Hirdetés

Aktív témák

  • Bazzzs

    senior tag

    Olvasgattam a hozzászólásokat, és arra jutottam, hogy az új skillrendszernél egy fontos tényezőt nem vesztek figyelembe. Normál fokozaton biztos elég lesz csak úgy összeválogatni a hat skillt, hogy kinek milyen játékstílus fekszik, azonban későbbi nehézségi fokozatokon szerintem elő fog jönni a rendszer komplexitása. Ha megnézitek, akkor rengeteg skillnél van alapból olyan tulajdonság, hogy a használat után X másodpercig nagyobb lesz Y százalékkal a sebzésünk, a kitérés esélye a támadások elől, vagy kevesebb a szörnyek sebzése stb. Ugyanilyen hatásokat tudnak a rúnák is, valamint a passzív skillek is. Én ebből arra következtetek, hogy Inferno szinten már komolyan át kell majd gondolni és kiszámolni, hogy a karakterünkkel a magas dodge érték felé, vagy a magas védelem felé stb. megyünk-e el, valamint át kell majd gondolni mellette, hogy miből engedjünk és mennyit, hogy az egyensúly a sebzés, a védekezés, és az energiafelhasználás között azért valamennyire megmaradjon.

    Biztos lesznek majd itt a fórumon is olyan buildekkel kapcsolatos számolgatások, hogy ezt meg azt a skillt és geart használva például, hogyan stackelhető fel egymásra hatalmas mennyiségű dodge úgy, hogy közben azért ütni is tudjunk, vagy védelmünk is maradjon. Továbbá bejön majd Inferno nehézségen a Nephalem Valor rendszer is, ami azt jelenti, hogy a gold find és a magic find értéke egy-egy champion vagy elite szörnycsoport legyőzése után meg fog nőni, a skillek cserélgetésével vagy kilépéssel viszont vissza fog állni alapértékre, azaz törekedni kell majd arra, hogy ne váltogassuk a skilleket.

    Ezeket a gondolatokat csak azért írtam le, mert szerintem jóval összetetebb ez a rendszer, mint ahogyan elsőre kinéz. Úgy érzem, hogy jó lesz ez nagyon :K

    [ Szerkesztve ]

    Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596

Aktív témák