- Milyen széket vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- OLED TV topic
- Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
ma Merőben szokatlan lenne, ha a Samsung nem Qualcomm vagy Exynos szettet használna a prémium termékvonalon, de a Geekbench szerint mégis ez lehet a helyzet a Tab S10+ esetében.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A játék 2011. május 24-én jelent meg pc-re, xbox 360-ra és playstation 3-ra.
A játékot a már jól ismert EGO motor hajtja, pc-n DirectX 11-gyel.
A játékban immár szerepel az időjárás (eső, hó és köd - ez csak a monte carloi rally pályákon) és éjszakai versenyek is.
Új menürendszer található a játékban.
A játékban megjelent a HardCore mód. A versenytípusoknál több info található.
A DiRT 2-höz képest itt most nem pénzért kapjuk az autókat, hanem, ahogy haladunk előre a single playerben, úgy érhető el egyre több csapat ajánlata és ezáltal az autók.
A visszajátszás videói közvetlenül a játékból feltölthetők YouTube-ra.
Rengeteg autótípust vonultat fel a játék, köztük a B kategóriás rally járgányokat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
adam_
senior tag
Igaz egy ASUS K50IN jelzésű laptoppal futtatom a Dirt3-at, nagyon alacsony felbontáson, medium-low grafika beállításokkal, és így egy 15 percig tökéletes fut, akadásmentese, aztán elkezd akadozni, képkockánként változik a kép, ha újraindítom a játékot, megjavul. Mi lehet a baj, túlterhelődik a gép? Mert tényleg 15 percig élvezhető a játék, utána elkezd nagyon akadozni.