- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- iPad topik
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
A játék 2011. május 24-én jelent meg pc-re, xbox 360-ra és playstation 3-ra.
A játékot a már jól ismert EGO motor hajtja, pc-n DirectX 11-gyel.
A játékban immár szerepel az időjárás (eső, hó és köd - ez csak a monte carloi rally pályákon) és éjszakai versenyek is.
Új menürendszer található a játékban.
A játékban megjelent a HardCore mód. A versenytípusoknál több info található.
A DiRT 2-höz képest itt most nem pénzért kapjuk az autókat, hanem, ahogy haladunk előre a single playerben, úgy érhető el egyre több csapat ajánlata és ezáltal az autók.
A visszajátszás videói közvetlenül a játékból feltölthetők YouTube-ra.
Rengeteg autótípust vonultat fel a játék, köztük a B kategóriás rally járgányokat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ledgeri
nagyúr
_________________________________
azt akartam volna szerkesztésként írni, hogy toljunk egy búcsú játékot...... de az FAIL....[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
nsbm
csendes tag
Sziasztok! A problémám forrása a steames indítás után a winfos live csatlakozásnál kezdődik! Beírom a felhasználót és a jelszavam, erre kiírja h. nem támogatott a régióm. Ok, eztán megváltoztattam és úgy sem lett jó Csináltam másik fiókot és ott meg amikor belépnék indulás után az meg azt írja ki h. már regeltem a kulcsot egy másik fiókhoz. Segítsen léci valaki h. mit csináljak! PLS
-
CaptainChaos
tag
Aloha!
Kipróbáltam a Dirt 3-at. Hát...szépen csomagolt szar, persze minden vélemény szubjektív. A menürendszer értelmetlenül csicsás, rohadtul fölösleges, töltési időt vesz el a játékból.
Az autók irányítása meg...pffff. a Dirt2-ben miért tudták megcsinálni élvezetesen? normális tempóban minden kanyarban keresztbeáll az autó, ellenkormányzás felejtős...
Amilyen jó volt az előző rész, olyan fos ez....kvanagy csalódás70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék
-
albert8
addikt
válasz CaptainChaos #4803 üzenetére
Pedig nagyon jó kis game
gyakorolni kell és ki kell kapcsolni minden segitségetFlickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
vlevi
nagyúr
"Én azt hiszem kiszállok, mert egyre jobban zavarnak az akadások és a szaggatás. 2 magos CPU-val nálam játszhatatlan a játék."
Hát, az elég furcsa, nálam nem szaggat. Igaz, az FPS nincs az egekben, de azért szaggatásnak nyoma sincs. E7500-as proci, 4G RAM, Saphhire 5770 1GB kártya, 1920x1080-ban játszom. -
vlevi
nagyúr
válasz CaptainChaos #4803 üzenetére
"milyen jó volt az előző rész, olyan fos ez....kvanagy csalódás"
Szerintem meg fordítva. Abban baromi hamar csak ugyanazokat a pályákat adta, akármerre mentem.
Egyébként a Dirt2-ben sokkal több időt vett el a menüben a kenblockos dícsérgetős szöveg.
Vezethetőséggel meg nem foglalkozom, csak szórakozni van a Dirt. Ha valami komolyabbat akarok, akkor ott a Race07, GTR2. -
MODERÁTOR
válasz ProEvoFan #4804 üzenetére
Nem szívesen váltanék platformot, bár csábítóak a 4 és 6 magos AMD procik.
Most egy Q6xxx vagy Q8xxx lesz belőle, ha lesz jó áron...vlevi: 5670-nem van, de már 800x600-ban és minimumon is élvezhetetlenné válik, főleg egy olyan verseny, ahol 8-an vannak bent. 3,2GHz-en jár a kis Celeron, de mástól is hallottam, hogy még E8xxx procival sem ment jól a játék. Nem tudom mi okozza, de biztosan jobban járnék egy négymagos CPU-val. A Red Faction Guerilla is meghálálná...
Harrrr!!!!
-
GoZoL
senior tag
Sziasztok!
Logitech Momo beállításokat kérnék! Köszi!
-
vlevi
nagyúr
Nálam E7500 proci, (2.9GHz), 4G Ram (800MHz, sajnos 1066-on nem megy ), Sapphire 5770 1Gb, Win7 32bit.
Múltkor mértem, 1920x1080, High beállítással, 4xAA mellett kb 40fps-t produkál, de érzésre több. Multiplayert nem próbáltam vele ez igaz, csak a játék saját benchmarkját.Szerintem ott a cerka lesz a szűk keresztmetszet. Vagy az 5670. Vagy mindkettő???
Ezt az összehasonlítást találtam, 5670-5770 között. Bár ez az összehasonlítás, ahogy írják, csak a technikai specifikációk alapján számolt különbségek, nem pedig valós játékban mért értékek.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Mit szólnátok a holnapi vagy péntek esti napon egy multizáshoz?
Régen játszottunk már! Gyertek minél többen, hogy tele legyen a lobby! -
DigitXT
félisten
válasz polonic #4811 üzenetére
Én is péntekre szavazok, meg akarom még venni a Shibuya DLC-t.
Be tudjátok írni, hogy milyen DLC-k vannak, és mennyi pont?
(Tudom, hogy a Shibuya 400, de vannak még a Car Packok, meg
ilyesmik: azokhoz lőném akkor be, hogy mennyi pontot vegyek...)Szerk: oh, köszönöm, nem is néztem, hogy ott van minden infó!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz polonic #4815 üzenetére
Pontok beszerezve, este pálya, és autóavatás - egyelőre offline,
mert nem lesz sok időm, de pénteken remélem tudok jönni...Btw. a múlt heti S2000-es gyorsaságin miért nem küldött szinte
senki be időt? ittakaryra emlékszem, mert én is ilyen 2:46-okkal
kezdtem a dolgot: volt, hogy századra azonos időt mentem úgy,
hogy kint sem volt az óra. Aztán kicsit megnyomtam, erre eltűnt
mindenki a topikból. Gondoltam javítok rajta kicsit, de egyelőre
nem sikerült. De a Tupasentie-n sem, pedig abban is lenne mit...Szerk: viszont a videót már 50-en megnézték, ami ennyi idő alatt
nem is rossz... Szívesen tennék fel egy hasonló videót WR idővel
is, csak ugye ott a dilemma a vágás/nem vágás témakörében.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz DigitXT #4816 üzenetére
Itt jobb a Shibuya, mint a 2-ben.
Úgy értem, hogy itt jobban néz ki, jobban bejön a környezete.Nem tudom, hogy a többiek miért nem TT-znek.
Nálam ez az indok.Egyébként új hét van, a győztes sem választott pályákat. Mindjárt megint választani kéne.
De az egyik pálya legyen az, amit ittakary választott a múlt héten:
Trailblazer, Norway - Valeer Climb, Modern
A másikat meg válassza a győztes. Úgy tűnik, az te vagy.
Többiek! Gyertek TT-zni!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz polonic #4817 üzenetére
Este megnézem. A 7-8 mp javításra meg az a javaslatom,
hogy menj egyet egy kicsivel jobb ghost ellen, látni fogod,
hogy hol jobb. Ha megvered, akkor választhatsz megint
egy kicsivel jobb ghostot, és így tovább. Már ha magadtól
nem találsz még másodperceket a pályában. Én is ghost
nélkül kezdtem - abban a hitben voltam, hogy letiltottam a
WR ghostot, nem is volt kint az óra, erre látom, hogy hogy
elhúz a ghost, mondom: ennyire jó voltam korábban? How?Azt hittem a PB-m... Aztán rájöttem, hogy az a WR, és
kikapcsoltam a francba... Akkor mentem 2:46-okat. Utána
megnéztem Zoliwrc ~2:40-es ghostját, és láttam, hogy az
elején még egész jól tartja magát a ghostom (akkor látszik,
ha lemaradsz), tehát a végében maradt nagyon sok idő, és
valóban... Meg pl. abban a jobb 5-jobb 2 kombóban, ahol a
mostani körben is majdnem kicsúsztam - egy csomó ideig
ellenkormányzok, mire megvan az egyenes. Amikor láttam,
hogy a vége felé a nem aszfaltos részen mennyit be tudok
hozni, éreztem, hogy meglesz a 40-es idő, akkor írtam be
ezt. Aztán amikor már a WR ghostot kergettem rendesen,
nem is figyeltem a 2:40-es meg a PB-s ghostra, és csak a
legvégén néztem fel, hogy mennyire vannak már lemaradva
a kis térképen. Ha kicentized, nincs idő nézegetni - ez van. -
polonic
félisten
válasz DigitXT #4818 üzenetére
Megnézem majd, persze. Egyébként így kell javítani, igazad van. Csak én ghost nélkül szoktam menni, szinte mindig.
Ugyanaz a baj egyébként nálam is, amit belinkeltél.
Ezek hosszabb pályák nem jók, nem lehet konstans jól végigmenni az egész pályán.
Meg ebbe a körbe már én is részt veszek, ezt a trail pályát jól ismerem, pro tour-ban rengeteget mentem rajta.
Amúgy szerintem mehetett volna ez on-ba is. Hasznos, idevágó hsz, a tapasztalatoddal.
-
ruti
Közösségépítő
válasz DigitXT #4818 üzenetére
ugyanis próbáltam TT-t itt, és amikor megtaláltam a pálya első felében a ghost-ra tapadáshoz a beállításokat (a hídig), az a pálya 2. felében (a gyors részen) már kevés volt
természetesen manuális váltó, viszont billentyűzetről
kiváncsi vagyok, mennyivel mentetek jobbata hosszú pályák valóban gyilkosak TT szempontjából
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
ruti
Közösségépítő
Ndruu:
kétmagoson (E8400-em van) nem fullon, de gond nélkül játszható a 8 fős RX multi is (1680-ban)
a platformon belüli 2-4 mag közötti váltásnál mostanában ezzel a benchmarkkal "nyugtatom" meg magam, hogy nem éri megpedig nekem meg a BFC2 hálálná meg nagyon
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
DigitXT
félisten
Szerintem a Tupasentie-n még kevesebben mentek most...
Nekem még mindig ez a legjobb időm - pedig tudnék hozni rajta,
de ugye össze kéne rakni az egész karikát az meg nem könnyű.
Amúgy asszem Zoliwrc a legjobb a PH-ról ezen a pályán ennyivel.
Billentyűzettel sem lehet túl könnyű, én pl. Xbox360 kontrollerrel
tolom, az már legalább analóg, de persze a legjobb tuti egy FFB
kormánnyal lenne (G25/G27), de az nekem nincs - egyelőre...[ Szerkesztve ]
-
ruti
Közösségépítő
válasz DigitXT #4823 üzenetére
Zoliwrc július óta nem javult volna
a Tiéd is elég elérhetetlennek tűnik, én valahol 2:32-nél kifulladtamvan nekem is egy f@sza analóg(-digit kombó) kontrollerem, de a kézi váltás + gáz/fék egy kézzel nem megy
megtanuljam, vagy gyűjtsek kormányra?
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
DigitXT
félisten
Szerintem nem akart: azt írta, hogy elérte a célt. Mellesleg
eléggé magasra is tette a lécet - gondolom ezért volt annyi
elég neki. De ha valaki megdöntené az idejét, javítana.---
2:32 az jó kezdésnek, aztán ha lemész 2:28-ig, már jó vagy.
Onnantól kezd a dolog nehezedni szerintem. Olyannyira,
hogy már 2:28-ról is csináltam vidit, mert jó időnek érzetem.
Teszem hozzá, hogy Hardcore Mode-ban: belső nézet, stb.
Utána kezdtem el én is motorháztető nézetből vezetgetni...
Mondjuk arra már nem emlékszem, hogy ez a 2 mp faragás
még belső nézetes volt-e, de még lehet, hogy éppen igen.Ja és még valami: az itt linkelt fail mixek nem biztos, hogy
az összes borulásomat tartalmazzák, márpedig végignézni
is hosszú őket (~14 perc!), nemhogy még végig is csinálni.
Szóval pár órát én is beletoltam ebbe a TT-be - a jó időért...---
A kontrollert belinkelhetnéd milyen, akkor tudnék véleményt
mondani, hogy érdemes-e vele foglalkozni... Miért kéne egy
kézzel vezetni amúgy? Jah, kormánnyal a legjobb, bár tény,
hogy a DiRT3 sem szimulátor, sőt talán még rosszabbul is
vezethető, mint az elődje, de mikor már tizedeket hajszolsz,
egy (korrekt) FFB visszajelzés is nagy segítség lehet, hogy
ne csússz meg. De azért automatikusan a kormánytól nem
lesz valaki sokkal jobb, arra is rá kell érezni, mint mindenre.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz DigitXT #4825 üzenetére
Láttam a videóidon és olvastam is, hogy motorháztető nézetből játszol.
Arról mi a véleményed, hogy a nézet, amiben játszunk, számít-e a gyorsaságnál?
Ét a távolabbi hátsó nézetből játszom. Ha átraknám belső nézetbe vagy motorháztető nézetébe, akkor lehetne javulni valamennyit szerinted?
-
ruti
Közösségépítő
válasz DigitXT #4825 üzenetére
bal oldali analóggal kormányzok, jobb kézre marad a váltás meg a gáz-fék (4-1 gombbal shiftelek, elölgombok a gáz-fék, de próbáltam fordítva is)
...illetve csak szenvedek, hogy megszokjam
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
DigitXT
félisten
válasz polonic #4826 üzenetére
Rengeteget számít. Én külsőből végig sem tudnék menni a pályán.
Szerintem ez nem az a játék, amiben a külső nézetnek sok értelme van.
Ebben sokkal viccesebb használni. De ez nem is a sebességről szól.Nekem amúgy a személyes kedvencem a rendes belső nézet* a legelső
rész óta, csak az üveg koccanások miatti pókhálósodása, meg az újabb
részekben megjelenő egyéb effektek miatt ez időben hátrányt jelent(ett).
Szóval átálltam én is a motorháztető nézetre. Amiben a legtöbbet látsz,
elvileg az a leggyorsabb, csak meg kell szokni az autót onnan érezni.*: ebben a videóban (ez csak replay ugye) szépen fogtam magam, és
beültem az autóba: kikapcsoltam a HUD-ot, és végigtoltam a pályát...
Az egyik legélvezetesebb futam volt. Még achievementet is adott rá.
Lehet, hogy nem a leggyorsabb kör volt, de hát ez nem is TT volt.
Sőt, a gépi ellenfelek sem a legnehezebb fokozaton voltak, hiszen elég
sokat lehagytam, mire beértem a célba. Vagy itt egy Hardcore Pro Tour
élő felvétele, ahol szintén (két) achievementet zsebeltem be, és szintén
eléggé élvezhető verseny volt. -
DigitXT
félisten
Ez egy teljesen normális gamepad ránézésre, két analóg karral.
Javaslatom: bal kéz hüvelykujjra belőtt gáz-fék (fel-le irányra),
jobb kéz hüvelykujjára belőtt kormányzás (balra-jobbra, hehe) s
végül a váltás az első gombokkal, mutatóujjakkal, nálam a jobb
a fel, bal a le, ahogy egy kormányon a pillangóváltó elrendezés.
Több gomb nem is nagyon kell menet közben - esetleg kézifék.
Szerk: van olyan játék, ahol van "nitró", ott ezt értelemszerűen
a kézifékkel ellentétes oldalra érdemes konfigolni, máris ki van
használva az összes első gomb. (Vagy pl. az F1-ben a KERS,
a másik oldalra meg a DRS.) Megszokás kérdése csak, és kb.
minden játék elvezethető gamepaddel. Persze mint mondottam
volt kormánnyal az igazi, de nem magában a kormánytól gyors,
aki gyors, valamint azért vannak a kormánynak hátrányai is. Az
árán kívül a helyigénye, a zajossága, meg még hasonlovak...Amúgy nem látom jól a manuáljában, de - az "5-8" gombok azok
rendesen külön gombok? Szóval nem véletlenül az 1-2-re vannak
mappelve? Úgy értem, ugye nem ugyanannak értelmezi a játék a
2 ellentétes oldali hátsó gombot, ugye? Csak mert 1+2 a feliratuk.[ Szerkesztve ]
-
ruti
Közösségépítő
válasz DigitXT #4829 üzenetére
köszi, ennek a kétkezes kormányváltós shiftelésnek adok még egy esélyt
a bal kezes 8 irányú gomb állítható analóg és digitális módba
(a kis joy-ok egyébként használhatatlanok versenyzésre - még ReVolt-ra se azt használom )az elölgombok 2x2=4 különbözőek, ezzel nem lesz gond
ja, egy gomb kell még horn-olni is
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
DigitXT
félisten
a kis joy-ok egyébként használhatatlanok versenyzésre
Akkor lehet, hogy ebben elmarad a jobb gamepad-ektől: én
csak ránézésre mondom, hogy olyan, mintha az lenne...
Btw. vannak a Loginak elég jó cuccai, viszonylag olcsón.
(Ha esetleg ezzel a Genius-szal nem menne a dolog - egy
próbát az is megér. Még mindig olcsóbb, mint a kormány.) -
ruti
Közösségépítő
válasz polonic #4826 üzenetére
saját tapasztalat, hogy bizony jobbat lehet menni a belső nézetből, és még jobbat motorháztetőből
CMR(1) és CMR2 -ben annak idején maximális pályaismerettel (álmomból fölkeltem...) rendelkeztünk haverommal, és bizony ő bentről ment, én kívülről, és láttam a különbséget
amit kintről nézve nem levágós legjobb belső ívnek látsz, az bőven beljebb vehető bent ülvea pálya ismeretén felül a kocsi hátulját, és mozgását is nagyon kell érezni,
ez ugye a szűk pályán hátrány, ahol pl. hófal van, illetve csúszós úton (pl. jégen)
ezeken a helyeken ugyanolyan tudásnál a külső nézet a nyerőSession Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
ruti
Közösségépítő
válasz DigitXT #4831 üzenetére
igazából ez olyan dolog, hogy a fiatalabbak konzolon nőttek fel, simán FPS-eznek gamepad-dal, nekem meg nem áll kézre a kis joy, kényelmetlenebb, mint a 8irányú
pont így van az ASDW vs. kurzor nyilakkal: ahogy megfigyeltem, az én korosztályom képtelen átállni az ASD és környékére, mások meg ott kezdtek FPS-ezni, nekik ez a természetes
biztos (mindenben) jobb a Logitech, ezért szeretnék majd egy DFGT-t kezdetnek, ha látom, hogy az asszony nem húzza a fejemre a 28-as kormányt
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
ForRedGlory
félisten
.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hát FPS-ezni sosem FPS-eznék gamapad-del...!
De a nyolcirányút sem szoktam meg soha...* Annak
idején még ez volt a "menő", de már akkor is jobban
ment a Lotus Esprit Turbo Challenge a nagybátyám
által összehegesztett kézreálló gombos irányítással.
Az gyakorlatilag megfelelt a mai billes irányításnak...Sokáig én is billel toltam a PC-s játékokat - mert nem
volt más... Aztán vettem egy joy-t, amivel az analóg
íveket remekül lehetett tartani - pl. a RAC rallyban...
Végül 2002-ben nagy beruházás és komoly előrelépés
volt egy Wingman Formula Force GP. Mekkora feeling
volt azzal végigvinni az NFS Porsche Unleashed-et!
Szerk: a történeti hűség kedvéért: az egyetlen szimes
tulajdonságokkal is felruházott NFS, az egyik legjobb!Aztán 2005 táján vettem az első gamepad-emet, nem
autós játékokhoz - hanem TPS-hez (PoP sorozat pl.):
nagyon jó volt arra! De rögtön rájöttem, hogy NFS-ezni
is kiváló - NFSU2 hogy szerettem vele tolni!** Később
lett belőle vezeték nélküli verzió: gyakorlatilag minden
autós játék jól játszható vele. (Kivéve, ami szimulátor
(pl. LFS), ill. ezek közül kivéve, ami ugyan szimulátor,
de mégis játszható vele (GTR2)). Összességében én
praktikussági okokból maradtam gamepad-nél, pedig
volt egy G25-öm is vagy két évig: alig játszottam vele.
(Ennek ellenére terveztem, hogy G27-re cserélem, de
egyelőre úgy alakult, hogy másra kellett a "zseton"...)*: mert gyakorlatilag sosem használtam. Sportjátékok
mellé "ajánlják": talán anno volt is olyan amiben bevált
(pl. FIFA), de amióta azok is jobban mennek az analóg
karokkal, nincs teteje 8 irányra leszűkíteni a mozgást.**: nem is voltam rossz, pl. a belső nézetes driftben.
Kormánnyal is próbáltam amúgy az NFSU-t, de ahhoz
az nagyjából felesleges, pláne, hogy az irányíthatóság
egyre rosszabb és rosszabb lett a sorozat új részeivel.
Szerk: illetve igazi belső nézet sincs bennük régóta.FPS-re még egy mondat erejéig visszatérve: az ASDW
egérrel a legjobb (most), a kurzornyíl a Doom1-ben volt
jó: nem volt más... Összehasonlíthatatlanul szabadabb
a mozgás az egeret használva: finomabb a célzás, stb.[ Szerkesztve ]
-
ruti
Közösségépítő
válasz DigitXT #4836 üzenetére
totálisan of topic:
én már a joystick-oban is a "kétkezest" szerettem, Pistop2-ben egyik kezemmel csak a különálló gáz gombot nyomtam, mert a karon lévő gombra rágörcsölt a kormányzó kezemna jó, Wizard of Wor-ban kellett a felső tűzgomb, én itt kezdtem a multit joy-al
az NFSPU valóban a sorozat legjobbja, a legnagyobb az a hátsókerék hajtás, meg az a naplemente a tengerparton...
mekkorákat nyomtunk LAN-on, és persze mindig az utolsó kanyarban forogtunk meg...FPS:
wolf, doom: csak nyilak
duke: fel és le kellett nézni! mekkora!!! pgup+pgdn -al kezdtem fel/le nézelődni, sőt célozni
és aztán lőn egér...quake(1)-ben sikerült megtanulni egerezni, mert különben szétszedtek a haverok
aztán visszafelé a doom II-ben kamatoztattam mindezt immár multitbanSession Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
-
DigitXT
félisten
Jaja, mennyit toltuk ezt is anno. (Az a vicc, hogy ma már a telefonomon is
fut egy emulátor, abban is lehet tolni - igaz, ott nem multiban, sajna -, meg
apukámmal nemrég leültünk a 32-es LCD elé -> laptopról, emulátorral...)Anno nagyon nem szerettem az FPS-t - nem is voltam benne jó. Wolfot pl.
nem is igen játszottam, inkább a Doom. Igen, a nézelődés is macerás volt,
már amikor már egyáltalán lehetett. A Doom2 nagy sláger volt bizony.
(IDDQD!) Voltak ilyen Star Wars-os FPS-ek: azt szerettem. (LAPOSTAL?)
Meg mondjuk a "modernebbek" közül az UT2004-et, az UT3-at játszottam,
valamint Far Cry, Crysis. (Far Cry 2-t, Cryostasis-t csak elkezdtem, LOL.)
CoD sorozatot istenítették haverok: egyet végigtoltam: annyira nem jött be.
A Mirror's Edge volt még jópofa - de az nem kimondottan klasszikus FPS.Szerk: ha már autós téma, akkor említsünk magyarokat is - nagyot szólt
a Terep2, valamint az abból később kifejlesztett 1nsane. Illetve tök más
vonulat, de szintén szerethető volt a Cross Racing Championship.Lényeg a lényeg: az analóg gamepad két kézzel rendesen használva egy
kiváló eszköz TPS játékokhoz (Tomb Raider, Prince of Persia, Assassin's
Creed), de árkád autóversenyzésben is remekel* (NFS-ek, DiRT sorozat),
és persze kiváló választás sportjátékok esetén is (pl. FIFA99-2012). Amire
nem jó, az az FPS (Far Cry, Crysis, stb.). Meg mondjuk a golf (PGA Tour).*: mármint teljesen jól használható: lásd a kormányosokkal közel azonos
időkre képes vele az ember egy kis gyakorlással - ez több, mint elegendő.Ha valami oknál fogva neked mégsem jön be, az nem feltétlen baj... Simán
lehet, hogy a DFGT-vel sokkal jobb leszel, mint gamepad-del valaha lennél.
(A kormányt meg kell venni, tudni kell hova tenni, több idő fel/leszerelgetni,
és nem árt, ha a gép nem a hálószobában van, ha este akarsz játszani.)ForRedGlory: a navigátorra gondolsz? Nekem is nagy kedvencem...
(Egy kicsit meg kellett vágni az eredetit, hogy passzoljon, persze nem
sikerült tökéletesre, de ettől függetlenül nagyon bírom a végeredményt!)[ Szerkesztve ]
-
ledgeri
nagyúr
válasz DigitXT #4828 üzenetére
,,De ez nem is a sebességről szól."-az időről ~gyorsaságról... mint a dirtek is
-uccsó link: visszaváltásnál picit gyilkolod a motort nem?
_____________________________________________szép kis múltidézés volt a fenti és itt térnék ki arra, hogy nekem is, mint mindenkinek át kéne állni arra, hogy ,,előbbi" mert beállítható a listázás formája 8időmen növekvő, vagy csökkenő párbeszéd... kellemes olvasni ...
______________
esti multi : 90% jövök!![ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
DigitXT
félisten
válasz ledgeri #4841 üzenetére
Na igen, de itt nem egy "pályán" kell az autót vezetni, hanem
különböző trükkös akadályokon kell átmenni, jellemzően egy
pótos nyergesvontatóval (LOL), s abban elég nagy segítséget
jelent, ha kívülről meg tudod nézni, mi, merre hány méter...
Van amúgy egy HARD mód is, amikor csak belső nézeteket
használhatod, pl. kinézhetsz hátra az ablakon, ill. láthatod a
tükröket, meg minden, de ennyi. Na, pl. a dupla póttal tolatni
az külön művészet. Szerintem a DiRT nem pont erről szól.ON: lehet, de kibírja. Mivel a fék eléggé szarul adagolható a
gamepad-del, ezért sokszor jobb csak visszadobálni egyet-
kettőt a sebváltón, aztán meg is van a kanyar ahogy kell. -
ledgeri
nagyúr
válasz DigitXT #4842 üzenetére
1. tudom próbáltam....de nem biztos, hogy ezért fizetnék...
2. nekem csak az lfs tapasztalat miatt volt necces ezt csinálni (ott kinyirtam párszor poénból a motor-kuplung egységet végsebességnél 1-esbe váltással...(be se értem a boxba...)
********************For all: normális vagy DLC-s menet a esti?
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
DigitXT
félisten
válasz ledgeri #4843 üzenetére
Nem tudom hol láttál olyat, hogy végsebességnél 1-esbe váltottam.
(Azért szoktam fékezni is, és egyet-kettőt pakolok vissza: érzésre.)Szerk: nameg aztán olyan messzi van a DiRT3 az LFS S2-től, mint az
a bizonyos Makó vitéz... (LFS-ezni kifejezetten nem lehet gampad-del.
Ellenben röhej, de anno egér+billel egész jól lehetett tolni. Annál azért
hatványozottan igaz, hogy kormánnyal az igazi. Sőt kuplung+váltóval.)Szerk: tőlem lehet DLC, most (tegnap) vásároltam be mindenből. Ez a
pár új verseny a (Shibuya) jó pofa volt, csak egy kicsit kevés... Nem is
tudom, hogy a DiRT2-ben hogyan sikerült annyira megunni a pályát: az
tuti, hogy nem csak ennyi futam volt rajta a DiRT Tourban, mint itt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Egyáltalán mikorra tervezitek a multi mókát?
-
ledgeri
nagyúr
válasz DigitXT #4844 üzenetére
értelmezd a mondatom, miután elolvastad újból (végsebességnél 1-esbe )
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
DigitXT
félisten
válasz ledgeri #4846 üzenetére
Én értettem mit írtál: az LFS-ben le lehet gyilkolni a kuplungot,
ellenben a DiRT3-ban még csak kuplung sincs + szekvenciális
váltóval nem is tudom mondjuk ~200-as tempónál 1-esbe dobni.
(Szóval amit most írsz, azt nem értem, de szerintem hagyjuk.)Anno amúgy az NFS:HS-ben csináltam ezt, hogy amortizáltam
kicsit a gépet, mert kíváncsi voltam (pl.) a hangjára: durrogott is
szépen, mint a cirkuszi bohócok autója. Amúgy lehet, hogy ki
lehet nyírni a motort a DiRT3-ban is esztelen visszaváltásokkal:
ezt még nem próbáltam: majd ha sikerült, beszámolok róla...[ Szerkesztve ]
-
ledgeri
nagyúr
válasz DigitXT #4847 üzenetére
nem agresszióból , de nem hagyom
,,nekem csak az lfs tapasztalat miatt volt necces ezt csinálni (ott kinyirtam párszor poénból a motor-kuplung egységet végsebességnél 1-esbe váltással...(be se értem a boxba...)"(OFF)(/OFF)
_______________________________
csak most vettem észre, hogy normál zárójelet is adott be a rios ....
a multi meg kezdődhetne1950-kor...[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
DigitXT
félisten
válasz ledgeri #4848 üzenetére
Eddig is értettem, hogy a saját tapasztalatodat írod az LFS-ből,
de ennek semmi köze ahhoz, hogy hamarabb váltok-e vissza a
DiRT3-ban néha-néha... Mint írtam volt: egyrészről nem olyan
visszaváltás, másrészről nem ugyanaz a 2 játék... Egyelőre én
nem tapasztaltam azt, hogy necces lenne itt*: ha szerzek ilyen
tapasztalatot, azt megírom. (Mintha az utolsó Shibuya futamon
"besárgult" volna a motor, de lehet, hogy csak koccanástól, uis
egyszer beleálltam a falba - ennek ellenére simán nyertem 3-as
gépek ellen. De amúgy előjött a WR bug is, ezért, ha már ment
a FRAPS, fel is vettem -> visszanézem, mikor váltott sárgára...)Egy mondat erejéig visszatérve az LFS-re: ott pl. nem is kellett
ahhoz összevissza váltogatni, hogy elfüstöld mondjuk az F1-es
gép kuplungját. Egy rossz mozdulat, és onnantól már csúszott.*: ugyanis ezt kérdezted eredetileg (és erre válaszoltam, azt amit).
"visszaváltásnál picit gyilkolod a motort nem?" -> "lehet, de kibírja" -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #4849 üzenetére
Látszólag nem ütközéskor sárgult be: lehet, hogy nem szereti
az agresszív visszaváltásokat, és a "bőgetést". De mivel olyan
rally szakaszok nincsenek, ahol közben szerelgetni kellene, s
ez a jelenség gyakorlatilag csak hosszú rallycross versenyen
jött elő, nem hiszem, hogy nagyot kockáztatok: majd figyelek.Szerk: közben rájöttem amúgy, mit nem értettél. (Az iróniát?)
A fogatlan smiley-val és a költői kérdéssel azt fejeztem ki, hogy
én bőven nem csináltam olyat, hogy pl. végsebességnél 1-esbe
váltottam, így nem érdemes aggódni ennek esetleges hatásain.
Bizonyára lennének, hiszen láttam már motor ikont sárgulni...[ Szerkesztve ]