Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomi_78

    tag

    Talán megvan a hiba oka: ha megsemmisül egy játékegység, akkor lép ki a program - legalábbis úgy látom.
    A játékobjektumok példányainak van egy letezik boolean típusú tulajdonsága, ami false lesz, ha megsemmisül. Ezt mindig ellenőrzöm, hogy true vagy false, bármikor szóba kerül egy objektum.
    Amikor ciklussal végigmegyek a példányokon, ellenőrzöm, hogy létezik-e, ha meg nem, akkor jön a FreeAndNil (vagy a Delete, de azzal sem jó). Ha meg létezik, akkor jöhetnek vele a műveletek.
    De ilyen ciklusok nemcsak a pályafrissítés eljárásban, hanem sok másban is vannak velük, pl. a FormPaint-ben. De mindig leellenőrzöm, hogy létezik-e, ha műveletet végzek velük.
    Akkor ez most nem jó megoldás a példányok kezelésére, törlésére? Lehet, hogy a dinamikus tömb kezelése nem jó, ami tartalmazza őket? Vagy hogy kell ezt csinálni szabályosan?

Új hozzászólás Aktív témák