Hirdetés

Aktív témák

  • Loha

    veterán

    válasz brd #920 üzenetére

    A pingelősdivel az a helyzet, hogyha csomagveszteség van, az szolgáltatáskiesés, egyrészt.

    Ez így egyértelmű, csak ezzel nehéz kezdeni bármit is. Pl kijönnek a HDSNET-es szakik, aztán bevizsgálják. Éppen akkor minden fasza, ezért a szolgáltatás tökéletes, kiküldik a hivatalos papírt, aztán ennyi. Mutagathatod nekik a ping statisztikádat, arra azt mondanak ami jólesik. Szóval egyértelmű amit mondasz, de attól még ezzel nagyon ehéz bármit is kezdeni, amíg szolgáltatónak nem érdeke a maradéktalanul elégedett ügyfél.

    HDSNET helyére csak akkor jöhetne más ha az EMKTV is becsődölne. Ha pedig ez megtörnénne, akkor elég sok idő lenne, mire vki a helyére állna, akinek szintén semmi konkurenciája nem lenne kábelnet terén, szóval nem vagyok benne biztos, hogy sokkal jobb lenne.

    Másrészt, ha emiatt nem lehet kihasználni az idő nagy részében a fizetett sávszélességet, az pedig minimum a vásárló megtévesztése.
    A sávszélesség ami az én szerződésemben van legalábbis az a maximálisat jelenti, tehát a netnek pár alkalommal képesnek kell lennie ezt biztosítani. Az én esetemben pont azt lehetett megfoni, hogy amikor feleztek, akkor a net a hónap egy napján sem lett volna képes a maximális sebességet teljesíteni.

    Garantált rendelkezésre állást is vállal a HDSNET? Én nem emlékszem ilyenre, esetleg az üzleti csomagoknál. Közben nézem és tényleg van már az új ÁSZF-ben de jó bonyolultan megfogalmazva :)

    Ez érdekes:
    Bithiba arány hozzáférési vonalanként
    A hibásan átvitt bitek számának aránya az átvitt összes bitek számához képest
    maximum: 10-4
    célérték: 10-5
    Ha jól számolom, ezt max. 1% packet loss

Aktív témák