Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xanadublog

    csendes tag

    válasz Kobe #20564 üzenetére

    Jól látod, a Dellekhez nem is kell garanciapapír, sem számla. A service tag-ből kiderül minden, ha szervizbe viszed, bepittyentik az express code-ot, és kiírja a képernyőre a nyilvános információkat. A nem nyilvános információk a Supportnál megvannak, egy másik adatbázisban, mint korábbi hibabejelentések, eredeti tulajdonos, lopottként bejelentés, stb.
    A szerelő maximum a BIOS-ban megnézheti a service tag-et, hogy nem kamu-e a matrica. Más nem kell, hogy érdekelje, a Dell bízta meg a javítással, ők fizetik a kiszállást, szerelést, adják a szükséges alkatrészeket (nem garasoskodnak, inkább kicserélnek jó alkatrészeket is, mintsem még egyszer ki kelljen jönni), sőt, az akkut a garancia lejárta után 3 hónapig még cserélik, ami szintén nem divat ebben a balkáni csárdásköztársaságban. :)

    xanadublog.bplaced.net

  • dellkereső

    csendes tag

    válasz Kobe #20564 üzenetére

    Milyen nincs? Hogy a kereskedő esetleg mást mond, mint a Dell? Miért ne lehetne ilyen?
    Egyébként a legtöbb normális gyártónál tojnak a garanciapapírra ugyanúgy, ahogy elmondásotok szerint a Dellnél is. Ott a számítógépes rendszerben a gép - 2011-ben ezt el is várom.
    A papír az nekem kell, hogy ha vitám van a céggel - mert mondjuk úgy járok velük, mint a vízművekkel (kissé elírták a vízóra állását :-D) - akkor legyen nyoma nálam is, hogy pl. javítva volt a gép. Lenovoéknál pl. ott a munkalap, amit el kell tenni, ha javítva volt a gép.

    Nem tudom, miért olyan nehéz felfogni, hogy rengeteg negatív tapasztalat után már óvatosabb az ember...

    A gyengébbek kedvéért: nem gyanúsítom semmivel sem a Dell-t, sem a szerződött szervizeit, mindössze igyekszem utánajárni azoknak a buktatóknak, amikhez már volt szerencsém.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák