Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alef

    csendes tag

    Én felhívtam a 1272-t egy félórája (10 perc csöngetés után vették fel). Kiderült, hogy ORSZÁGOS a probléma, és "már dolgoznak rajta". Hogy mikor lesz kész, nem tudják, de közölte az operátor, hogy a jogszabály szerint 72 órájuk van a javításra... De ha panaszbejelentést teszek, akkor a hiba elhárításának pillanatában küldenek erről egy sms-t. Akarok-e panaszbejelentést tenni, kérdezte. Én visszakérdeztem, hogy szerinte mi a sz.r-ért hívtam fel őket, ha nem ezért?! És megkérdeztem, hogy mi lenne, ha - mivel országos hiba van már reggel 8 óra óta - mi lenne, ha kiírnák a honlapra? Ők is jobban járnának, nem kéne a sok bejelentőt fogadniuk. Vagy ez rossz hírét keltené a cégnek (ami most már a Voda, azaz tulajdonképpen a 4iG)?! Na erre nem tudott mit mondani... Én meg szívom a fogam, mert telefonon rendeltem, 15 óráig kell telefonon visszaigazolnom az átvételkor applikációban, különben törlik, és csak imádkozom, hogy addigra meglegyen. És visszasírom Teszári Zoltánt, meg az általa gründolt régi DIGI-t. :-(
    Én maradok DIGI-s mindezek ellenére, még a dupla árra emeléssel is sokkal olcsóbb, mint az (egymással kartellező) Voda-Telekom-Yettel hármas.

Új hozzászólás Aktív témák