- Melyik tápegységet vegyem?
- Micro Four Thirds
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Computex 2024: Új utakra lép a Fractal
- Hobby elektronika
- Kedvező árú Huawei tablet érkezett
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: Új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is elénk álltak a svédek.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
tag
Talán megvan a hiba oka: ha megsemmisül egy játékegység, akkor lép ki a program - legalábbis úgy látom.
A játékobjektumok példányainak van egy letezik boolean típusú tulajdonsága, ami false lesz, ha megsemmisül. Ezt mindig ellenőrzöm, hogy true vagy false, bármikor szóba kerül egy objektum.
Amikor ciklussal végigmegyek a példányokon, ellenőrzöm, hogy létezik-e, ha meg nem, akkor jön a FreeAndNil (vagy a Delete, de azzal sem jó). Ha meg létezik, akkor jöhetnek vele a műveletek.
De ilyen ciklusok nemcsak a pályafrissítés eljárásban, hanem sok másban is vannak velük, pl. a FormPaint-ben. De mindig leellenőrzöm, hogy létezik-e, ha műveletet végzek velük.
Akkor ez most nem jó megoldás a példányok kezelésére, törlésére? Lehet, hogy a dinamikus tömb kezelése nem jó, ami tartalmazza őket? Vagy hogy kell ezt csinálni szabályosan?
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Tőzsde és gazdaság
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- EA Sports WRC '23
- Politika
- Micro Four Thirds
- Okos Otthon / Smart Home
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Építő/felújító topik
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen