Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Orlin #13004 üzenetére

    De ott volt annak a mondatnak a másik fele is. A kereskedelmi tévézésben pont ez a lényeg. Minden csatornának van értéke, mégpedig kétféle, a hirdetők részéről, és az előfizetők részéről. Vannak töltelékcsatornák is, de itt ugye a cég saját csatornáiról van szó, mondhatni a zászlóshajókról...
    A digi az előző alkalommal három évre több, mint 7 milliárd forintot fizetett ki a bl meccsek sugárzási jogaiért, ha most csak ugyanennyit szánt rá, és nem nyert, valamint nem tud a bl meccsekhez hasonló kaliberű, vagy szélesebb érdeklődést kiváltó közvetítési jogokat venni, akkor bizony lehet, hogy előfizetőt is, és hirdetőt is veszít, holott 201-ben ( a válság kellős közepén) azt a 7 milliárdot is azért fizette ki, hogy a többszörösét kapja vissza előfizetési díj és hirdetési díj formájában is. Amikor azt írom, hogy perpill értéktelen, akkor először is arról beszélünk, hogy a hír ma 15 órakor jelent meg, tehát minden hirdető, és sok sok előfizető is elgondolkodott azon, mi volt eddig, és mi lesz ezután, a nagyobb pénzt persze az utóbbiak hozzák, ott nagyon fontos, hogy mit teszel az asztalra, komoly elvárások vannak. Nincs BL, nincs hirdetés, huss, évi 1 milliárd... A motogp-ről tök felesleges ma beszélgetni, mert akárhogy nézem, több, mint egy hónap múlva lesz az első futam, attól még perpill értéktelen a csatorna, azok a nagy hirdetők, akik a motogp miatt szerződtek, addig csendben vannak, akik meg a bl alatt hirdettek, azok szintén nem a legalja, de hogy a motogp-s hirdetők még egy hónapig nem hoznak pénzt, az tuti....
    Vagy invesztálniuk kell minőségi sportközvetítésbe, vagy a tányéros szolgáltatásoknál eddig fennálló nagyon előnyös helyzet ugrik, eddig ott volt a BL, míg ezt nem lehetett nézni sem a t-sat, sem a upc direct, és még a régi hello hd- jelenlegi austriasat előfizetőknek sem, (ott ugyan volt digisport, de a 2-es az SD ben ment, és megy most is, akkor már inkább a digi) tehát aki csak erre volt kíváncsi, és a tévé önmagában nem különösebben érdekelte, annak fontos volt hogy a digi legyen bekötve, innentől viszont BL kérdés kilőve, a sport 1- sport2 meg van máshol is. Aki ezért fizetett elő, nem másért, az most eldönti, hogy maradjon-e, de mivel a jelenlegi dht előfizetői számok is azt mutatják, hogy csökkennek a számok, szerintem a következő hónapokban 10 ezer előfizetőnél többet fognak veszíteni.
    És hogy miért? Ott van hárommal arrébb, egy előfizető már ugrott, a többi csati mindegy, a digisporton ment a BL. Épp 2014 novemberi számokat találtam, akkor a digi -3740 előfizető, a upc +3700. Ne kérdezd meg, miért, én se tudom, de majd pár hónap múlva láthatod az áprilisi- májusi adatokat is. Ha a zászlóshajókat kilövik, mi marad? Lehet jövő hétre, vagy áprilisra élesedik a B terv, mert tuti volt ilyen, de hogy az szól-e akkorát, mint a BL, nem tudom.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák