz és kézifék kezelése teljesen szar. Mondjuk utóbbit már lehet moddolni, de még úgy sem az igazi. És bugok ott is vannak, egy hónap után meg teljesen elengedték, nem javítottak ki szinte semmit.
Még a jelenlegi állapotában is sokkal jobb az EA WRC és ennek legalább van supportja.
@biker Nem lett javítva, ugyanolyan. Ki lehet csomagolni moddal és legalább a WRC 10-ből áthúzni az értékeket, meg is csináltam, így használható valamennyire.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
Nem veszed észre Jól kezeli, csak éppen, ahogy biker is írta, 30%-ig nem csinál a gáz kb. semmit. Hajtűket kuplung nélkül szinte lehetetlen normálisan bevenni. És a WRC 10 után elcseszték még az aszfaltot is, bár így sem annyira rossz.
De legalább lehet benne látni este. KT játékok közül szerintem még mindig a WRC9 a legjobb.
-
fatal`
titán
-
fatal`
titán
Próbálj lassan indulni, de yt-n találsz videót is. Különben te lennél az egyetlen a világon, akinek jól működik benne az auto clutch Aztán nézz meg egy hirtelen kigyorsítást egyesben egy hibriddel.
Szerintem neked be van kapcsolva a rescale. De az is csak annyit csinál, hogy rögtön 50 százalék throttlet ad, így jónak tűnik, de nem az, fenti esetben kiderül. Nem használhatatlan, de a jótól nagyon messze van.
A dinamikus időjárás tényleg jó benne, viszont nincs surface degradation, ellentétben a DR-rel.
-
fatal`
titán
-
fatal`
titán
Moddal "javítható" (elvileg olyan mint a WRC10), de még nem volt időm kipróbálni rendesen, mert a kevés időt inkább EA WRC-ben meg DR2-ben töltöm
A 10-es jó, ha motorháztető nézetből játszol az éjszakai pályákon. Kár érte, mert egyébként a Generations jó lett volna, ha ezt kijavítják, de inkább kiadtak egy közleményt, hogy szerintük ez miért jó így és ezzel le volt rendezve.
-
fatal`
titán
válasz PR0JECTNR56 #1242 üzenetére
Következő szezonban (új játék vagy DLC majd, nem tudni) benne lesz szerintem, mert ez a WRC licenc része.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #1257 üzenetére
KT WRC-kben a gumiválasztás jobban meg volt csinálva. Vissza is lehetett rakni, illetve bármelyik kerékre tehettél bármilyen keveréket.
Más kérdés, hogy már akkor ki kellett választanod a szetteket, amikor még azt sem láttad milyen szakaszok vannak
-
fatal`
titán
válasz PR0JECTNR56 #1263 üzenetére
Ideje volt már, egy hónapja nem lehet Chilen menni...
De a Monte Carlo crash még mindig nincs javítva, vicc.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #1270 üzenetére
Lehet ez már azért ilyen karcsú, mert már nincs mit javítani.
Akkor nem írnák, hogy gőzerővel dolgoznak az 1.5-n. És még egy csomó beígért funkcionalitás is hiányzik, bugok is vannak bőven.
-
fatal`
titán
Tegnap játszottam, frissített driver és patch. Az első szakasz nagyon szar volt, de utána nem volt stutter egyáltalán, nem kellett minden pályán menjek.
A high megoldotta a Monte Carlo crash-t, köszi. Viszont az FPS siralmas rajta, helyenként beesik 50-re (eső, éjjel, nem tudom már melyik Moments volt, crowd ultra lowon, car reflections lowon van). Bekapcsoltam a DLSS-t, így jobb lett, de azért erre még ráfér az optimalizáció...
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
mert egyébként esc után a menüben csak resume van
Ez nem így van, csak a UI egy határ fos, az options elérhető. Bár arra most nem emlékszem, hogy a ghostot ott lehet-e állítani vagy az másik menüben van.
Ami még rohadt idegesítő, hogy a menüben sehol nem jegyzi meg az utoljára használt opciót, Momentsnélé aztán rohadt idegesítő mindig scrollozni jobbra.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
Igen, csak a full options ott van alul (ahol a grafikát, kamerát, hangokat, irányítást lehet állítani és a kormányról a gombjával is be lehet lépni). FOV-ot állítgattam így. Ezért írtam, hogy nem emlékszem, hogy a ghostot ott lehet-e kapcsolgatni, mert ez ugyanaz, mint a főmenüből az options, de ezekszerint nem.
Trágya az egész, legalább a TT elindítása előtt lehetne kapcsolgatni a szerviznél a setupnál, ha már minden egyes menetnél visszakapcsolja.
-
fatal`
titán
Nekem meg az ülésen kéne állítanom most a VR-hoz, mert beleakad a szíj a háttámla részbe, nem lehet normálisan ülni így.
Nem 27"-on kell játszani, hanem 34-en vagy 49-en De persze VR jobb, de mostanra már megszoktam a monitort, így hogy fix cockpit van és közel van rendes FOV-val.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Fotók, videók mobillal
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen