- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
- Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
- Apple notebookok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
gp A készülő update többe között offline módot is elhoz azok számára akik még mindig kitartanak a játék mellett.
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ChME
tag
válasz schwartz #59941 üzenetére
Csak a tisztán látás végett, mert a 'leszólta a kasztomat ezért jól megmondom neki' sárdobálás nem érdekel, itt az wizem. Nem értem, hogy ennyi hónappal RoS megjelenés után miért nem egyértelmű mindenkinek, hogy ég és föld a különbség az armory/diabloprogress számok és az in-game számok között. A fenti esetben ami diabloprogressen 6,9 millió, az a játékban vagy 14,9 millió, de amikor kb. 12,9 millió volt, az is bőven elég volt T6-on csapatban arra, hogy csak nagyon ritkán haljak.
TL;DR: ne keverjük az armory alapú számokat a játékban lévőkkel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen