Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsborg

    csendes tag

    válasz Sidaries #224 üzenetére

    Akkor nem számít veterán autónak. Mert a vetrán minősitéshez az autónak 90% ig eredetinek, eredeti, gyári alkatrészekből kell állnia.
    Ha arra gondolsz, hogy behozatsz egy motorhibás DeLoreant, mely karoszériában jó állapotban van, és a belső kárpít, meg beltér épp, akkor már más a helyzet.
    ( hozzátenném, ez szerintem a lehetetlennel egyenlő, mert ha a motor rossz, akkor minden más is agyonhasználtt, ha meg nem, akkkor kicserélik a motort, mert szinte új a gép, csak a motor szar.)

    De az igazi kérdés az, hogyan lehet behozatni, és forgalomba állítani egy DeLoreant.

    Ez most megbeszéltük itt többen, és arra jutottunk, hogy ha behozol egy autót, amit csak úgy tudod behozni, mint roncs autó, mondjuk alkatrésznek
    (mert nem veterán, meg euro motoros), na azt be lehet hozni.
    DE ha forgalomba helyezed, akkor abban a pillanatban fizetned kell mindent, mint ha egy normális autót hoztál volna be, viszont azt nem tudjuk, hogyha leírsz egy autót, mint roncs autót, azt vissza lehet- e állitani, vagy végleg ki van vonva a forgalomból.
    Ha alkatrésznek hozod be akkor nem tudod forgalomba állítani, mert alkatrész egy ajtó, és 2 pár keréktárcsa is...

    De ha kint, a nagy Eu-ban van egy forgalomban levő DeLorean, melyben már Euro
    minősitésű, de teljesen más motor van benne, lényeg hogy ott már forgalomba van helyezve, akkor már behozhatod, és az átírás után nyugodtan használhatod. (bár soha nem kaphat veterán minősitést, mellyel sok fizetési kötelezetség megváltozna)
    Igaz, attól még 1996-os év elött gyártott autónak számit.

    Ezeket, a logika alapján kikövetkeztettük, de ennek utána nézek(zünk), mert ez, nekem eszembe sem jutott, és így más perspektívák nyílhatnak meg elöttem(tünk).

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák