Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Narxis

    nagyúr

    Tisztelt Előfizetőnk!
    Az Ön által bejelentett hiba kapcsán távolról ellenőriztük a kapcsolatát, eszközeinek paramétereit, és rendszerünkben hibát nem
    állapítottunk meg.
    Amennyiben ellenőrizte számítógépét, saját magánhálózatát, és hibát nem talált, egy laptopos vizsgálatot tudunk felajánlani Önnek.
    Szerelő kollégánk a helyszínen, a saját laptopjával csatlakozva az Ön végpontjára teszteli a kapcsolatot, méréseket végez. Amennyiben
    a hibajelenség tapasztalható, díjmentesen elhárítja azt, amennyiben viszont a kapcsolatot rendben találja, hibát szolgáltatói oldalról
    nem tud megállapítani, akkor a kiszállási költséget (5.500.-Ft) a következő havi számlán felszámolják Önnek.

    Érdemes kihívni a szerelőt, hogy cserélje a modemet vagy ő is le fog koptatni, hogy nincs semmi baj? Milyen modemet osztogatnak manapság?

    Thanos was right.

Új hozzászólás Aktív témák